1.radio v elektrickach si nenaladite, je to sifrovane podobne ako maju policajti (uz som to skusal)
2.dispeceri komunikuju cez vysielacky ale taktiez je to sifrovane (tiez som skusal)
Tiez ma napadlo, ze by som pocuval hlasenia dispecerov vyluky atd. ale trochu som potom patral a zistil som, ze to vsetko maju sifrovane cez firmu radiopol...
Vidíš, v ZSSK to nikoho netrápi. Ale keďťa zaujíma okrádanie, pozri sa na niektoré výberové konania šité na mieru a vo výsledku úplne zbytočné pre ZSSK. Mohol by si tej firme ušetriť stovky miliónov €.?
Ja udavat nikoho nebudem, ja len konstatujem ze ti ludia existuju, ako reakciu na tvoj prispevok. To je vsetko. Faktom je ze takyto clovek nema listok o cast trasy, cim okrada ZSSK o sumu na ktoru ma narok. Ani ta dopravna cesta sa nezaplati sama.
Tak ich bež udať. Ako s tým dokážeš spať?
A inak vieš, že ÖBB vozí vlaky Kittsee Gr. - PTA na svoje náklady a ZSSK im nemusí platiť ani vyrovnávať výkony? Jedine DC platí ZSSK. Takže keď majú lístok ÖBB, morálne ani nemusia mať žiadne výčitky.? ?
Lenze letisko a zeleznice maju vysielacky riesene uplne inak - kazdy pocuje vsetko. Kdezto pri DPB existuju hlasenia len do konkretneho vozidla a podobne. Takze nejak to zakodovane musi byt.
zdravim,
1. neviete niekto prosim ako funguje to radio v elektrickach (v ktorom dispecer hlasi vodicom aktualne obmedzenia)? nevysielaju to nahodou radiom?
2. neviete ako spolu komunikuju dispeceri? nie radiom cez vysielacky?
aby som to zhrnul, zaujimaju ma dostupne frekvencie, ktore by si mohol pripadny fanusik dopravy naladit. vdaka
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk