Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #210204:
Ono ked sa uz DPB ohana tym kolko usetri zavedenim zastavok na znamenie, tak by mohol investovat prostriedky do vylepsenia tlacidiel (zjednotenie dopytu a znamenia + viac tlacidiel po celom voze). Ale oni by radsej zisk bez stipky investicie na ukor cestujucich...
Reakcia na: Valec #210191:
Viď úžasné nové trofle, kde je talčidlo na znamenie pri dverách až jedno a aj to schované pod označovačom.
Reakcia na: 7ross7 #210201:
a co sme vychodnare ? ci co ?
Reakcia na: 7ross7 #210201:
Mozno uz v zime vo forme snehoveho pluhu bude 🙂
Reakcia na: Petto #210199:
T3PX. T3PX! T3PX!! CHCEME T3PX!!!

? ? ?
Reakcia na: Adam3 #210198:
asi to vyzerá že celkovo za deň 😃 ale pochybujem....
Reakcia na: Mike #210196:
Ale jej vyuzitie v praxi ? Pri par ks 30T co zostanu z Petrzalky ?
http://bratislava.sme.sk/c/8031195/po-oprave-sa-elektrickou-v-dubravke-cestuje-o-takmer-3-minuty-kratsie.html#ixzz3o9v52Llv
,,Do výpravy dnes podľa materiálu stačí posielať o tri vozidlá menej". To sa usetria 3 minuty a 3 vozidla?
❓
Reakcia na: Mike #210196:
A pre zmenu v KV obratisko pre oba smery, aby náhodou aj v rámci jednej stavby nebola jednotná koncepcia.
Reakcia na: Ehm #210194:
Zrovna na Molecovej taká bude ?
Reakcia na: Ehm #210194:
Na to prvé odpovedať neviem. Pravdepodobne nie sú peniaze.

Tie páčky by mali uvoľniť stropné okno. Keď tam nieje okno tak aspoň neaký otvor v strope.
Zdravím, len ma tak napadli dve rozdielne otázky:
1. Prečo keď máme už aj jednosmerné električky tak pri rekonštrukcii radial nurobia aj ns určitých miestach výhybky do protismeru, ktorá by dosť mohla v prípade plánovanej výluky, alebo pri nejakej mimoriadnej udalosti? Ci to by musel niekto rozmýšľať? Vem, že my tu nič neurobíme, ale niekto by si to mohol všimnúť.. Minimálne jednu by som možno dal niekde buď pred Molecovu, alebo za ňu.. Resp. Pred miesta. Kde bývajú najčastejšie mimoriadne udalosti.
2. Po ceste v Capacity som si všimol, že je na strope zelená nálepka s nudzovym východom. Je tam, že potiahnuť páčky pod ňou. Čo sa uvoľní.. Dvere? (trocha blbá otázka, ale viem, že na iných busoch je to pri dverách)
Ďakujem vopred za odpovede.
Reakcia na: fanatikmhd #210182:
Ešte by som chcel poprosiť, kľudne mi môžete zaslať tie návody postupne, popravde sa veľmi nudím a rád by som si ich prečítal čo najskôr ? . Ospravedlňujem že som nedočkavý ? .

Ďakujem
Reakcia na: 810zssk #210190:
Tak ale u nás sa musí každé jedno riešenie pobratislavčiť.
Reakcia na: Valec #210188:
Zas ale nie v kazdej jednej prevadzke maju znamenie riesene tak hlupo ako u nas (napr. dopyt co nedava znamenie). Tam kde su vsetky zastavky na znamenie su spravidla prislusne tlacidla na dosah z kazdeho sedadla.
Reakcia na: Katka55 #210186:
katka, este nezabudnite, ze toto nie su stranky DPB, cize pripadne staznosti treba smerovat im 😉
Reakcia na: Katka55 #210186:
Milá Katka,

zastávky na znamenie nie sú bratislavským unikátom, ale bežnou súčasťou každej jednej prevádzky MHD. Ich cieľom je šetriť pohonné hmoty v prípadoch, že na zastávke nik nenastupuje/nevystupuje. Zároveň zastávky na znamenia pomáhajú šetriť čas jazdy, i keď v Bratislave je to vzhľadom na situáciu na cestách skôr zníženie meškania. Reálne skúsenosti hovoria, že tieto výhody sa v praxi v krátkej dobe prejavia. Napríklad v Nitre zaviedli všetky zastávky na znamenie v roku 2013 a aj napriek tomu, že aj tam jazdia plné autobusy a že na sídliskách tiež vystupuje/nastupuje veľké množstvo ľudí, prejavili sa tam už cca po polroku vyššie popísané pozitíva. Uvedená zmena teda pomáha dopravcovi znížiť náklady a lepšie hospodárenie sa časom premietne do vyššej kvality (presnosť, rýchlosť).
To, že cestujúci (a je jedno či dôchodcovia alebo iní) veľmi oznamy nečítajú je síce fakt, o tejto zmene sa ale informovalo aj v novinách ktoré dostáva každý do schránky, takže nevšimnúť si zmenu mohol iba ten, kto ignoruje dianie okolo seba. Naviac, v každom novom autobuse a trolejbuse je už hlásenie zastávok, ktoré oznamuje aj to, že zastávka je na znamenie. Ak ani to nestačí, tak jedno prevezenie sa o zastávku ďalej každého naučí a pritom neublíži.

Mimochodom, v Bratislave majú byť výhľadovo (v priebehu budúceho roka) preklasifikované všetky zastávky ako "zastávky na znamenie". Je rozhodne lepšie, keď to bude platiť všade rovnako, ako keď niektorá na znamenie je a niektorá nie, lebo to cestujúceho (najmä toho čo nečíta grafikony ako píšete) nemýli a vie že vždy treba stlačiť tlačítko. To v konečnom dôsledku musí stlačiť tak či tak, lebo by sa mu dvere ani neotvorili.
Reakcia na: Katka55 #210186:
V ramci setrenia pohonnych latok. Kazde rozbiehanie vozidla daco stoji. Ale suhlasim po poslednej zmene je viacero zastávok mimo !!!
Dobrý deň,
Chcela by som sa spýtať, prečo sa dali trojelbusom 201,202 a 75 v celej Vrakuni (resp. hranica Podunajských Biskupíc a Vrakune) zástavky na znamenie. Chcela by som vedieť, či niekto v týchto tro***usoch aspoň cestoval a vyskúšal si to,kým rozhodol o týchto zmenách. Trolejbusy hlavne v špičke a preplnené to je tragédia sa niekedy dostať k signalizácií na znamenie, a tým,že na niektorých zástavkach vystupuje veľa ľudí je to nezmysel. Starší ľudia ani o tom netušia, že sa takéto zmeny porobili - mnohý z nich už zo zvyku nečítajú ani grafikony. Keby nevystupovalo toľko ľudí na zastávke,tak pokračujú prekvapene v ceste ďalej.
Rozhodne by som zrušila znamenie na zástavkach : Komárovská, Hronská a Dudvážska. Na Komárovskej a Hronskej vystupuje vždy najviac ľudí,tam by som rozhodne zrušila zástavky na znamenie. Poprosím o nejaké vysvetlenie. Ďakujem

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.