Sarko: K nevolnosti vodica prislo a to pred necelymi dvoma rokmi napr. na vozidle T6A5 ( cislo viem, ale nepoviem ) na zastavke Jurigovo nam., kde vodic dostal infarkt a podobna situacia sa stala aj na Dlhych dieloch, kde to vodic este stihol duchapritomne odstavit na kraj cesty a tiez je to menej ako 5 rokov. Ale ci potom pokracoval v jazde dispecer, to uz povedat neviem.
J
Martyk: Prečo odsudzuješ človeka, ktorého na MHD baví aj nieo iné, ktorý chce vedieť, ktoré vozy ešte jazdia a ktorý nie (u DPB dosť podstatné). Ľudí, ktorých baví si zapamätať čísla busov. Ja som výpravu na dispečery napísal len dvakrát a to preto aby som možno potešil chalaniskov ale moc ma to nezaújma to však nie je dôvod aby som ich odsudzoval. Predsudky sú vrahom ľudskosti.
Turbo: Ak ťa možno poteší, tak pánovi Koladovi sme povedali na stretnutí dve veci a to, že plyňáky sa už rozpadajú, bol dosť prekvapený, a to, že DPB si platí firmu, ktorá umýva vozy. A z toho bol veľmi prekvapený a možno s tým aj niečo spraví.
Okrem iného pán L. raditeľ 4 sekcie obrátil kabát. Sedel rovno za mnou a keď sa hovorilo o metre tak mal len také tiché poznáky, tak aby to niekto z nás počul, že metro je drahé a nemyslitelné a nikdy na to nebudeme mať a že treba rozvýjať eliny.
Prevrátenie kabátu bolo potvrdené aj z iného zdroju.