Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: daha #209659:
Kto sme "my"?
Prečo autobusy č. 95 a 68 nemajú značenie na grafikonoch, že ide o okružné trasy? Na zastávke Malá scena informujete, že 95-ka ide iba na Nam.Štúra. Ale to, že pokračuje ďalej do Petržalky cez most, sa cestujúci nikde nedozvie. A tak ľudia hľadajú spôsob, ako sa dostať napr. do Auparku.
To isté platí o linke 68, ktorá končí /akože/ na Trnavskom mýte. Tí, čo chcú ísť do Petržalky tam vystúpia a potom"pobehujú" a hľadajú spoj.
Prečo na grafikone nie je uvedená celá trasa tej-ktorej linky /a teda aj tzv.okružnej/? Prečo komplikujete ľuďom cestovanie?
Reakcia na: Gryzly65 #209652:
Železničný nadjazd vôbec nie je problém. Stĺpy sú v strede, zostali by medzi koľajami. Podobné je to na Vajnorskej. V najhoršom prípade by sa mierne posunuli pruhy pre autá do krajov na úkor chodníkov, ktoré sú pod mostom zbytočne široké.
Na 3/8 s #7501 skusaju ci uz BUSE na Nam.SNP/Kamenom nam. nevyhana ludi von
Reakcia na: Valec #209655:
Tak zas ono to cez roznavsku napojit na Avion/Letisko a pridat este vetvu z ruzinova, tak mozes pekne nahradit L61 a elegantne obist zapchy na Roznavskej, co trolejbusy, momentalne okrem buspruhu od krizovazky s tomasikovou po zimak, obist nevedia 🙂
Reakcia na: Gryzly65 #209652:
Tak ale buďme realisti. Vzhľadom na súčasný dopyt by stačila trať po ten železničný nadjazd (kvôli sídlu štátnych orgánov). Trnávku zatiaľ v poho zvládajú trolejbusy a ďalej zatiaľ nič nie je. A pri nejakej budúcej výstavbe postupne aj Rožňavskú rozširovať.
Reakcia na: S499.1023 #209641:
To je tiež pravda, lebo ak sa predĺži 209, budú tam v podstate tri rôzne nástupištia - spoločná bude až Pažítková.
Reakcia na: S499.1023 #209640:
Hej, veď tak som to myslel. 🙂
Reakcia na: Petto #209647:
A železničný podjazd medzi st. Ikeou a Baumaxom? A celkove, na viacerých miestach je ten pás fest že úzky. Vyžiadalo by si to kopu úprav, ale okrem tohto mosta si to viem pekne predstaviť predlžované po etapách, obsluhované s 30T otáčanými na dočasných úvratiach 🙂
Reakcia na: Valec #209650:
Viem ze taka elektricka Roznavskou je moc velke sci-fi , ale ak by sa zvazovali obe, cyklocesta musi ist bokom, resp. hoc aj obe mozu byt sucasne vedene. ?
Reakcia na: Petto #209647:
V tom páse ale má viesť cyklotrasa z Vajnor.
Reakcia na: anbis #209648:
kolauduju predsa az buduci rok, tak pre koho by tam teraz sluzila? ?
September a Malé Krasňany stále bez elektronickej tabule. Nemám čas to prehľadávať, neuzavreli zas nejaký dodatok? ?
Reakcia na: MatejBA #209646:
Jasne,ze zmestila na ukor stredoveho zeleneho pasu
Tak dnes som sa hadal s kolegynou, ci by sa zmestila elektricka na Trnavsku cestu/Roznavsku k Avionu. Ja som bol za, ona proti. Zo zvedavosti, co si myslite vy? 🙂 (podla mna by sa tam hodila ako segregovany typ dopravy, kedze su tam vzdy velke zapchy)
Reakcia na: friema #209636:
Hello Miss Friema, I live close to railway station Petržalka and as I check my diary, have a free day tomorrow, so if you like, I can accompany you to bus stop Prokofievova - my elementary school is situated there and I know many interesting stories from my school times... ?
Reakcia na: Gryzly65 #209638:
thank you
Reakcia na: TeBeCe #209639:
thank you
Reakcia na: dopravak88 #209637:
thank you
Reakcia na: Solider #209635:
Môžeš vyčkávať aj s otvorenými, to na situácii nič nemení. Tam by bolo vhodné zastávku dc premiestniť za križovatku Gagarinova x Hraničná, aby 201, 202, 208 aj 209 zastavovali na jednom mieste.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.