Zaujímavé, už len preto, že v iných busoch a klímach sa nič také, čo si opísal nevyskytuje. Ono to nebude len filtrami, ale zrejme celkovo je špinavý vzduch len tam, kde sorka jazdí. Chcelo by to štúdiu ohľadom tohoto, možno sa preukáže, že to priamo spôsobuje.
To čo za kvalitné filtre na klímu majú nové NB18-tky?? Veď v interiéry je pri každom fukáry kvalitne začiernená ta bežová koženka. Všimol som si to už asi na 3 vozoch.
Sólo vozy majú v Prahe široké uplatnenie najmä z troch hlavných dôvodov:
1) Na niektorých špičkových linkách, ktoré napr. premávajú v súbehu s nejakou CD linkou, ale len v časti trasy, takže nepotrebujú takú kapacitu (niečo ako naša L7 v úseku Vinohrady - Blumentál), ale zároveň je kvôli jazdnej dobe atď. žiadúce, aby to odjazdila električka, a nie autobus, aj keby to bolo o niečo menej hospodárne
2) Cez víkend na niektorých linkách kapacitne postačujú, kým na iných linkách musia ostať pri jednotnom intervale súpravy, resp. T15. Taktiež na večerných poradiach niektorých liniek postačujú (sú to poradia, kt. potom tvoria prejazdy na nočné linky)
3) A hlavne, Praha má podstatnú časť (nielen)centra rozumne obslúžiteľnú (ak nerátam metro) len električkami, autobusy sa tam nehodia, príp. majú priamo zákaz, či nevhodnú miestnu infraštruktúru
Druhá vec je, že v mnohých prípadoch by skôr kapacitne vyhovovali stroje typu K2, ale tie na rozdiel od sól nemôžu byť v prípade potreby spojené do súpravy kapacitne konkurujúcej T15
Celodenný lístok stojí 1650 Ft a platí na linky 1-299 (abus, tbus, električky), 900-999 (nočné linky), M1-M4 (metro), H5-H9 (HÉV-prímestské železnice). Neplatí pre pozemnú lanovku čo chodí na hrad. O zľavnených lístkoch info nemám...
aj ked nerozumiem snahe drzat solo linky. No zaroven nepoznam kam chodia v Prahe a ci maju opodstatnenie. Niekedy je vsak efektivnejsie vypravit 12m bus ako solo elektricku.
Zdravim, nevie niekto, ci bude nejako obmedzena premavka vo Vrakuni a Vlcom Hrdle v nedelu 14.06. - maju tade totiz ist cyklisticeke preteky Okolo Slovenska, a podla trasy pojdu cez Dvojkriznu, Kazansku a Slovnaftsku, co celkom dost skomplikuje MHD... http://www.okoloslovenska.com/fileman/Uploads/drobnosti/etapa5-2015.pdf
Interiér je hrozný, to je pravda, ale znáš snad lepší interiér u tramvaje, která ma nahrazovat sólo T3? Já za hrozný považuji Vario a Vario+, tady alespoň vidím snahu to zlepšit.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Komplet ceny a platnosti aj v angličtine si možno pozrieť na http://www.bkk.hu/en/prices/