Osobne by som elektronickú peňaženku veľmi uvítal. (Dočkám sa jej aj na BMK?)
Ale už teraz, pokiaľ nastúpi naraz väčšie množstvo cestujúcich, čo si potrebujú označiť jednorazový CL, alebo nebodaj niektorí z nich majú batožinu a chcú si ju najprv odložiť, aby s kufrom pri dverách nezavadzali, a až potom si ísť označiť lístok, alebo je to skupina turistov, ktorej označovanie trvá dlhšie, a zároveň sa kvôli revízii CL zablokujú označovače, vznikajú konfliktné situácie. Za tých 15 sekúnd (alebo 150 metrov či koľko) sa to jednoducho niekedy nedá stihnúť. Keď si predstavím, že k tomu pribudne možnosť interaktívne niečo s označovačom dlhšiu dobu riešiť -- obzvlášť, ak to rozhranie nikdy počas návrhu neuvidí žiaden UX špecialista a výsledok bude podobný ako samoobslužné automaty... Buď príde ku zmene prístupu revízorov (a DPB) k cestujúcim z prezumpcie zlých úmyslov na dobré (tak, ako je to v civilizovanom svete) alebo to nebude fungovať.
Ale už teraz, pokiaľ nastúpi naraz väčšie množstvo cestujúcich, čo si potrebujú označiť jednorazový CL, alebo nebodaj niektorí z nich majú batožinu a chcú si ju najprv odložiť, aby s kufrom pri dverách nezavadzali, a až potom si ísť označiť lístok, alebo je to skupina turistov, ktorej označovanie trvá dlhšie, a zároveň sa kvôli revízii CL zablokujú označovače, vznikajú konfliktné situácie. Za tých 15 sekúnd (alebo 150 metrov či koľko) sa to jednoducho niekedy nedá stihnúť. Keď si predstavím, že k tomu pribudne možnosť interaktívne niečo s označovačom dlhšiu dobu riešiť -- obzvlášť, ak to rozhranie nikdy počas návrhu neuvidí žiaden UX špecialista a výsledok bude podobný ako samoobslužné automaty... Buď príde ku zmene prístupu revízorov (a DPB) k cestujúcim z prezumpcie zlých úmyslov na dobré (tak, ako je to v civilizovanom svete) alebo to nebude fungovať.
Joyki
Ináč tie naše multifunkčné sú divné: prepnem si na cudzí jazyk, uvítacia stránka je v tom jazyku, ale samotné popisky lístkov (CL obyčajný 15 ´ 2 zóny / 100+101) je taktiež po slovensky.