Zhodnost dielov s Citybusom je dobra blbost. Vacsina dielov tam totiz nie je robena na dajake opotrebenie a tak. Technologia Karosy je sice na urovni, ale o Citybuse by som sa odvazil povedat, ze si odbeha svoj vek a stop! V dnesnej dobe uz nenisu T3ky a 280ky, ktore sa zgeneralkuju a behaju dalsich 20rokov.
Sragora s klackami je zvrhlost, nic nez zvrhlost.
Proti Solarisu gumokolu nic... S trombelusom by som najprv pockal na dlhodobejsiu prevadzku jedneho konkretneho typu...
No ak sa nemylim, tak jediny argument pre 24Tr je zhodnost dielov a zazemia s Citybusmi, ale vzhladom na to, ze tie v Bratislave nepremavaju, tento argument ma pre nas (nastastie) nulovu hodnotu. Co je zle na Solarisoch? (Laicka otazka.)
Proti 21Tr mám síce mnoho výhrad, ale prijal by som to ako celkom fajn trombelus do BA. 24Tr je konštrukčná zvrhlosť, ktorá (ako sa zhodli viacerí na k-reporte) si nezaslúži niesť označenie xxTr! To keď už tak ten Soplaris, pretože moc iných alternatív DPB asi nevidí...
Do Bratislavy si myslia, že budú kupovať 21Tr ale netušia že nakoniec aj tak budú nakupovať 24Tr. Ostroff sa vraj chystá výtazne zlacniť. Naraz to ide. Keby boli zlacnili pred pár rokmi, tak nemuseli mať existenčně potiaže, pseudomanagori...
I.
Nemusí byť len špitál. Menovite moja sestra so švagrom to používali na cesty do práce, pretože Dúbravka - Klamáre. Terazky si už kúpili Toyotu Yaris a stoja v šóre na diaľnici a na Pražskej a hovoria, že furt lepšie ako BEÚS....
I.
BID nemožno za ID považovať napríklad aj preto, lebo medzi jednotlivými dopravcami (DPB, ZSSK, SAD) nnexistuje žiadna koordinácia. Sú to tri nezávislé systémy, ktoré si po doplatení príplatku vzájomne tolerujú cudzích cestujúcich.
Prešov má oproti Žiline na väčšine liniek dlhšie intervaly. Najkratšie sú síce 10 min. (v čase nárazovej dopravy už 5 min.), ale typická prešovská linka má naďalej 60 min. Dôvodom je odlišné členenie mesta oproti Žiline. Prešov je veľmi "rozkonárený", pričom jednotlivé vetvy sú dosť slabé, akurát tak na 60 min. int.
Aha, uz si spominam. Takze to bolo presne tak, ako som pisal. Akurat to nebola skola ale nemocnica, nie na Patronke ale na Kramaroch a nemal to byt bezbarierovy pristup ale prestup
Nespomínam si. Ale práve Klamáre ukazujú, ako sú zastaralé a nemoderné trombelusy schopné ľavou zadnou daŤ facku ľubovoľnému smradobusu spĺňajúcemu normu Euro MCM, čistiacemu vzduch a odsávajúcemu hluk.
Vymena naprav je len financny problem. Ale hadam by sa dala nejako elegantne zlomit
24Tr ma v cenniku rozpisane ceny komponentov. Potreboval by som to prelozit do cudzej reci, ale najprv musim vediet o co ide. Spomina sa tam "stridac" a transformator. Viete mi povedat co je stridac a naco je trafo?
Jazda po Záhoráckej bola hlavne kvôoli možnosti prestupu na 212 pre cestujúcich smer Kramáre. Lebo jazda od Vojenskej k ST Aréne (fuj, brr, kuyva, xoxoti) cez Patrónku sa teoreticky rieši už 15 rokov ale furt sa o tom len kecá. Okrem toho sa desím chvíle, keď ing. Para namontuje Parovod doprostred križovatky Pražská/Mlynská dolina...
I.
No, keď budú ešte aj nápravy meniť, to už pomaly môžu kúpiť celú karosériu zo Solarisu a narvať do nej výzdroj zo 6226:-). Vznikne Soplaris Trotlíno Vytrolíno 12 DCŠrot...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin