Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ida personálne nezvladnute. Viac večer aj s fotkami
Reakcia na: Ike #210691:
Presne, 29T/30T sú z hľadiska cestujúceho presne aj podľa mojich predstáv ?
Reakcia na: 4004 #210698:
Prečo mi tá električka tak strašne pripomína Pesu Swing? ?
Reakcia na: matus7532 #210703:
Sto ludi, sto chuti ? Suhlasim ze napriklas Flexity v Linze vyzeraju strasne, ale Skodovky su podla mna este horsie ?
Je zastavka Ovsiste zrusena bez nahrady? Alebo je len presunuta, kym neskoncia opravy asfaltu?
Reakcia na: 4004 #210698:
to je otrasné vozidlo, ono všetky električky od Bombardiera sú škaredé, ale táto je ešte horšia.
Reakcia na: Rubber38 #210700:
39 poobede bez problémov na obch koncoch (aj sedieť bolo kde) tak isto ani s autami nebol problém ? ale neodpustím si predsa len niečo, samozrejme neboli do palubakov nahraté služby takže (dez)informačný systém ukazoval len linku a konečnu a busy sa nehlásili ani na virtualke.
Reakcia na: Rubber38 #210700:
Okolo 15:00 som sa viezol z Nív do Vrakune L202 a celou cestou bolo v trolejbuse plno voľných miest na sedenie. Pred cintorínom so žiadne balíky ľudí na zastávke nevidel, dokonca ani problém s parkovaním som nezaregistroval.
Keďže som dnes nebol v Bratislave - vedel by mi prosím niekto stručne popísať situáciu na linkách v okolí väčších cintorínov? Resp. či to všetky linky kapacitne zvládali? Pretože pri niektorých smeroch tu panovali pochybnosti (39 smer Slávičie údolie), pri niektorých, najmä tých neposilnených, mám zas pochybnosti ja (T-Busy k Cintorínu Vrakuňa, najmä ich (ne)preplnenosť na začiatkoch trás v centre smerom do Vrakune, kde teda na rozdiel od napr. 39, či X38 brali navyše aj slušné balíky "bežných" cestujúcich s destináciou mimo Cintorín. Ďalej napr. L50). Vďaka
Reakcia na: Peon #210681:
vďaka za vysvetlenie.?
Reakcia na: CraneMan #210690:
Osobne sa mi nemaci dizajn cela na tych Skodovkach. Ovela viac by sa mi pacilo nieco podobne ako Flexity z Toronta...

https://www.flickr.com/photos/100607361@N06/sets/72157638006591986/
Reakcia na: ratataj #210695:
teda T3P samozrejme, nejako mi tam to G samo skocilo ....
Reakcia na: 4004 #210687:
co mam ako vodic vyskusane, tak u K2G aT3G nie. problemy su s K2S a T3S, koli "uzasnemu" celu od kotasa , hlavne prava strana je "uzasna" ....
Reakcia na: CraneMan #210693:
Cize podla teba je toto http://goo.gl/5B4iis ci http://goo.gl/9czuId rovnako zle ako toto http://goo.gl/LeQycO ?
Reakcia na: medzernik #210692:
Usporiadanie sedadiel je riešené hrozne, podobne ako u autobusov SOR, vadí mi aj nedostatok miesta na nohy keď sa sedí hneď za kĺbom... Ostatok už sú len detaily, ale tie sedadlá ma teda dojali hneď ako som sa prvýkrát v nej viezol.
Reakcia na: CraneMan #210690:
Čo je na nej na zaplakanie? Na tratiach s týmto stavom aké tu sú, to jazdí fantasticky. Motory to má silné, dizajn je super (to už je ale subjektívna vec, na druhú stranu si myslím že je o míle ďalej ako 15T), klimatizácia... V čom sú také zlé?
Reakcia na: CraneMan #210690:
ForCity je taký malý zázrak. Pekná, funkčná a moderná električka v uliciach BA. Jej chybou je to, že je to jediný takmer bezchybný projekt.
Reakcia na: JamaVOku #210689:
Pri Forcity je dobrý jedine dizajn, nízkopodlažnosť a priestranná kabína pre vodiča, ostatok je na zaplakanie...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.