Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zdravím vás!
Mám na vás 2 otázky, skôr poprosím poradiť.
1. Viem, že na nejakej webstránke sú zverejnené reálne odchody/polohy autobusov Slovak lines (asi porovnávaním cez GPS). Len teraz si neviem spomenúť, kde som to videl... Kde to nájdem?

2. Virtuálna zastavková tabuľa. Ďalšia otázka. Viete mi povedať aká je asi presná? (Či pri výpočte, za koľko príde daný spoj na konrétnu nástupnú zastávku vie zohľadniť zápchu-trebars popri Slovnafte). Viem, že sa to má vyhodnocovať cez GPS. Ide mi o rannú linku 70 v špičke, smer centrum.
Ďakujem za vaše postrehy.
Reakcia na: 810zssk #210350:
Svojho času sa Schlosser dušoval, že pri električkovej trati nie je možné predčasné používanie ale až užívanie s celou stavbou po kolaudácii. V takom prípade by ale nebolo možné jazdiť ani po Jesenského ?
Reakcia na: Pe67 #210370:
Úspora je minimálne 50% čoho?
Reakcia na: Pe67 #210370:
A 29T, 30T 6x asynchronné TM - oproti K2 nežerie uhlíkove kartáče, čo je lacnejšie na prevádzku z pohľadu údržby aj spotreby?
Reakcia na: 810zssk #210360:
K2 má na prednom a zadnom podvozku po 2ks motorov, na strednom podvozku má iba kotúčovú brzdu - takže celkovo 4 motory. 2xT6, 2xT3 má na každom podvozku 2 motory - čiže spolu 8 motorov. Čiže úspora je minimálne 50 percent (K2S rekuperuje, T6 nie). Inak toto aj vysvetľuje prečo DPB s obľubou mimo špičky a cez víkendy nasadzuje vozidlá K2. K2jky majú samozrejme tým pádom slabší rozjazd.
Reakcia na: Mike #210352:
Ani nie tak piatok ako všeobecne pracovné dni.

Občas v danom čase sa mi stáva aj ,že mám šťastie na fest plnú K2S na linke 9 z Kapucínskej do Karlovej Vsi...
Reakcia na: TomJ #210359:
Jedna celodenka - 9/1 bude od zajtra 2xT3 (možno niekedy aj 29/30T).
Reakcia na: Andreas.Papak #210366:
A dovod toho odbocenia pre elektricky by bol aky ? Ved nech vsetky linky do Petrzalky idu predsa zo Safka zastavky. Aj tie pripadne z Karlovky.
Ale aj tak samotna L1 neprinesie Petrzalke ( zrejme k HS) uplne ze "nic". To radsej mohli nechat Kalifornana pod Mostom SNP a ponechat L6 v prazdninovom rezime do Dubravky. ?
Dnes som si na Štúrovej všimol dva nedostatky (teda také menej viditeľné):
1. Prečo sa nebude dať odbočiť z Vajanského nábrežia na most? Lebo na základe hotových častí ciest a koľajníc to tak nevyzerá. ...A pozeral som aj plán mestských dráh a ani tam to nie je.
2. Dvojrozchodové výhybky na v križovatke Jesenského sú na 1000mm všetkými smermi a 1435 len priamo smer Kamenné námestie. Ale ak sa nemýlim, tak na základe konštrukcie výhybiek jazda vozidla s rozchodom 1435mm cez výhybku nebude vôbec možná. To, že 1435mm rozchod sa stavia zbytočne je jedna vec, ale keby sa v budúcnosti predsa len náhodou použil, tak sa výhybky budú musieť upraviť.
Reakcia na: Mike #210362:
Pri všetkých eurofondových vozidlách sa mesačne posiela plnenie plánu a plán nariadený ministromstvom bol pôvodne cca 500 km priemerný denný obeh, čo tá firma nie je schopná nakresliť ani... No v súčasnom stave, kedy eurofondy sú trhací kalendár a preplácajú sa aj spätne rôzne nezmysly, už na to asi každý dlabe. Hlavne, že sa čerpá.
Reakcia na: Jadran #210358:
Keď píšem o poddimenzovanej kapacite, mohlo by to znamenať preplnený spoj.
Reakcia na: Mike #210356:
Na žiadnej linke by nemali jazdiť len VP vozidlá. A poznám dopravné podniky, čo vozidlá s nižšou kapacitou, než 29T nemajú.
Reakcia na: ufo #210357:
Riadiaci orgán mi hovoril že vraj nie. Že sa bude maximálne tak sledovať aké % vozidiel je vonku z celkového stavu, ale asi sa nebudú kontrolovať obehy, grafikon, ani kedy zatiahe do vozovne...

U pushpullov sa vyžaduje aby všetky behali čo naviac?
Reakcia na: TomJ #210359:
Áno, ten začiatok poobednej špičky je fail. V tom smere z Ružinova mal byť o hodinu skôr - a to rovnako súvisí aj s tým, že 6tka poobede začína premávať dosť nesokro.
Reakcia na: david1 #210355:
A aky je rozdiel v nakladoch duplak vs. K2S?
Reakcia na: Mike #210356:
Večer nech kľudne prejazdujú K2S zo 6 na 9. Ale v sedle by mali byť na 9 súpravy. V Ružinove je totiž počas sedla dosť zle rozložené kapacita, hlavne smerom z centra do Ružinova. Najprv ide plná K2S na linke 9 a po nej 2-3 min ide poloprázdna linka 8 s 2xT3 (na ktorej som už dvakrát zažil, že som už na Herlianskej zostal sám vo vagóne).
K2S by som na 9 v sedle ešte bral, ak by boli lepšie nastavené časy prejazdov zo 6 na 9 a opačne. A nie, že ešte o tretej ide z centra do Ružinova K2S.
Reakcia na: ufo #210347:
V prvom rade by bolo dobré zistiť, o čom sa vlastne bavíme. V jednom príspevku píšeš o kapacite, v druhom už o vyťaženosti.
Reakcia na: Mike #210356:
Nehladiac teraz na kapacitu, DPB nemusí vykazovať nasadenie eurofondových vozidiel?
Reakcia na: 810zssk #210354:
Veď nie. Ale bavíme sa o tom, že večer nemá zmysel voziť každých 7.5 min dupláky ani na Račiansku ani na Ružinovskú ani do Dúbravky. (A ani 29/30T- teda vlaky o takej kapacite). Takže je ok, že zo 6 prejazdujú do sedla a večer na 9.
A keďže sa v #210341 "ufo"-vi nepáčilo, že K2S prejazdujú na 9, tak som sa opýtal, kam, alebo ako efektívnejšie by mali prejazdovať: či na 4, 5 alebo 3/8.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.