Len 1 otázku: dajú sa u električiek ešte stále aj dnes prideľovať delené služby? Lebo sú vodiči, ktorých vídam často na delenej 6+9 (tí ktorých som vídaval pred letnou výlukou sú na tejto linke aj teraz po jej obnovení). Na celodenke som ich ešte nevidel (s výnimkou nedávnej výluky). Rovnako týchto "delenkárov" som videl robiť ešte na jar striedačov na staničných linkách či 5ke, čo sú tiež delené služby. Ak áno, je to na požiadanie toho vodiča, alebo ho na prevádzke tak preradia?
Peon
"Navyse sa zrusila casova garantovanost listkov a ked ti vyprsi cas, lebo si v zapche, tak si mas cvaknut dalsi listok."
Ja som mu na to odpísal: "O zrušenej časovej garantovanosti lístkov neviem. Uplatňovať by si mala tak ako doteraz - ak si nastúpil do vozidla a neprestúpiš z neho inde, tak podľa mojich informácií by naďalej malo byť rozhodujúce to koľko má cesta trvať podľa cestovného poriadku."
On na to odpísal: "No neni o tom prave nikde pisane, takze podla mna to ticho zrusili. Ale zato v novom prepravnom poriadku jasne pisu, ze plati zonova a casova platnost listka. Ak ti vyprsi listok, mas si cvaknut novy."
A ešte doplnil: "Nehovoriac o tom, ze napr. z SC na Nivy maju napisane, ze cesta trva dajme tomu 45 minut. Kupujes si 90minutovy listok s prislusnymi zonami. S tym, ze ten si planoval pouzit dalej na cestu v MHD, kedze si nevyuzil jeho cas. Lenze co sa nestane. Si v zapche (co je hadam kazdy jeden pracovny den) a miesto 45minut pojdes busom dajme tomu 80-90minut. Co je uplne bezne. A potom si uz rovno mozes kupit znova dalsi listok specialne na MHD. Cize zase dalsie este dodatocne zdrazenie cestovneho k uz zdrazenym listkom."
Takže toto nie je nijako riešené keď Slovak Lines cestou do/z Bratislavy chvíľami stojí v zápche? To si naozaj potom musia ľudia označovať / kupovať nové cestovné lístky? ?