Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dobre, prehliadam staršie archívy...
Narazil som na vystrihovačku K2. Ok, reku pôjdem vytlačiť. A zrazu v návode, úvodný preslov (predstavenie originálu)... Kde toto kto ako vyhrabal? Tam hádam ani jedno slovo nesúvisí!!! 😃
Chápem, že znalecké možnosti autora sú možno chabé (i keď vystrihovačka je celkom detailná) ale toto... No musel som sa podeliť..... 🙂
Dá sa ešte kúpiť vyradené vozidlo (konkrétne Karosu B 741) za tých 90-100 €?
Reakcia na: Technopol #209341:
Pri Na hriadkach som pouzil pismeno H, pretoze to v tomto pripade mozne je a zdalo sa mi to vhodne. To neznamena, ze to tak nevyhnutne musi byt v kazdom pripade. Tie dva vyroky nie su ziadnym sposobom v rozpore.
Reakcia na: 810zssk #209334:
Samo, Samo zas "Nikto nepovedal ze to pismeno sa musi odvijat od nazvu konecnej." "spoje Na hriadky by v CP boli oznacene poznamkou H a na displeji by mali linku 21H. Myslim ze to je rozumny kompromis." tak prečo to potom pri 21 navrhuješ písmeno podla konečnej ? Ale to je jedno, nech označíme tie spoje hociako, vždy sa nájde niekto kto sa prevezie a bude sa sťažovať. Pre jednoduchosť by ale malo platiť že v celej sieti budú takéto linky označené rovnakým systémom, či už to bude 21ABC, 21H, 21+121, 21 rozlíšená len cieľom a CP by mal byť spoločný s poznámkou
Reakcia na: Max #209338:
Zasa odtiaľ-potiaľ. Dve, možno tri alternatívy trasy v jednom smere si predstaviť viem, ale 7 rôznych variánt pod jedným označením isto nie. I keď... oni tam možno chápu každé písmeno ako vlastnú linku a č. 34 ich len spája.

Podobných príkladov by sa našlo dosť aj v londýnskom metre (Picadilly, District, Nothern), pričom samostatnou kapitolou je DLR, ktoré pod jedným označením prevádzkuje celú sieť.
Reakcia na: Valec #209337:
A uplna perlicka zrusenie verzie 83S nakolko ta jedna zastavka sa da a) prejst peso, po b) prejst jednou z mnohychc elektriciek, po c) pri cestovasni az na konecnu sa da ist stale aj po starej trase (len o 2 min dlhsie)....
Takze vseho vsudy by stacila l.83 teda ako 83 o (kazdy 2hy? 3ti spoj?), 83 (standard)...a usetrili by sme alebo 13 clankovych autobusov, alebo posilnenie l.83 sice nie MBCC, ale interval 2-3min mi pride nadmieru atraktivny....
Reakcia na: Valec #209337:
Ako príklad by nám mohlo poslúžiť označovanie cieľov istanbulskej linky metrobusu č. 34 😃
Reakcia na: Technopol #209331:
Nie štvrtý, ale jediný. Mne príde využitie písmenom tiež ako najlepší nápad, lebo to evokuje jedinú linku s poznámkou, zatiaľ čo napr. 96/196 sú vnímané ako dve linky.

Písmenká by mali čo najviac vystihovať danú odlišnosť, ale nemusí to byť v zásade prvé písmeno názvu zastávky. Rovnaké by mali byť použité aj ako poznámky v CP. Mimochodom, pri L80 by bola jedna konečná tak či tak stanovená ako základná (podľa počtu spojov najskôr Kopčany), tak že varianty by boli:
K (alebo U) - Údernícka-Kúpalisko
C - cintorín Petržalka

A teraz to možno trochu preženiem, ale v takomto prípade by sa kľudne mohli zlúčiť 83 a 84 do linky:
83o - Ovsište
83T - Technopol
83S - Dúbravka cez Saratov
83 - Dúbravka cez Žatevnú
a Dúbravčania by sa nečudovali, že načo majú dve linky s takmer rovnakou trasou, ale mali by len jednu s lukratívnym invervalom 4 / 7,5 / 5 //12.
Reakcia na: PeterNovak #209325:
Ak si klikneš na to číslo, presmeruje ťa na informácie o danom vozidle a tam sa ti zobrazia aj údaje o vypravení. Z nich zistíš, že jazdí bežne, pričom v Karlovke bola naposledy 22.8. na linke 9.
Reakcia na: 810zssk #209334:
96/196 svojho casu mali taky CP smerom na letisko s tym ze spoje 196 boli oznacene ako "z" za casovym udajom.
Reakcia na: Mike #209332:
Mne sa praveze zda ze nejaka linka to mala aj v smere kde sa potom rozdelovala (co mi uz prislo ako zle riesenie).
Reakcia na: Technopol #209331:
Nikto nepovedal ze to pismeno sa musi odvijat od nazvu konecnej.
Reakcia na: 810zssk #209329:
V tom smere, kde končia rovnako (teda v úseku Kaštieľ Rusovce - Most SNP). Tak isto mali aj 96/196 a ako prvý bol tušim taký CP na Molecovej smer Kuklovská pre 32 33 133 ☺
Reakcia na: 810zssk #209328:
Keď už tu vymýšlate zas s tými písmenami, Ak náhodou pri inej linke, budú obe konečné na rovnaké písmeno ako to bolo napr. pri 80 Kopčany, Kúpalisko Matador, budeme vymýšlať po variante 77, 91/191, 21H, 4. spôsob označenia liniek ?
Reakcia na: 810zssk #209328:
Áno.
Reakcia na: Ike #209324:
91 a 191 tusim nejaky cas mali zdruzene ZCP.
Reakcia na: S499.1023 #209323:
Istym riesenim by bol doplnenie pismenka, ktore by bolo rovnake ako poznamka v CP - t.j. napr. spoje Na hriadky by v CP boli oznacene poznamkou H a na displeji by mali linku 21H. Myslim ze to je rozumny kompromis.
Reakcia na: PeterNovak #209325:
To je K2(S), nie klbova T3.
Klbova elektricka T3 (nie 30T) premava bezne alebo dnes ju DPB vynimocne vypravil? Lebo dnes som ju zbadal na Molecovej #7108) asi prvykrat 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.