Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #205754:
Podmienky sú samozrejme nastavené tak, ako sú, pretože si dopravca s krajom pekne notuje.
Reakcia na: Valec #205750:
a aky je cas medzi podpisanim zmluvy medzi objednavatelom a prepravcom a zaciatkom prevadzky? To je relevantne, nie vydanie oznamenia.
Reakcia na: S499.1023 #205745:
tender nema s tym nic spolocne. OMG aj ty mas problem s pisanym textom?
Fakt c.1 - Tender sa pripravuje dlho
Fakt c.2 - predstavitelia Nitry si zavarili, svojim klientelistickym rozhodnutim pri Regiojete

Predpoklad c.1 - tender nech je akokolvek medzinarodny, bude na Slovensku pripraveny pre jedineho spravneho uchadzaca

Predpoklad c.2 - plynuci z Faktov c 1. a 2. a predpokladu c.1 - treba vydat tlacovu spravu, ako nikto na Slovensku takyto medzinarodny tender nerobil, ake je to zlozite a uz dopredu sa vyvinuju. (lebo vedia ze v ociach ludi maju narovasi). A ako treba nastavit podmienky aby dopravca netuneloval kraj - cize teraz tak podmienky v zmluve zrejme nastavene nie su.
Ved citajte aj medzi riadkami v tej vydanej tlacovej sprave.
Reakcia na: 810zssk #205752:
To nepochybne... nie veľmi dobre poznám NR kraj, ale z mapy by som to videl v pohode na minimálne 3 až 5 oblastí... Lebo však čím menšia oblasť, tým viac záujemcov a tým pádom aj nižšia vysúťažená suma.
Ale ak som článok dobre pochopil, NSK zatiaľ ide súťažiť len poradcu, takže ten možno rozdelenie navrhne.
Reakcia na: Valec #205750:
Ja napriek tomu povazujem za chybu ze sa sutazi jeden velky zvazok a nie viacero mensich.
Reakcia na: S499.1023 #205747:
Vdaka za info.
Reakcia na: Ámos #205732:
Asi ťa sklamem, ale pri tendrovaní autobusovej dopravy sú nastavené také pravidla, že prvé oznámenie musí byť vydané minimálne rok pred začiatkom plánovanej platnosti zmluvy.
Reakcia na: ufo #205740:
Slovensko by síce nemali kade obísť ale nemuseli by cezeň jazdiť vôbec.
Reakcia na: 810zssk #205743:
Na úseku Kúty - Parkány sa hrať na akési EC je vysoko komické, to by ten vlak okrem Bratislavy nesmel zastavovať nikde a bol by poloprázdny. V prípade zastavovania EC v Malackách nejde ani tak o jeho využitie pre frekvenciu Malacky - BA ale naopak o prestup z EC na Os a výstup z EC v Malackách.
Reakcia na: 810zssk #205738:
V ČR to už niekoľkokrát ponúkala ale vždy vycúvala-
Reakcia na: Ike #205729:
Správne riešenie by samozrejme bolo odchádzať s posledným Os z Kútov až po EC, aby sa mohla frekvencia z EC dostať aj do Moravských Jánú ale keďže vlaky mimo "občiansku časť dňa" sú pre ZSSK aj MD sprosté slovo, aj zastavovanie EC v Malackách by pomohlo. Však pozri, v akých ritiach zastavujú IC na najhlavnejšej slovenskej trase.
Reakcia na: Ámos #205724:
A čo má spoločné nedotovaný Jančura s dotovanou prímestskou dopravu? Realita je taká, že medzinárodné tendre sa už musia vypisovať a je len otázkou nastavenia podmienok, kto vyhrá.
ČSADSADVEOLIARRIVA spravili spolu s NSK Jančurovi svinstvo, ale práve toto s tým veľa spoločného nemá.
Navyse si myslim ze lokalnu obsluhu mame riesit na to urcenymi vlakmi a nie po vzore Madarska degradovat EC na REX.
Reakcia na: ufo #205742:
Malacky maju hodinovy takt Os (viac-menej). Kolko ludi ti bude cakat na EC (a platit ten hlupy EC priplatok, ktory ZSSK stale nezrusila) aby usetrilo par minut?
Reakcia na: 810zssk #205741:
GA, SA majú dostatok rýchlikov, tam na to nie je dôvod, Os vlaky by tam mali mať úplne inú koncepciu - pásmovú obsluhu aj aby 8 vozňové R nevozili vzduch od Šale po Zvolen.
Záhorie je niečo iné.
Reakcia na: ufo #205740:
Nepride mi vhodne zdrzovat EC vlaky zastavovanim v Malackach, to mozme pridavat Galantu, Salu, Senec, Palarikovo a je po EC vlaku. Vecerna Slovenska strela je ina vec, tam by to malo racio.

Pri EC vlakoch som skor naopak za rusenie zastavok, minimalne v Kutoch.
Reakcia na: 810zssk #205739:
Všetky EC môžu zastavovať v Malackách, rannú špičku chytá aj tak len prvé s príchodom do BA 7.50, to nebýva plné a poobedná špička je viac rozložená. Tie vlaky sú dotované, prečo ich viac nevyužiť. Slovensko nemajú kadiaľ obísť.
Reakcia na: Ike #205729:
Ten koncept zastavovania Slovenskej strely je vacsinou prezentovany ako riesenie kedy by doslo k zruseniu zastavovania v Kutoch. Cize vlak by to nespomalilo. Racio to urcite ma.

Ono to su aj tak len take pseudoEC, vzhladom na to ako to zastavuje v Madarsku (hoci teda zrovna SS nie).
Reakcia na: MatejBA #205726:
SA zatial myslim nikdy neprejavila zaujem o jazdenie dotovanych bus liniek. Ale mozem sa mylit.
Reakcia na: Ámos #205724:
Zas taras o niecom comu nerozumies. Tender samozrejme s RJ nic nema, tendrovat sa po novom skratka bude musiet, ci VUC chce, alebo nie. A tiez takyto tender nevznikne zo dna na den kvoli marketingu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.