malo by mi to ponúknuť najefektívnejšie spoje, alebo oba varianty. Z pohľadu bežného užívateľa predsa nemôžem tušiť že sa tam dá cestovať jedným prestupom. Ale mne tento variant neponúklo vôbec a zďaleka to nie je jediná mucha vo vyhľadávaní. Keď nájdem ďalšie (už si nepamamätám), napíšem.
Hej toto pozorujem tiez. V starych solarisoch nic nevrzga a pôsobija ovela "pevnejsim" dojmom ako nove sory. Solaris je moj oblubeny autobus, velka skoda, ze nevyhral tender na autobusy/trolejbusy...
Teda chlapi, ten plánovač máte na p*d! Ponúka zlé prestupy. Tak zajtra idem na zástavku Dudvážska z Devína (zástavka Štrbská) a miesto toho aby mi plánovač ponúkol 28+78, tam mi núka kombináciu 28+50+201+208. No máte v tom bodel, keby som si zbežne nepamätala že tam chodí 78-čka, by som sa dobre nastála na prestupoch.
Tiež na tomto webe nemáte vôbec doriešené vyhľadávanie v mapách, ak si kliknem na mapu, malo by mi to ukázať spoje, ktoré stoja na zástavke, toto je robené ozaj pre Bratislavčanov, návštevník má smolu.
O mobilnej aplikácii IMHD radšej pomlčím (keďže kvôli práci veľa cestujem MHD), vaša aplikácia je neprehľadná, oveľa viac sa mi osvedčila iTransit, aj keď aj tá má muchy (napr. nevyhľadáva poriadne zástavky, najmä s mäkčeňom). Čo keby ste na tom pokracovali? My cestujúci by sme to ocenili:-)
Dnes som siel Solarisom z 2006 a Sorom z tohto roka a musim povedat, ze ten Solaris menej trieskal, nic tam nevrzgalo a ked nabehol na vymol, tak az tak nim netreslo ... ? Kde soudruzi udelali chybu?
To je bežné, že kvôli meškajúcemu REx-u z Viedne sa zdržiava rýchlik na Košice aj osobáky na východ od Bratislavy? A to aj EC smer Praha / Budapešť sa kvôli tomu zdržuje v Bratislave? Predpokladám, že ten REx prišiel na Hlavnú stanicu až cca 19:55 h.
V Bratislave na hlavnej boli pre mimoriadnost zmeskane vsetky R aj OS pretoze cakali na spominany REX z Viedne s prichodom 19:27 Mna sa dokonca pytal vypravca ze ci nahodou nejdem do Viedne lebo ze vlak pride zmeskany a na ine nastupiste
Zaujímavé, že ZSSK na webe neinformovala a nevidím ani na žiadnom fanúšikovskom železničnom webe informáciu o dnešnej poobednej / podvečernej mimoriadnosti v úseku "Marchegg - Schonfeld Lassee", ktorá mala negatívny vplyv aj na IDS BK (spoje linky S20 pokračujúce mimo náš IDS do Rakúska a späť). Na www.cp.sk sa nedá zistiť meškanie vlakov, ktoré už ukončili jazdu a na http://poloha.vlaku.info dotknuté REx-y nemajú uvedené žiadne údaje.
Práve dnes som bol vo Viedni a späť som cestoval REx-om 2526 (z Hauptbahnhof odchod 17:21 h). Ešte pred odchodom hlásila sprievodkyňa iba v nemčine (!) z čoho som pochopil / domyslel si, že v niektorom úseku pred Marcheggom je zavedená náhradná autobusová doprava a cestujúcim do Bratislavy odporúča počkať si radšej na vlak do Petržalky. Ostatní cestujúci sa tvárili, že to nepočuli, nezaujíma ich to alebo tomu nerozumejú. Ja som bol však zvedavý ako to bude, tak tiež som zostal. ?
Vlak prekvapujúco zastavil pre výstup a nástup cestujúcich aj v stanici Untersiebenbrunn. Pred príchodom do Schonfeld-Lassee som porozumel výzve sprievodkyne, že tam mame všetci vystúpiť. Autobus tam však nikde nebol! Podľa toho čo sa niektorí ľudia rozprávali, tak problém bol už s predchádzajúcim spojením (16:21 h z Hauptbanhof). Vraj ľudia čakali na náhradný autobus/y až 45 minút! Údajne bola nejaká porucha výhybky a problémy boli aj s vnútroštátnym spojením "Marchegg - Ganserndorf". Ja som si myslel, že Rakúšania dokážu lepšie zvládnuť mimoriadnosti ako naši...
Na infolinke ZSSK som sa dozvedel iba to, že majú hlásené, že zo Schonfeld Lassee idú autobusy (nepovedala kam) a cestujúcim z Viedne odporúčajú cestovať do Petržalky. Moju doplňujúcu otázku či premávajú vlaky v úseku "Marchegg - Bratislava" preverila u dispečera, že áno, ale nevedela mi zistiť či idú podľa platných CP.
REx (teraz v lete zložený z 2 starších rakúskych vozňov + 2 novších klimatizovaných slovenských) odišiel po niekoľkých minútach späť do Viedne. Autobus neprišiel ani po cca 30 minútach, ale vtedy sa ľudia rozbehli za vnútroštátnym vlakom prichádzajúcim z Viedne. Podľa vyjadrenia rušňovodiča pokračuje do Marcheggu. Zopár ľudí však zostalo čakať na náhradný autobus. Nikde som nevidel žiadnu mimoriadnosť - až neskôr mi napadlo, že práve v tom čase sa ju pravdepodobne podarilo vyriešiť.
Keď sme prišli do Marcheggu, práve mal ísť 19:07 h vlak do Bratislavy, ale nebol tam. Nedávno tam bol vybudovaný podchod a nové nástupištia nachádzajúce sa zopár metrov ďalej v smere na Viedeň. Či zostala aj pôvodná malá čakáreň som nevidel. Na informačnej tabuli bol (namiesto meškania v minútach) uvedený plánovaný čas odchodu 19:22 h. Okolo 19:20 h naozaj prišiel REx z Bratislavy do ktorého sme nastúpili, ale čakali sme na príchod autobusov. Krátko po sebe prišli dva (predpokladám, že ten druhý prišiel zo smeru Ganserndorf).
Keď už aj ľudia z autobusov nastúpili, tak vlakovým rozhlasom zaznela tentoraz pre zmenu iba v slovenčine (!) výzva, aby sme si prestúpili do susedného vlaku. Práve vtedy totiž prišiel nasledujúci REx z Viedne. To hlásil sprievodca alebo rušňovodič?
Z vyššie uvedeného vyplýva, že v tom čase už bola doprava obnovená, a teda vlak z Bratislavy mohol pokračovať do Viedne + vlak z Viedne do Bratislavy (oba s meškaním). V REx-e do Bratislavy však vlakovým rozhlasom zaznela informácie iba v nemčine (!), že tento vlak pokračuje do Bratislavy. Na to jeden z cestujúcich povedal: "Všetci ste rozumeli, že tento vlak pokračuje do Bratislavy, že?". ?
Tento REx (2528) prišiel do Devínskej Novej Vsi s meškaním cca 35 minút (cca 19:43 h). Takže cesta z Hauptbanhof do Devínskej mi trvala namiesto 53 minút až 2 hodiny 22 minút.
Ad odpoveď ZSSK.
Odpoveď je vcelku zrozumiteľná, no povedali A a nepovedali B.
Súprava push-pull + motorový vozeň (napr. radu 381) alebo samotná jednotka radu 671 sú vybavené nárazníkmi a spriahadlami (inak by pochopiteľne neprešli schválením). Niekoľkokrát som videl, že za súpravu zloženú z menovaných dráhových vozidiel boli spriahnuté staršie vozne určené na prepravu osôb (pravdepodobne na manipulačné účely). Otázka znie, prečo nemohli jednoducho vytvoriť súpravu z 2-3 ďalších starších vagónov spriahnutú s modernou súpravou, ktoré by po obsluhe relácie Senec - Bratislava jednoducho odstavili, prípadne manipulačne spriahli za inú súpravu s cieľom vrátiť na pôvodné miesto? Keby sa chcelo, dá sa to.
Druhá vec je však tá, že rozhodne má najväčšiu vinu na pleciach Mesto Senec. Práve mesto je kompetentné dovoliť akciu podobného charakteru a práve mesto by na základe uvedeného malo predpokladať zvýšené dopravné nároky a prijať potrebné opatrenia. Organizátori Seneckého leta si nenechávali schváliť akciu u ZSSK, ale práve na MÚ Senec. Odpoveď, ktorá je uvedená v citovanom príspevku je rozhodne prejav impotencie mesta. Schvaľujú akciu, ktorá má niekoľkoročnú tradíciu, doslova pravidelnú ak nie rastúcu účasť, "spackajú" svoje kompetencie a "vyplodia" uvedenú odpoveď.
K Toweru 115 sa da dostat prakticky z celej Petrzalky bud 68 alebo 88. Eurovea nie je spred univerzity tak strasne nedostupna, ze by Mala scena vyrazne chybala. S mostom SNP je to trosku horsie, ale ciastocne by to riesila prave L6 predlzena na Jungmannovu (mimochodom, ako spod mosta cestovali, ked sa 95ka tocila na Safku?)
Na novej zastavke Wüstenrot pri Twin Shity namontovali zaujimavy obrubnik. Asi to bol kasselak, ale vyzeral trochu inak ako ten na Prievozskej, zdal sa mi byt nejak zaujimavo ohnuty, mozno som ale len zle videl, foto nemam...
Tak nech sa uz konecne zavedu jednotne pravidla a povie sa "Bud platte posilovku vsetci, alebo posilovky zadarmo", lebo tento chaos len ludi irituje.
A osobne si myslim, ze je otazne, ci je v povinnosti DPB zabezpecit narazovu dopravu aj v pripade, ak mu nikto nic oficialne (aspon) neohlasi, ked uz si to organizator neobjedna. Lebo v tom pripade by DPB musel zabezpecit posilovku (extra spoje) aj ked napriklad pride plny vlak, ci lietadlo, nie len beznu dopravu.
Len pre zaujimavost, pokial je mi zname, iniciativa pre posilovku Expresu vysla (minimalne prvy rok) z DPB, hoci ju nasledne platil organizator. Nasledne bola myslim vsetky rocniky.
Posilovka raz jazdila aj na Uprising, ale kto to objednaval netusim.
Kazdopadne, som presvedceny ze kvalitna MHD je v prvom rade zaujem mesta a dopravcu, nie organizatora koncertu.
Smutné je že mesto Senec sa ani neunúva si objednať posilovú dopravu.
Bohužial je stále pravidlom že akcie pre mladšie ročníky festivaly, koncerty a podobne su skoro vždy bez náležitej dopravnej obsluhy. Výnimku v Bratislave robí asi len koncert DM ktorý bol vždy dobre zvládnutý.
Na Zlatých fungovali ešte myslím akcie leto s Expresom + ešte niečo kedy chodila celú noc buď L10 alebo pre expres el. linka "Festival" tiež celú noc.
Tento rok zabudli vypravovať aj posilovú L10 počas víkendov a pritom bolo extrémne teplo a vstupné na Zlaté piesky bolo znížené .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JaSomTu