Rovnako tak bude aj v Zohore, Malackách a v Pezinku. V BA staniciach sú/budú umiestnené:
Hlavná stanica (2ks) - na mieste pôvodných ZSSK automatov
Vinohrady - naľavo od východu z haly smerom k Račianskej
Nové Mesto - napravo od predajných okienok
Devínska Nová Ves - medzi predajnými okienkami a východom k nástupišťu
Závažné nedostatky sú napr také že ta vitrína sa otvára smerom dohora, čo je pri dávaní nových materiálov celkom nepraktické. A ešte navyše ani nemá pružinu, takže by to ten vylepovač musel celý čas buď držať (ak všetko ostatné zvládne druhou rukou), alebo by to sklo mal položené na hlave..
Asfalt je porušený z toho dôvodu, že sa prepadáva betónová vozovka, ktorá nebola svojho času dobre urobená a zároveň chýba 45° nájazdový klin. Podobný problém je aj na Račku smer stanica.
Inak už asi týždeň je na zastávke SAV porušený asfalt pred creteprintom a je tam slušná diera. Mesto to plánuje opraviť až keď tam nejaké vozidlo utrhne nápravu. Niektorí vodiči vozidlá MHD šetria, ale z času na čas tam vhupne nejaký ignorant a taká trolosorka vydá celkom bolestivý zvuk. Nehovoriac o tom, že počas prehánok to funguje ako sprcha pre cestujúcich.
Pozerám na oebb.at, že na S7 to z letiska na Mitte vyrátalo cenu iba 2,40 €! Neviete náhodou, umožňujú ich multifunkčné automaty kúpiť jednorazový lístok aj za tarifu OBB? Mne to vždy automaticky ponúka tarifu VOR, ktorá je väčšinou lacnejšia ako OBB.
City Airport Train (CAT) je tiež komerčný / nedotovaný aj keď ho prevádzkuje OBB? Ten stojí až 12 € do centra na Mitte (pri kúpe cez internet 11 €).
Pre porovnanie, cesta s Os dopravcu OBB stojí v tarife VOR na Mitte 4,40 €. Cestujúcim, ktorí potrebujú viac cestovať po Viedni sa oplatí kúpiť lístok po prvú stanicu vo Viedni ktorou je Kaiserbersdorf kam je cestovné iba 2,20 €.
Zaujíma ma však, papierový 24-hodinový lístok alebo Einkaufskarte sú platné aj keď sa označia už na letisku [čiže mimo Viedne]? Ak totiž cestujúci nevystúpi na stanici Kaiserbersdorf, tak si ten lístok nemá kde označiť.
...ale keďže DPB vždy chápal svoju činnosť, ako v najlepšom prípade láskavosť voči platiacej verejnosti, a nikdy nie ako zaplatenú službu a povinnosť, viem s predstaviť, že tie tabule tam fakt ležia na sklade.
Mimochodom v tomto roku avizovali osadenie tabúľ na viacerých frekventovaných zastávkach, kým v regióne v druhom polroku tiež by mali. Buď budú mať offline údaje z CP, alebo naviazané na GPS-údaje by transdata (prerába sa systém, keďže drs BID stále nemá - také niečo sa písalo v dodatku, tak predpokladám, že to naviažu na ten mojbus-systém) - niekto nevie viac?
Resp. podľa zmluvy, ak som si ju vyložil správne (rád sa ale príp. nechám opraviť), sa termín 1.1.2015 + 60 dní vzťahuje len na dodanie tabulí. Neviem síce, či už boli naozaj dodané (a ak hej, tak kedy presne) a ležia v sklade DPB, no každopádne pre samotné osadenie zmluvný termín podľa všetkého určený nie je (i keď vo verejnom záujme by samozrejme DPB nemal s osádzaním zbytočne čakať, najmä ak záruka na cedule beží odo dňa prevzatia)
A nebol deadline pre osadenie tých cedúľ až ku kolaudácii samotného developerského zámeru (že či to naozaj oficiálne mešká)? Alebo je (bol) termín k nejakému konkrétnemu dátumu resp. lehote od podpísania zmluvy?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1