V zadani nebolo nahodou explicitne uvedene ze vodic NEMA mat moznost zasahovat do hlasitosti? Toto je absencia uplne zakladnej funkcie (uprava len na zaklade servisnej karty a s logovanim kto co menil)... neexistuje aby vozy s hlasicmi nehlasili..
Ci pojdem 1 spojom 30 minut priamo, alebo prestupmi 30 minut, nemam to jedno? (plus bavime sa o rannej spicke, poobede by som L133 bol na DD tak za 15 minut, pricom pri prestupoch by to menej ako 25 minut nebolo [nehovoriac o tom, kebyze mi ujde spoj a cakam napriklad 8 minut]) Okrem toho po spojazdneni Safarikovho namestia a skonceni oprav pri PKO az take zapchy nebudu.
Tak tiez si myslim, ze obmedzit L33 na 12 min interval celodenne a v spickach do posilnit L133 v 12 min intervale k Eurovea/ASMN by bolo perfektne, ale to by ma tunajsi ludia ukamenovali, ze navhrhujem zavedenie expresu, s ktorym by mi to trvalo polovicnu dobu, ako teraz na 2 prestupy ?
Ironia je ze na 100% plna by chodila len 133 poobede v celom useku, hoc na ukor nej by bola zase prazdnejsia 33. ? Nuz ale ked niekto silou mocou preferuje "nosne" elektricky,tak budis nech su nezmysly 28,30 k 1 z najvacsich centier v BA.
A ten vikend z Eurovey bude tiez parada. L30 int. 20minut, elektricky dajme tomu 7,5 minut int., 32/33 preklad 10 - nadvaznost jak svina. ?
Výmena 28 a 30 musí súvisieť s tým, že 6 sa vráti do pôvodnej trasy Šafko - K. Ves. 30 má hustejšie intervaly ako 28, obsluha Eurovee bude častejšia.
A ináč rád si tu prečítam nejaké rozumné návrhy ako riešiť situáciu na linke, kde v prvej tretine trasy ide obsadená na 100%, často aj viac, a vo zvyšných dvoch tretinách trasy ide obsadená na 30-50%, niekedy aj menej. Áno, jedná sa o 28mičku. Zakazovať niekomu nastúpiť do autobusu, lebo nie je pre nich, to neberiem ako rozumné riešenie.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike