V rannej špičke, kedy je výprava najväčšia, sa nedá ušetriť u autobusov skoro nič, možno dokonca max. 1-2 vozy za všetky bus linky...a poobede by tam tiež neboli nejaké obrovské úspory vozov..
A oproti striedacom by to neboli v principe ani uspory vo vodicoch, mozno u vybranych par liniek ano..
Ono este lepsie nez striedaci by bolo "posuvanie vozov". To znamena vodic pride na konecnu, odovzda voz inemu vodicovi, ma pauzu podla zakona, potom si od ineho vodica prevezme iny voz a pokracuje na nom (ten co mu ho odovzdal zas ma pauzu nasledne). Mohlo by to priniest velmi pekne uspory vo vyprave a oproti striedacom MOZNO aj v pocte potrebnych vodicov.
sláva!
Tak hadam sa to ujme a pridu narad aj dalsie linky, je ich dost na ktorych by sa to dalo urobit... Myslim si, ze v konecnom dosledku budu spokojnejsi aj vodici.
Išiel dnes niekto 50kou a videl to striedanie? Ja som bol svedkom pár zaujímavosti
Ráno aj poobede sme stali na ŽSTNM asi 4 minúty, pretože každý striedač nejak nevedel pracovať s novým informačným systémom a raz dokonca pri nahadzovaní služby vypol komplet trasu aj s linkou Nápad je síce dobrý len škoda, že tam chytajú veľké meškania kvôli tomu ale bol to prvý deň tak hádam to už zajtra pôjde lepšie ?
Hlavne čo ja mám info priamo z DPB je že sa im 3-4 krát proste vykolajila ( Neviem presne ako , ale asi tak ako popisuješ ) . Dosť ma to prekvapilo vzhľadom k tomu že ak má byť elina nasadená na nejakú linku tak snáď sa niečo také nemože stávať . Je mi jasné že ide o chybu trate ale to asi DPB moc netrápi niečo takéto že ?
A ocividne jej nejde palubak lebo ked si pozres vcera vypravu na 50-ke tak 6 poradie tam nie je a dneska 80-ka 2 poradie tiez nie je. Takze preto je aj v sekcii urbanway ako dlhodobo odstavena asi.
Nič také tam nie je, to by totiž potom vozidlu nedovolilo prejsť oblúkom s malým polomerom. Je tam obmedzenie rýchlosti v malých polomeroch.
Vozidlo nemôže riešiť problém technickej závady výhybky.
Inak alektričku by samozrejme v kĺboch neroztrhalo, proste by vykoľajila.
Mal by som technicku otazku k 29T a 30T. Ako je zabezpeceni prejazd cez vyhybky?
Napriklad na Florianskom sa minimalne raz stalo, ze prvy podvozok B voza isiel ako mal k STU ale druhy sa rozbehol dole na Americke namestie. Samozrejme T3ka sa akurat trochu skrizila, ale vodic si to vsimol, zastavil a nestali sa vacsie skody.
No neviem si predstavit co by sa stalo, keby taky 3 ci 4 podvozok prehodilo na inu kolaj. Zrejme by elektricku roztrhalo v klboch. Su tam nejake cidla co sleduju smerovanie podvozku, laicky ci ide tam kam predhadzajuci a nasledne by elektricku zastavilo. Alebo iny mechanizmus?
Dakujem za objasnenie.
3+2 pre vodica, pekne Konecne to bude poriadne chladenie vo vozidle.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
A oproti striedacom by to neboli v principe ani uspory vo vodicoch, mozno u vybranych par liniek ano..