Práveže väčšinu ciest máš s 1-2 prestupmi už teraz (lebo tram nejde všade), akurát v 2 linkovom variante prestupy len komplikuješ (obvykle nemáš inú možnosť ako ísť prestupom a čakaním 10-15' na tú správnu tram). No a čerešničkou je že tento systém neumožňuje prestupy ani medzi tram navzájom...
Spomínaná Plzeň je krásny príklad veľmi podobný Bratislave - 6 radiál, 3 linky, interval v špičke od 3'. Bratislava - 6 radiál, 8 liniek, interval od 8'...
Nič sa nezmenilo? Veď sa úplne zmenila organizácia električkovej dopravy. Či to, že namiesto 3 liniek na radiálu s 12-minútovým intervalom sú 2 s 8-minútovým, nie je pre Teba dostatočne veľká zmena? Považujem 2-linkový variant za optimálny pre Bratislavu, keby sme mali charakter siete ako Plzeň, bolo by to o inom, samozrejme. Treba zohľadniť aj to, že ľudia mnohokrát už na električku z niečoho prestupujú, niekedy ešte na to niečo prestupujú z niečoho iného a nechce sa im počas polhodinovej cesty prestupovať 3-krát. A ak sa im chce, majú možnosť aj teraz.
Súhlasím. Robiť kozmetické úpravy bez koncepčných zmien nemá zmysel. Doteraz sa nič nezmenilo, po uzavretí trate na stanicu logicky linky na hl.st. zanikli. Ale stále v podstate zostal neprestupný linkový variant s linkami zovšadiaľ všade okrem hl.st. (príklad cesta linkou 4 od Polusu na Trn. Mýto umožňuje prestup na linku 9 takisto na Špitálsku) Rovnaké kozmetické úpravy sa chystajú v trolejbusovej doprave. Toto šotoušské hranie sa s linkami bez zásadného zosškrtania počtu liniek nikdy nič neprinesie, len chaos.
Tak ale nezabudaj, ze minimalne o 1 vchod ta elektricka pride, lebo nejde tam Tram-Train, nejde to pod Dunaj a nie je to podla predstav urciteho spevavca ?
Ak to bude jednolinkový variant tak počítam s int.4 min.
Pešia dochádzka na Hodžovo + zácpy.... mne to vychádza pre spádovú oblasť Farského určite rýchlejšie a pohodlnejšie.
No podla mna teda nie. Pre spojenie Petrzalka - "Obchodna" uz su dnes 83/84, ktore obsluhuju vacsie uzemie ako elektricka L1. A naco by mali prestupovat na Farskeho na L1 predsa ?
Podľa mňa bude relácia Petržalka- Obchodná využitá dostatočne. Zvyšný úsek tiež určite viac ako v súčasnosti. Preberie na seba čiastočne ludí z L83,84,93.
Aj L95 bola velmi atraktívna a využívaná pokial išla priamo po Starom moste.
Rozoberá sa celý označovač na asi 100 kúskov, nakoľko okrem výmeny predného krytú je potrebná výmena aj dvoch kovových dielov (tvoria ich kostru celého zariadenia), keďže bez toho by CL takej surky nebolo možné vložiť dnu. Zároveň sa vymieňa (preprogramuje?) jeden čip, v ktorom je zakódované, čo sa ma na lístok tlačiť.
Ale soriek so starými označovačmi je "len" 101 , ked už je to nutne ja by som toto urobil na SU 15 kde sú pri 2.dverách dva čo by nerobilo až taký problém.
Jaký je vlastne plán s tými novými označovačmi od kedy sa to plánuje spustiť? lebo pochybujem že pokiaľ to ma byť v dohľadnej dobe tak tu budeme mať len 150 vozidiel ktoré majú teraz staré označovače. Ak to ma teda fungovať na možnosť kúpiť si lístok z karty tak ďakujem pekne za takú službu ktorú bude možné využiť len v prípade že dôjde "správne" vozidlo...
Vychadzam zo sietoveho intervalu. Ak budujeme elektrickovu trat na najvacsie sidlisko s cielom prevadzkovat tam dopravu v horsiom intervale ako na inych radialach v meste, nieco je zle.
Podla poctu to vychadza na 150 klbovych soriek, ktore maju tie oznacovace asi najblizsie pri sebe.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
petoo