Ten koncept zastavovania Slovenskej strely je vacsinou prezentovany ako riesenie kedy by doslo k zruseniu zastavovania v Kutoch. Cize vlak by to nespomalilo. Racio to urcite ma.
Ono to su aj tak len take pseudoEC, vzhladom na to ako to zastavuje v Madarsku (hoci teda zrovna SS nie).
Zas taras o niecom comu nerozumies. Tender samozrejme s RJ nic nema, tendrovat sa po novom skratka bude musiet, ci VUC chce, alebo nie. A tiez takyto tender nevznikne zo dna na den kvoli marketingu.
Na ceste do Vojky desatisice nie, ale len odkedy mam vlastne auto (t.j. od septembra 2014) som najazdil cca 22 tisic, cize odkedy mam vodicak tak som daleko nad 100 tisicmi, ak nie 200 tisicmi. To len na margo tvojho predpokladu ze mam najazdene malo.
no ak to nebude typicky slovensky medzinarodny tender vhodny pre jedineho uchadzaca a stylom dnes tender, o tyzden podpis zmluvy, o dva zacinate jazdit, tak vyhrat moze hocikto.
Zohnat 500 busov ak bude mat spolocnost aspon 12 mesiacov na start, fakt nie je problem.
o tom, ze tender sa pripravoval skor vazne nepochybujem. ale divadielko a vydane tlacove spravy su kvoli Jancurovi. Kedze nikto nepochybuje, ze nevydanie suhlasneho stanoviska bolo jednoznacne v prospech "spravnej" autobusovej spolocnosti.
Inak dnes som sa zastavil po ceste s autom si nakúpiť ako je Saratov a parkoval som na zadnom parkovisku. A až pri vychádzaní na hlavnú cestu som si všimol, že ten priechod riadený semaformi tam dosť nešťastne nainštalovali. Pri tom vychádzaní z parkoviska je dosť ťažko vidieť na semafory takže vodič takmer nevidí či mu svieti zelená/červená a zároveň musí z opačnej strany sledovať či nejdú autá. Zároveň pravý semafor zakrýva stĺp verejného osvetlenia... Divím sa, že na toto nikto neupozornil. Verím tomu, že prvá nehoda tu nenechá na seba čakať dlho. Pritom by úplne stačilo inštalovať semafor aj zo strany parkoviska... ?
pracoval som niekolko rokov na vodnom stupni Cunovo, viem o com hovorim. Hlavne ludia s destinaciou Petrzalka jazdili a jadzia cez Vojku. Celkom logicky, kedze okrem zapchy na Ulici svornosti by si odstali dalsiu na Slovnaftskej a Pristavnom moste.
Ked si vezmem jazdu povedzme do Technopolu - Samorin cez Kyselicu 40km, cez Pristavny most 26km, takcasovy rozdiel v rannej spicke bude znacny. A aj bol znacny az do takej miery, ze kompa nestihala prevazat.
No a samozrejme verim ze mas za tych par rokov, co ti bolo zo zakona umoznene viest motorove vozidlo, najazdene desattisice kilometrov na ceste do Vojky.
Skús sa najprv pokúsiť pochopiť písaný text. Nápoveda: Nikto nechce presmerovávať EC cez Lévu ani cez Nagysurány.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Ono to su aj tak len take pseudoEC, vzhladom na to ako to zastavuje v Madarsku (hoci teda zrovna SS nie).