Kopcianska nie je hranicny priechod, preto sa na nu uvedeny vyrok o "vsetkych hranicnych prechodoch" nevztahuje Navyse cielom tejto akcie nie je vyberat pokuty, ale tvarit sa ze nieco robia.
ked uz, tak TV3... v klasickom nezmenenom zneni to mali aj KT8, a bola to slast...byvavalo
Error 0x007 - kto si co "objednal"....ked uz bola TV1, preco sa kupovali stale zrychlovace?
CKD/Tatra pred rozpustenim cerveneho predchodcu europskej unie vyrabalo to, na co malo dielce, a zakaznik si mohol vybrat akurat tak datum dodania. Farbu, ci specifikaciu voza, to proste neslo ako dnes.. Preto T3 v Prahe, Bratislave, Kosiciach ci Ukrajine je fatalne rovnaka (v zaklade po dodani). DP si uz mohlo nalsedne upravovat podla seba. CKD/Tatra prave na tomto krachlo ze i po 6 generacii vozidiel (s pokusom aj so 7mou generaciou (T7B5) ) sa nikam nedostali, nakolko zakaznik chce to, co potrebuje, a nie, co mu ponukaju, a po znovuobnoveni vyroby a hybridnou zastaralou RT6 skoncili zas....opat ziadne riesenie poziadaviek zakaznika, pretlacanie niecoho, co zakaznikovi nevyhovuje....a ide sa...a preto v case dodavok T6/III uz boli vyzbroje aj modernejsie nez nase TV8, ale CKD dodavalo stale to, co malo. Nasledne sa to krylo "My sme si ale take objednali..."
Ono to trochu pripomina vyrok H.Forda - "Môžete si vybrať akúkoľvek farbu na vaše vozidlo, pokiaľ to bude čierna"
SME: "Okrem všetkých hraničných priechodov s Rakúskom a Maďarskom monitorujú podľa Gašpara policajti aj teritórium zelenej hranice, vrátane Dunaja."
No neviem, podvečer som sa bol prejsť na Kopčianskej / Pressburger Strasse a žiadni policajti tam neboli. Pritom práve tam by si mohli zarobiť na pokutách, ale vlastne to iba tí rakúski... Totiž aj napriek zákazovej značke tadiaľ zopár áut prechádza.
OTÁZKA: Motorkár tade môže prejsť legálne ak vypne motor, vystúpi a zakázaný úsek prejde vedľa motorky? Ja dúfam, že áno, že za to by snáď nedostal pokutu ak by tam bola kontrola.
Tak kým to len hučí a neotravuje ľudí okolo seba, tak si myslím že sa to dá v tom vozidle vydržať, treba sa od nich presunúť do inej časti voza. ? Hulákajúcich a podgurážených (spolu)občanov máš aj vo väčšine nočných spojov bez ohľadu na to, do ktorých lokalít daný spoj jazdí, a spravidla sú neškodní. Áno, výnimky sa nájdu stále.
Ja som chodil 4 roky na Dolné Hony do školy a mal som zopár negatívnych skúseností z MHD či už z rána alebo popoludní a na večer ? banda hlučných a podgurážených "spoluobčanov" slušne vyvádzala vo vozidle ? nebolo to samozrejme pravidlo,ale stávalo sa,ono je to skôr o náhode,ale inak dá sa tam cestovať ?
Pridam otazku: preco sa nevypravuju T3G pocas vikendov? Minuly rok ked prestali vypravovat T6ky na L5 pocas vikendov sa tu hovorilo, ze T3G su uspornejsie oproti T3M alebo T6A5. To uz neplati?
Dnes som videl na Zochovej smer Petrzalka CP linky 93, kde bola cela linka oznacena ako nizkopodlazna (piktogram vozickara). Neviete, to je nejaka novinka? Na CP je oznaceny datum platnosti 2.9., ale neviem, kedy to tam vyvesili...
Tu sa v prvom rade riesilo vozenie sa v danych lokalitach, tak neviem aky ma vyznam sem tahat flakanie sa vonku. Samozrejme ze to je nieco ine, ale o to tu neslo.
Byval som 4 roky o cosi blizsie nez ty, hoci som necestoval v takych casoch ako ty, netvrdil by som, ze ta lokalita je bezpecna. Asi rok dozadu som bol dokonca olupeny pred Billou tlupou potmavsich za bieleho dna, ani som nevedel ako. A navyse, je rozdiel cestovat okolo v autobuse a pohybovat sa tadial pesi. A obzvlast po zotmeni.
Ako ja neviem, byval som rok vo Vrakuni nedaleko Pentagonu a v pohode, netvrdil by som ze sa tej lokality treba nejak extra vyvarovat. Cestoval som vo vecernych, nocnych, skorych rannych atd. hodinach tamojsimi linkami pravidelne a ani raz som nemal strach o zivot.
Predpokladám že myslíš súpravu vozov T3G aT6A5 tak úspora energie vypravením K2S namiesto týchto súprav môže byť 50 až 60%.?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fanatikmhd
Error 0x007 - kto si co "objednal"....ked uz bola TV1, preco sa kupovali stale zrychlovace?
CKD/Tatra pred rozpustenim cerveneho predchodcu europskej unie vyrabalo to, na co malo dielce, a zakaznik si mohol vybrat akurat tak datum dodania. Farbu, ci specifikaciu voza, to proste neslo ako dnes.. Preto T3 v Prahe, Bratislave, Kosiciach ci Ukrajine je fatalne rovnaka (v zaklade po dodani). DP si uz mohlo nalsedne upravovat podla seba. CKD/Tatra prave na tomto krachlo ze i po 6 generacii vozidiel (s pokusom aj so 7mou generaciou (T7B5) ) sa nikam nedostali, nakolko zakaznik chce to, co potrebuje, a nie, co mu ponukaju, a po znovuobnoveni vyroby a hybridnou zastaralou RT6 skoncili zas....opat ziadne riesenie poziadaviek zakaznika, pretlacanie niecoho, co zakaznikovi nevyhovuje....a ide sa...a preto v case dodavok T6/III uz boli vyzbroje aj modernejsie nez nase TV8, ale CKD dodavalo stale to, co malo. Nasledne sa to krylo "My sme si ale take objednali..."
Ono to trochu pripomina vyrok H.Forda - "Môžete si vybrať akúkoľvek farbu na vaše vozidlo, pokiaľ to bude čierna"