To saskovanie z trolejovym vedenim pri Ruzinovskom cintorine sa konalo kvoli planovanej rekonstrukcii Mierovej alebo dopravny podnik chce zasa raz pokazit to co je dobre a zmenit trolejbusove linky v tejto lokalite? dakujem vopred za odpoved
Aj MB Vario z Lucenca ma problemy s dverami. Rychlost sa da regulovat, ale. Ak sa dvere nastavia na rychlo, tak si senzor mysli ze niekoho privrelo a zase ich otvori. Ked su na pomalo tak to dlho trva. A opat ten senzor. V niektorych kopcoch nechce dvere zatvorit, lebo podla neho kladu velky odpor
Hej, teleporty ... to ja vždy, keď si spomeniem, že mám od frajerky večer cestovať cez celé mesto domov, si vravím, že už by som mal konečne opraviť ten pokazený teleport, čo mám odložený na povale po dedovi
MAN znamena: Maschienenfabrik Augsburg Nürnberg. Takze to nema nic s mestom Mannheim spolocne. V MAN-e pracoval aj Rudolf Diesel, vyvynul tam svoj motor.
V Citare bola dost zvrhlost to, ze po stlacení to malo najprv latenciu 1,5 sekundy (ako v 15TrM) a potom tie dvere vyleteli tak, ze ta div nezabili. Inteligente vyriesene by to bolo vtedy, ak by sa to otvaralo pomalsie, ale ihned, ako je to na dverach rovnakeho typu napr. v Astre, alebo KT8D5N.
Ja som vzdy 61 chapal a aj chapem ako linku privazajucu ludi na letisko (z hl.st. a z podzstatnych prestupnych bodov). Za pomerne kratky cas sa dalo na letisko dostat. Este aj studaci do internatov k Novemu Avoinu sa premiestnuju touto linkou, aj to berem, ved nech neni uplne prazdna. Ale spravit z nej linku do nakupneho centra .. neviem, teraz sa mi letosko zda byt druhorade (alebo az tretorade). Preto by som na let. uvital expresnu linku...
d3k0: ... ja len preto ze vsetky moje linky na tu adresu (v tom nefunkcnom tvare) ukazuju...
Andy: No to bolo preto, že vodič uvolnil dopyt skôr ako ho niekto stlačil. Ja keď som raz nastupoval, tak som dopyt tlačil ako sprostý a vodič nereagoval a tak som musel bežať do druhých dverí.
Dnes som si v tom DM čítal aj o závode MB v Mannheime (človek by čakal, že sa tam podľa názvu mesta budú vyrábať Manny ) a veru som slintal za Citarami a dúfal, že sa odveziem v blízkej budúcnosti Citarom pravidelne po Petržalke.
Inak čo je u MB a Mannu dobré, že ti CNG voz vyrobia rovno v závode a nie, že SOR vyrobí voz, ten vezme Norlogistic a ten ho prerobí. Myslím, že aj Vrakosa to má tak zložito.
Inak objednácka MB Citaro pre tento rok pre MHD robí takmer 1400 kusov a to ešte nie je rok uzavretý. To je slušné, nie?
Presne tak. Oni vedia, že o pár rokov príde teleport a MHD bude zbytočná
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spectre