Takze MHD pojde normalne do Petrzalky aj z Petrzalky?
A vyjazd smerom od Razusovho nabrezia na Most smer Petrzalka nakoniec nebude uzatvoreny (tak ako pisali v sme)?
A akoze mohli to trochu prehladnejsie napisat a ne taky jeden suvisly blok, kde clovek musi trikrat citat aby si vedel nieco predstavit. Aj nejaka mapa by pomohla. Ale to by sme neboli v Autoslave keby sme chceli efektivne informovat ?
Inak jedna škoda,že keď sa zobojsmerňovala Patrónka,tak nepotiahli troleje až k Tescu Lamač,teraz keď zavrú starú Vojenskú nemocnicu,tak som zvedavý načo tam bude konečná,ktorá bude akurát tak na dve veci (okrem víkendov).Výhoda je len,že obojsmerná zastávka Patrónky,inak nič ...Pri Tescu by sa to dalo celkom prijateľne upraviť,tak aby tam mohli parkovať trofle,ale zase veľa by som chcel aspoň v horizonte piatich rokov...O komplet zatrolejovanej L63 sa len rozpráva a zatiaľ "skutek utek".Ani len približné obdobie,kedy sa možno začnú ťahať troleje od Trnávky po Avion a od Patrónky do Lamača...
Ako prioritu rozhodne chápem prepojiť Dlháče zo zvyškom siete,ale aspoň kým sa nepostaví tá dlho očakávaná "super nemocnica" miesto terajšej VN by tá varianta s Tescom padla vhod a hádam by to aj ľudia ocenili.
Vojenska nemocnica konci tento tyzden. Od dalsieho tyzdna uz idu na Cintorinsku, takze zbytocna zachadzka , otazne kde tam daju nastupiste pri Kauflande. No aspon je tam tiez socialka v ramci Kauflandu ?
A kadial bude jazdit? Lamac - Tesco Lamac - Vojenska - cez ulicu Pri Suchom Mlyne a ku Kauflandu? Ci urobi 180° pri Vojenskej (alebo tam vobec nepojde?)
Na rekonštruovanom úseku od SNG miesto dlažby, ktorú tam mali vrátiť dali asfalt. Povráva sa o tom, že sa tam má vraj vybudovať BUS pruh vie niekto niečo bližšie? Veď KDI s takými vecami nesúhlasí... ? Alebo tam dali nakoniec asfalt preto aby to bolo pojazdné automobilmi? ?
A v posledných dňoch je daždivo, vlhko, sychravo a samozrejme automaty mikomatu sú tak navrhnuté, že keď sa vyberá lístok, tak všetka voda, ktorá steká po automate na to chrániace plexisklo, či čo to je, pri výbere lístka sa vyleje presne na celý lístok, a lístok jednak stráca vytlačené údaje, a ani označiť sa nedá ani v neupravených označovačoch, v upravených už teda vôbec nie. A tipujem vtedy prídu revízori a s radosťou rozdávajú pokuty.?
Ľudia vkladajú lístky automaticky po nástupe, nie je tam čas na prečítanie si nejakej malej nálepky, hlavne keď za tebou sa tlačia ďalší tridsiati. Možno až potom, čo si všimnú, že označenie prebehlo zle, si prečítajú aj nálepku. Ale čo ja vidím, buď to nechajú tak, alebo vkladajú takisto zle, alebo síce vpravo, ale úplne krivo, a tým pádom lístok v označovači napokon je vľavo pod tlačiarňou.
A na nových tiež svieti len Please insert ticket, bez zmienky o tom, či to treba doľava alebo doprava vkladať.
Nemyslim si. Cudzinec nema prilis odkial vediet ze diagram naznacuje stranu kam pchat listok, to vyplyva az z textu. Ta sipka podla mna nemala byt na listku, ale mala tam byt sipka doprava nad strbinou.
v smere jazdy budu vzdy vyhybky po hrotoch, cize odzastavkujes, prejdes stale v smere jazdy, zmenis stanoviste, a az vtedy sa ti vlastne vexla zmeni proti hrotu. Nakolko v BA by boli schopni ludia osadit vyhybky aj v smere jazdy po hrote, ze najskor prejdes do protismeru, a nasledne menis stanoviste. Po hrote mas vyssiu Vmax, cize aj keby nie su pravidelne pouzivane, neobmedzia natolko premavku ako protihrotove....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A