Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Technopol #213339:
plne suhlasim okrem bodu 3.

Ak by sa robilo nove premostenie Chorvatskeho ramena, s cim mam asi najviac problem, je to predsa len dalsi zasah do chraneneho biotopu, tak by sa vyriesil podchod pre chodcov okolo chorvatskeho ramena a cez cestu by prechadzat nemuseli.
Reakcia na: S499.1023 #213334:
tiez mam ten pocit.
keby tam vznikali nejake problemy nic nepoviem, ale inak to vobec nie je treba.
Reakcia na: Technopol #213339:
Pozeram, ze si si trochu povyberal hrozienka.
1) To na Pajstunskej jasne, ze nevadi, ale problemove je to na Kutlikovej (hned za zastavkou Technopol), kde sa to upchava pravidelne nakolko to pravidelne v spicke zvyknu upchavat vsetci odbocujuci na Jantarovu cestu, kedze odbocovaci pruh je pomerne kratky a staci, ze tam je jeden autobus a k tomu jedna dodavka, takze v jednom smere by sa hodil odbocovaci pruh a v druhom napajaci pre auta iduce z Jantarovej cesty.
2) A ak by bol semafor, tak by ho urcite uvitali vodici iduci z Jantarovej cesty na Pajstunsku, kde je odbocenie hlavne v spice problematicke.
3) A hlavne by cely tento usek nevyzeral ako na balkane a petrzalka by sa zbavila aspon jedneho provizorneho riesenia.
Pár poznámok esíčku a rozšíreniu Pajštúnskej.
1. už teraz má Pajštúnska z časti 2 pruhy v oboch smeroch a jeden v smere na Kutlíkovú je využívaný ako parkovanie, v druhom smere sú často odparkované vozidlá pre zásobovanie a pod. To znamená že intenzita dopravy na danej ceste nevyžaduje 2 pruhy, inak by bolo parkovanie zakázané https://goo.gl/maps/GndAYCizUzC2. Rozšírenie Pajštúnskej je navrhované iba ako bus pruh. V danom úseku nikdy žiadne zápchy neboli a asi ani nebudú a zatiaľ tam premáva iba jedna linka v špičke každých 6 , v sedle a víkend každých 15 min. Je naozaj nutné práve tu rozširovať cestu?
2. Smerom k Technopolu nám väčšina liniek od navrhovanej zastávky odbáča vľavo t.j bus pruh by využili max 150m a museli by sa radiť do ľavého pruhu. Opačným smerom to isté z Kutlíkovej väčšina liniek odbočí na Topolčiansku takže sa tiež po max 150m musia radiť vľavo. Takže 4 prúdovku kvôli MHD tu netreba a IAD stačí jeden pruh v každom smere.
3. 4 prúdovka by si pravdepodobne vyžiadala ďalší semafór na bezpečný prechod chodcov pozdĺž Chorvátskeho ramena https://goo.gl/maps/Qwn3mTVqoKo, kde dnes vodiči bez problémov púšťajú chodcov a daný semafór by zbytočne spomaloval dopravu resp. ak by sa koordinoval so zelenou na križovatke Kutlíková x Romanova, zostalo by málo času na zelenú pre chodcov = chodili by na červenú.
To znamená že rozširovanie cesty namiesto esíčka na 4 pruh netreba ani kvôli MHD ani kvôli IAD, ani kvôli chodcom, stačilo by narovnať 2 prúdovku. Ale ako som už písal v inom príspevku tu na stránke, to esíčko je aspoň prirodzený spomalovač, hlavne v smere od Dostihovej dráhy.
Reakcia na: S499.1023 #213333:
Nie som zástancom cestnej dopravy, ale v tomto prípade si myslím, že ak sa už nejaké rozšírenie cesty robí, tak by sa malo spraviť až do konca. Ako vyvolaná investícia by to nemusel byť problém. ak by to aj EÚ nepreplatila, pre mesto by to nemalo byť až tak nákladné, že by to neutiahlo.
Reakcia na: Ámos #213330:
Na tom useku nie len, ze mas lievik z 2 pruhov v kazdom smere, ale mas tam este aj vyustenie dalsej frekventovanej cesty, jednej zastavky a prechod v najneprehladnejsom mieste celeho useku. Je to prilezitost ako najlacnejsie vyriesit dany usek. Z eurofondov nemoze byt riesena samotna cesta, ale pre ten usek sa daju do projektu zapracovat aspon chodniky a cyklochodnik, co by nemusel potiahnut magistrat zo svojeho. A hlavne by sa jednym vrzom vyriesila cela lokalita.
Reakcia na: Ámos #213330:
Ide o toto
Reakcia na: piggee #213325:
To by aj mňa zaujímalo, prečo tam už pri takejto investicií nechávajú ten kus dvojprúdovej cesty. To rozšírenie Pajštúnskej už fakt rovno potiahnuť až po križovatku s Romanovou.
Reakcia na: Ámos #213330:
Nevie krútiť volantom.
Reakcia na: piggee #213325:
Ale samozrejme, že môže, ak je to vyvolaná investícia.
Nobelovku za dnešný update! Kiežby bolo takéto retro k mání častejšie... ?
Reakcia na: Error 0x007 #213329:
S vlhkými majú problém aj staré, ale fakt drvivá väčšina cestujúcich proste nezasúva dostatočne hlboko do štrbiny ti lístky.
Reakcia na: piggee #213325:
A aky je problem s esickom?
Reakcia na: 810zssk #213328:
Tak vidim ludi ako to tam zasuvaju ako sa len da, ale nejak to nechce oznacit ? Hlavne ked je vlhke pocasie a listky su trochu zvlnene, tak potom to uz ako keby vobec neslo.
Reakcia na: Error 0x007 #213327:
Nove oznacovace su hlbsie, treba listok zasunut viac ako predtym. Mozno to niektorych matie 🙂
Velmi casto vidim, ze ludia maju (po zavedeni noveho systemu) problemy si oznacit listok. Su problemom
- nove oznacovace? alebo
- siroke listky?
Reakcia na: Mike #213320:
To zas bude staznosti. A v DPB sa budu rozculovat ze zakaznik nema chut sa ucit ich supersofistikovany system ako najst oznacovac s platbou kartou.
Idu predstavit druhu etapu oficialne. Asi idealny priestor pytat sa na esicko pri technopole. Aj ked cestna komunikacia nemoze byt robena z eurofondov, tak ci aspon mesto nemoze rovno vyriesit tento kusok z vlastneho rozpoctu.
http://www.bratislava.sk/verejne-predstavenie-projektu-nosny-system-mhd-2-cast-bosakova-ulica-janikov-dvor/d-11050399/p1=11049947
Reakcia na: Gryzly65 #213323:
2607 dostala v priebehu februára STK. Takže tá tu bude ešte pol roka ? Ale nový ocl dostala aj 4815 a tá má do najbližšej STK mesiac... možno jej posledný..
Reakcia na: Mike #213320:
Už ho dostali... A na moje prekvapenie aj 2607, kukal som jak puk... To na tom musí byť Trnávka fakt zle.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.