Ono tam na severe sú všeobecne vodiči viac zvyknutí na sneh, a zvlášť tí profesionálni. Ja som zažil s viacerými vodičmi s karosami B/C9xx že na vozovke kde bola ujazdená vrstva snehu (prípadne ešte čerstvá, neujazdená) pár cm, vodič rozbehol voz na 70 kmh (v obci na 50 kmh) vyradil neutrál a pár stoviek metrov "preletel" na voľnobehu aj cez kopce a zátačky. Moc bezpečne to na mňa nepôsobilo, ale vodič zjavne vedel, čo robí.. ?
rýchlodráha chcel by som byť v zadnom vozni alebo tak dáko jak to hádže...
vodiči si toto menej uvedomujú ako to hádže, aletak my vlčáci znesieme všetko
to mi pripomína jedného známeho šoféra busu, čo jazdil na Kysuciach, trasa čo trvá bežne 45 minút on ju dal za 30 minút, a to bol ešte sneh a riadna poľadovica (asi 19km púť) smrť v očiach jemnááá
Tie debaty o rychlostiach to mi pripomina p. Linnera keď nám hovoril o vodičovi z dávnych rokov. Začali vtedy dávať do vozov tachografové záznamníky. Došli na to že ten dotyčný s T3 išiel na dolné krčace skoro 90km/h keď sa ho spýtali prečo tak rýćhlo išiel jeho odpoveď bola že viac to nedalo
Na košickej rýchlodráhe to bolo niečo okolo stovky (alebo ešte viac?) a tuším to bolo KT8 D5 alebo T6 A5.. Určite nie tétroja... Skôr sa prikláňam ku KáTečku, no nepamätám ?
Keď je tu debata o kvalite tratí, tak som si spomenul na svoje detské 60-te roky minulého storočia. Jazdil som vtedy električkou č.7 do školy od Lafranconi do Karlovej Vsi a to bola vtedy jazda! Koľaje boli bez podvalov, rozchod udržiavaný oceľovými výstuhami medzi koľajnicami a toto bolo uložené v hline. Jazdili tam dvojnápravové električky s vlekom a keď to vodič rozfofroval, tak slabšie povahy dostávali morskú chorobu, bolo to ako na lodi na rozbúrenom mori ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMDi