maju to na co najskorsi prichod na miesto nehody, jej zdokumentovanie, aby sa mohla premavka co najskor obnovit. Bratislavska doprava je citliva na akykolvek odstaveny voz v premavke pocas spicky, hned sa tvoria dlhe kolony a cez tie sa treba k nehode dostat.
O vynimku moze poziadat ktokolvek a mal by ju dostat ten, kto preukaze jej potrebnost.
Rozumiem Ti, sám mám 194 cm a dobrý zrak. No sú aj ľudia nižšieho vzrastu a tí môžu mať v plnom voze problém. Myslel som, že vzhľadom na to, že informácia o polohe vozidla sa nachádza v označovači, mohla by sa vypisovať. V opačnom prípade majú tie označovače význam digitálneho fotorámiku.
Ide skor o to, na keryho fasa to maju. Prakticky, ani mestska policia, ktora je zlozkou POLICIE nema modre majaky..... A ke to takto vezmem, ak ma DPB vynimku, a neprichadza do uvahy akekolvek zvyhodnovanie inych stran, kazdy dopravca na slovensku ktory ma svoj "dispecing" (co ma skoro kazdy) by mal mat pravo mat vozidla dispecingu vybavene modrymi majakmi. (Co ak sa poskodi spetak aj inemu dopravcovi?).... A vlastne aj kamionova doprava ma svoj dispecing.....aj taxisluzba! takze, v principe by takymto sposobom malo kazde druhe auto modre majaky....
Mna strasne zaujima, z akej vynimky bolo vytiahnute to, ze prave a jedine dispecing DPB smie mat modre majaky
Načo, nemáme snáď krky a oči, že by sme si to neprečítali aj na ceduli na to určenej? Beztak by to bolo na niečo len pre najbližších troch okolostojacich, a i to len v prípade, že by niekoho z nich náhodou napadlo pozorovať displej označovača namiesto veľkej cedule nad hlavou (kde to info svieti v niektorých prípadoch dokonca neustále, nie len preblikávajúc)...
Napadla ma jedna šoto-vec, ale pýtam sa, prečo nie? Nemohli by sa informácie o novej zastávke zobrazovať (aspoň v určitých momentoch) aj na LCD displejoch na označovačoch? Teda ak by to bolo softvérovo možné, no vzhľadom na charakter cestovných lístkov a tarify v označovači informácia o zastávke je.
Pravidelne stretávam v meste idúci dispečing s majákmi aj sirénou. Raz keď som šiel v električke, ktorá mala škodovú udalosť (poškodilo sa spätné zrkadlo) tak na zdokumentovanie tejto "nehody" prišiel dispečer pod majákmi a sirénou. ?
Práveže naopak, bola zhustená doprava na Einsteinovej, všetky autá išli pomalšie. Ten Mercedes bol prvý, rozháňal autá do pravého pruhu po ňom išiel ten kamión a na konci ten Roomster takže oni si robili cestu ako keby išiel nejaký papaláš. Na nadrozmerné náklady a tak isto aj pomalé konvoje sa nikdy nepoužívajú modré majáky pretože tie sú len pre vozidlá s právom prednostnej jazdy, na takéto konvoje ktoré idú pomalšie ako je minimálna rýchlosť sa používajú vždy oranžové majáky plus k tomu ako hovorím oni si tými modrými majákmi rozrážali cestu!!!!
Žeby to bol ten dôvod? Že tie doprovodné vozidlá idú pomalšie ako ostatné vozidlá, ale vľavom pruhu a tým ich obmedzujú. Lebo v decembri sprevádzali takýto náklad (kamióny s 31Tr) iba vozidlá s oranžovými majákmi a známy sa mi sťažoval, že ho takéto vozidlo obmedzilo pri jazde. A nie som si istý, či Ťa vozidlo s oranžovým majákom môže obmedziť. Vozidlo s modrým áno.
Ale na to nie sú určené vozidlá s právom prednostnej jazdy, keď tak by ho sprevádzali autá s oranžovými majákmi, táto mini kolóna si to valila po obchvate 90 v ľavom pruhu a autá sa im uhýbali.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike