Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #207679:
Čakal som kto sa skôr ozve či ty alebo Petto ? ? ?


Z Rendezu tiež prestupujú roky a nereptajú. Karlova ves má nosnú dopravu električky, kde je kapacita dostatočná. To že ich nepotiahli aj na DD je velký prúser no nie je to dôvod na navyšovanie súbežnej busovej kapacity. Ako aj Mike povedal kapacitana L28 je dostatočná. Som zvedavý či sa zmenia pomery po otvorení Šafka.
Reakcia na: david1 #207678:
Rozdeľovať linky na tie, ktoré sú pre koho určené je to najhoršie čo by mohol dopravca robiť. V dnešnej dobe sa nemá hromadná doprava obmedzovať ale práve zlepšovať jej prístupnosť. Kebyže takto ideme ďalej tak linka 92 je primárne určená pre VW v časoch výmeny zmien, linka 32 pre Dlhé diely a nie študentov, ktorí s ňou cestujú aj na intráky atď... ? Za to, že si chce cestujúci skrátiť dochádzanie a využije linku 28 by mal byť potrestaný? Kebyže sa robia takéto "naprieky" tak ešte viac ľudí odíde k IAD. Potom by sme rovno mohli hovoriť aj o súbehu linky 28 z električkami a v rámci rekonštrukcie spraviť na Rivére otočisko pre linku 28 a cestujúci by tam prestupovali... ?
Reakcia na: Mike #207675:
Keby sa zrušilo zastavovanie L28 pri Riviére bolo by po probléme.Prestup na eliny by bol pri Botanickej . Mne keby zastavovala L59 v centre na Zochovej tak idem poobede radšej s ňou ako s L5. Pre preplňovanie bolo zrušené jej zastavovanie aj pri Auparku.
L28 je primárne pre Devín a DNV.
Reakcia na: 810zssk #207647:
a na co sa vsetky nove vozy obstaravali s pocitadlom?
Reakcia na: Mike #207675:
Suhlas - nie je problem s prestupmi, ja chodim k Avionu na 1 prestup z DD a pohodicka, ale prave to, ze to trva dlho /45-55 minut - kde by sa preferenciou dalo stiahnut dobrych 5-10 minut/ a nie su garantovane prestupy ma odradza + horuce dobytcaky v lete, ak nie je klima.

Kedysi by som chcel linku odvsadial-vsade, teraz by som chcel skor co najkratsiu cestu trebars aj s 1-2 prestupmi.
Reakcia na: JaSomTu #207669:
Čítaš všetko a poriadne, čo Ti napísali v reakciách? 28 je dosť natrieskaná, ale iba v úseku nové SND (Eurovea) - Riviéra, lebo potom tí ľudia idú do Karlovky a na Dlhé Diely (hlavne). Od Riviéry až na konečnú na Opletalovej (čo je väčšina trasy aj vzdialenosťou, aj časovo) nejde vôbec vyťažená. A o čom je linka, ktorá je v 30% trasy plná na 100% a zvyšných 70% trasy plná na 30%?

A od nového SND po vodárenské múzeum určite nemešká kvôli tomu, že by bola preplnená, 10 miút. ? To je zle (prirýchlo) nastavenou jazdnou dobou, pomalšími vodičmi a v špičke hlavne zápchami. Tí tlačiaci sa cestujúci spravia z toho 10 minútového meškania asi 2 min..

A ver, že ani ľuďom nevadí prestupovať. Teda tým najstarším áno, ale mladšia aj stredná vrstva s tým nemá problém. Len pointa je, aby buď spoje chodili často (koncepcia čo najmenej liniek s najhustejšími intervalmi), alebo ak aj redšie, ale aby na seba garantovane nadväzovali, aby bol prestup na spoločnej hrane, aby sa prestupovalo z nízkopodlažného do nízkopodlažného vozidla (mamičky s kočíkmi, hendikepovaní, atď..) a aby všetky spoje mali dostatočnú kapacitu...
Naši mestskí poslanci sú vskutku zábavní. Pred rokom a pol odhlasovali zavedenie bezplatnej prepravy odbojárov a darcov krvi v MHD. Teraz zisťujú, že dopady tohto "nápadu" sú pre mesto vysoké a tak prišli k návrhu, že požiadajú príslušné ministerstvá, aby na tieto zľavy prispeli. ?
Reakcia na: 810zssk #207647:
...našťastie len v dráhovej MHD. ?
Reakcia na: TeBeCe #207643:
"Hl. mesto SR Bratislava v súčasnosti stojí pred otázkou, ako postupovať v dokončení dobudovania Integrovaných dopravných systémov, s ktorými úzko súvisí aj spustenie, resp. úspešné ukončenie 3. etapy BID."

HMB tuším tých IDS buduje hneď niekoľko. A BID potrebuje úspešne ukončiť 3. etapou. ?
Reakcia na: JaSomTu #207669:
3x dlhsie ? No mne pride cestovanie v spicke takmer 50:50 . Samozrejme ak necestujem z Dubravky do Race MHDckou ?
A preco meska L28 ? Lebo supluje nosnu neexistujucu nosnu dopravu k zone Eurovey + bordel na Safku a natrieskana
Reakcia na: JaSomTu #207669:
lebo dalsie auto vezuce jeden zadok nepomoze vobec zapche ...
28-čka nie je vyťažená? tak prečo asi každý deň mešká okolo 10 minút kým príde k vodárenskému múzeu? Nie práve preto, že kopec cestujúcich ju využíva práve aj na úseku Eurovea, Nový Most (ďalší prestupný bod) a do DD? Ako ja to prežijem, tento rok bude splatená hypotéka, kúpim auto na leasing, len nechápem tú logiku nútiť ľudí x-krát prestupovať. fakt sa na to každý vybodne, už teraz je cestovanie MHD min. 2-násobne, ak nie 3-násobne dlhšie ako autom. Len ich buzerujte prestupmi, výsledok uvidíte sami na ďalších zápchach.
Reakcia na: Boro #207667:
Sú dve možnosti:
1) Laná sú na tyčiach zberačov nasadené posuvne, za jazdy sú spustené až k základni zberačov a visia povedľa trolejbusu, ukotvené sú niekde na bočnici. V prípade vytiahnutia zberačov vodič vytiahne lano k hlevám, nasadí zberače a lan zase spustí. Dosť rožšírené balkánske a byzantské riešenie.
2) Zberače vôbec nemajú laná, v prípade vypadnutia zberačov ich vodič nasadí skladacou tyčou. Rozšírené v civilizovanom svete.
Chcel by som sa opýtať niekoho znalého, kto by mi vedel vysvetliť technické riešenie trolejbusov premávajúcich v Rusku (napr. Moskva, Murmansk, ...). Nikde totiž nevidím od zberačov žiadne lano vedúce k navijaku, ako býva bežným zvykom inde vo svete. Ako potom šofér nasadí späť zberače na trolej, ak mu niekde (napr. križovaní) vypadnú? Vylezie snáď pritom na strechu trolejbusu? Akýsi kovový "rebrík" na zadnej časti trolejbusu tam vidno. (viď napr. Streetview na Googli ...)
Reakcia na: S499.1023 #207661:
Ano.
Reakcia na: S499.1023 #207660:
Ja viem, ja viem... 🙂
Reakcia na: JaSomTu #207646:
Co mas na mysli pod pojmom vytazena ? Vytazena mi pride akurat tak v useku Riviera - Eurovea a obvinovat Dlhe diely z toho ze ju vyuzivaju ? Tam je problem,ze vznikla Eurovea s kinami + nedaleke T115 a kopa i jestvujucich ci planovanych BSC ale nepotiahla sa elektricka odtial na zapad mesta, ba dokonca zrusila aj poobede 133, ktore by prave tie navaly riesila. Hlavne ze sa teraz predlzila 210 + este je tam aj 78. A v spicke usek ASMN - Most SNP jednosmerne stoji tiez za velke H ( 12 min. interval v centre ? )
Reakcia na: JaSomTu #207646:
No pozrime sa aká je vyťažená...najviac v úseku Nové SND - Vodárenské múzeum, zbytok absolútne bez problémov a s voľnou kapacitou.

Takže na 25% trasy vyťažená...to veru nie je efektívna linka. Netvrdím, že v súčasnosti patrí princípovo na Molecovu, ale to ani k Novému SND.
Reakcia na: Ike #207651:
Myslím, že prepravné toky práve na linke 39 sú dlhodobo nemenné - VŠ, ich internáty ako aj a cintoríny ostávajú na svojich miestach.
Reakcia na: Marek1978 #207645:
To sú tie odbory blázna Hitku?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.