Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #205940:
Toto by tiez vobec nebolo zle riesenie len je otazne ci by SU stacil na 196 napriklad ja co chodim spojo m 7:29 z Hraničnej-OC Retro tak je dosť natrieskana aj Karosa kolko razy a to DPB rad posiela na tento spoj kolko krat kinderka. Ale zase SU su dost priestranne a myslim si ze by boli zriedka teda napratane tak ze by bol problem nastupit lebo predsa je len problem porovnat SU na 96 ako je plny a na 196. 🙂 Ale Petto to tiez pekne napisal aj tak by bolo dobre rozhodene.
Reakcia na: Dadino #205935:
Osobne by som to rozdelil po dodani novych NB18 takto na 2.DP
Tedomy 28,37,65
Solarisy Urbino CNG : vsetky 32,196,cast 87,
NB18ky: celodenky 63 4ks, celodenky 78 tusim 7 ks , celodenky 96 4-5 ks, garanty 88 3ks, 1 garant na 75
741 CNG: 74,133, ostatne (spicky) 63,75,78 a ostatne celodenne 88
Reakcia na: Mike #205931:
Áha, no aspoňže tak, keď som čítaval a počúval o znižovaní prémií za nadspotrebu - pre klímu (a zimné bufíkovanie tiež niečo zožerie), tak mi vlasy dopkom stávali, zároveň verím, že zlodejiny nafty sú tiež minulosťou, no snáď to nezakríknem ?
Neviem či 415/35 považuješ za najstaršie skrz generálky vrakos.. A ako som pozrel do katalógu, tak nafta už v premávke nie je ani jedna..
Reakcia na: Dadino #205938:
Osobne by som navrhol na 96 a SU dať na 196, pretože 96 si zaslúži kĺby viac ako 196. Otázne je ale, že či je pri blbom usporiadaní interiéru NB 18 nejaký výrazný rozdiel v kapacite oproti SU.
Reakcia na: S499.1023 #205916:
No, a v tom to je.
Reakcia na: Ámos #205937:
Aha cize mohlo by sa stat ze uz aj na 96 a 196 sa objavia?? (Ak si dobre pamatam a 96-ku vypravuje jurajov dvor.)
Reakcia na: Dadino #205935:
na vsetky na ktore su aj dnes vypravovane klbove vozidla
Reakcia na: Ike #205934:
Samozrejme suhlasim, rozhodne sa daju najst uspory inde ako v nevypravenych spojoch. Ale kedze hlavne mesto nedovoli upravit vzkm podla toho kolko si moze dovolit zaplatit a DPB by nemal donekonecna vytvarat stratu, tak sme v uzavretom kruhu, z ktoreho je uniku pre DPB len tym sposobom ze vypravi presne tolko spojov, aby pokrylo magistratom zaplatene vzkm. Zaplatene, nie objednane.

100% vlastnikom DPB je hlavne mesto a to rozhodne o pouziti zisku. Ak si ho odpise z dlhu, budis, ale nerozhoduje o tom predstavenstvo ani riaditelstvo DPB, ale valne zhromazdenie.
A cistou nahodou sa nevie na ake linky budu vypravovane tie nove SORY z Juraku?? Dakujem.
Reakcia na: Ike #205933:
Ale na druhej strane si úprimne myslím, odhliadnuc od tunajších snáh o vylepovanie posmešných plagátov, že nevypravenie spojov nemá so šotoustvom nič spoločné. Je to vážny prešľap a myslím si, že dopravca by nemal spor s objednávateľom služieb prenášať na cestujúcich. Obzvlášť ak sa jedná o čosi vyšší princíp ako v prípade bežného obchodného vzťahu. Výzvou MHD nie je ani tak presun cestujúcich z IAD do MHD, ale udržanie aspoň tých cestujúcich MHD, ktorí sú dostatočne solventní na prevádzku vlastného osobného automobilu. Tým, že pravidelne nevypravia konkrétny spoj dosiahnú presný opak. Losovanie čierneho Petra v podaní náhodne nevypraveného spoja mi tiež nepríde profesionálne. Ak má DPB zisky, mal ich využiť na pokrytie straty spôsobenej hospodárením mesta a spor s mestom riešiť inak.
Reakcia na: Ámos #205932:
Ja som predsa nevyjadril stanovisko ale faktuálnu vetu ?
Reakcia na: Ike #205926:
Vzhladom na to, ze mesto Bratislava dlhuje DPB 16 mil€, cize asi pol miliardy korun, je celkom obdivuhodne, ze DPB skoncil so ziskom. Aj ked aj za cenu nevypravenych spojov.
Myslel som, ze ty budes jeden z tych ktory to pochopia. Nepovazujem ta za soutosa.
Reakcia na: Sommelier #205923:
Najstaršie busy čo tu máme sú ik 415/435 - tie to majú a kinderka to tiež majú ale nie som si istý či aj všetky manuálne od 3501, alebo až neskôr.. Ale teda áno, asi to už majú všetky .. (kĺb plyňáky áno..)
Na spotrebu sa teraz nepozerá, pre kladný hospodársky výsledok sa berú prémie vodičom za rýchlosť...
Vie niekto, na co presne sluzila stara 8436? Neviem co presne je trolejova vez.
Reakcia na: S499.1023 #205919:
Električky sú priamo ovplyvnené hustou premávkou priamo iba na zastávke Blumentál, inde majú svoj vlastný pruh alebo vlastné teleso, takže ich IAD neblokuje. Je fakt, že zahusťovanie križovatiek - a tým pádom ďalšie zastavenia - sa týka aj ich (čo je temer pravidelne terčom kritiky od DPB aj imhd..) - ale na radiálach je na naše možnosti pomerne solídna priemerná rýchlosť.
Autobusy stoja samozrejme v rovnakých zápchach ako tbusy. Ale koľko percent trasy autobusových liniek je ovplyvnených zápchami a koľko % u trolejbusových. Každá autobusová prevádzka má aj linky (na okraji mesta), ktorých trasa nie je vôbec ovplyvnená zápchami. Tbusová linka taká nie je.
A aj tie bus linky, ktoré prechádzajú centrom, idú zvyčajne na okraj mesta, kde sa môžu rozbehúť na tých 55 kmh... U tbusov je to iba 201/2 na Gagarinke a 204/5 na Rožňavskej...
Reakcia na: Ike #205926:
So ziskom a bez redukcie spojov! 🙂
Reakcia na: Ike #205926:
A text by mohol znieť že vzhľadom na to že aj tento rok chce DPB skončiť zo ziskom, rozhodol sa nevypravovať na linke 33 nižšie uvedené spoje.
Reakcia na: MatejBA #205925:
Je potrebné doplniť, že DPB skončil so ziskom!
Reakcia na: luky133 #205922:
Dobre ? Asi pojdem vytlacit par kusov ?
Reakcia na: Palo1987 #205906:
Zatiaľ je tu 10 vozidiel, ktoré boli priradené Petržalke. V budúcom týždni by malo prísť ďalších 5. Zvyšných 10 príde v 12 a 13 týždni a tie by mali ísť na Jurák.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.