Ike, 810: Prestaňte mudrovať a venujte chvíľu pozornosti dráhovej legislatíve. Posun skutočne nie je vlak a každý vlak aj ad-hoc musí mať vydaný grafikon.
Aj jednorázová šotojazda parným vláčikom z Východného na Filiálku je "vlak", pretože má cestovný poriadok (a je jedno, či bol schválený v rámci ročného GVD alebo nie) a stanovenú vlakovú cestu.
Prehliadka traťového vedenia nespadá pod "posun medzi dopravňami"?
Vo viacerých európskych mestách sú na znamenie všetky zastávky, osobne si myslím, že to je určité skvalitnenie cestovania, nakoľko vozidla zastavujú len tam, kde niekto nastúpiť/vystúpiť chce. Navyše, na Dolné Hony premávajú prevažne nové vozidla, kde si aj na stálej zastávke musíte stlačiť tlačidlo otvárania dverí, takže žiadny rozdiel pre cestujúcich to v tejto oblasti neprináša, len namiesto zeleného tlačidla stlačia tlačidlo červené.
Neviem, ci je najrozumnejsie, ze sa dali NAJFREKVETNOVANIEJSIE zastavky ako zastavky na ZNAMENIE... ved tu u nas vystupuje na nich najviac ludi a vraj zastavka na znamenie.. este sa nestalo. aby na Hronskej alebo na Dudvzaskej niekto niekedy nenastupoval alebo nevystupoval.. co je to za BLBOST? ved to bude sofera otravovat, miesto gombika na otvaranie dveri aby sme stlacali ten druhy.. To ktory mudrlant vymyslel?
PROTESTUJEM...
Tak v Londýne máš všetky zastávky na znamenie a v takom Mníchove tiež a nikto sa nesťažuje ja som za aby to bolo aj tu. Neviem čo by si robil keby zaviedli po 21 nástup len prednými dverami ☺
Pri električkách a trolejbusoch stačí, že idú pod vedením osoby, ktorá je zodpovedná za premávku na dráhe. ? To som zabudol povedať. Ale pri železničnej doprave by tebou menovaný prípad bol asi posun.
keď bude trať tak "kvalitná" ako pred reko s 5 km/h a "druhý" vodič si to nevšimne, tak na kopčeku dobehne poradie pred ním
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023