Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mathre #205429:
Nesprevádzali ho náhodou preto, že kamión s týmto typom nákladu (trolejbus) nemohol ísť minimálnou rýchlosťou 80 km/hod, ktorá je nutná na diaľnici? V tom prípade by museli ísť vedľajšími cestami kde by mohol mať problém sa vytočiť tak radšej zabezpečili sprievod kamióna.
Dopravný podnik má povolenie ale je to na niečo iné, ja nechápem tomu prečo sprevádzajú kamión po diaľnici s pustenými majákmi. Čo sa báli že im ten trolejbus niekto ukradne?
Reakcia na: Jezo #205427:
Nie výnimku, ale povolenie od Ministerstva vnútra.
Reakcia na: fanatikmhd #205426:
Neviem ako je to teraz, ale DPB mal vynimku na modre majaky a mohol ich preto aj pouzivat.
Reakcia na: mathre #205423:
Tak isto, ako dopravny dispečing ma modre majaky, pritom sa nejedna o zlozku zachranneho systemu, a nepatria pod vynimku v podobe vozidiel s pravom prednostnej jazdy 😉 Bohvie, co to za stvorenia bolo, ci sa jednalo o taketo vozidla.
Reakcia na: Ike #205421:
No neda sa vsetkym vyhoviet a radsej zastavime dalej od snehu než by sme rozbili trolejbus..plast praskne velmi rychlo.. a Po dnesšku som uz stratil vsektore iluzie o normalnosti ludí../ vidiet 70-80r dedka čo kope do dverí SOR-ky... ..no koment..
Dnes som 6:45 videl na návese ďalšiu Škodu 31Tr. Čo ma ale prekvapilo bolo to že ten kamión sprevádzal Mercedes triedy E s modrými majákmi v mriežke a za čelným sklom a zo zadu nejaký Roomster tak isto s modrými majákmi. Ako je možné že takýto kamión sprevádzajú vozidlá s právom prednostnej jazdy???
Reakcia na: Ike #205421:
Problém je skôr v tom, že časť zastávok spravuje v zimnej údržbe DPB a časť A.R.K. Nedivil by som sa keby tie zastávky, ktoré majú odhrnutý len priestor na dvere spravoval práve A.R.K. Napr. na Dlhých dieloch zimná údržba v podaní DPB frézovala zastávky aj keď sneh dávali na cestu takže trolejbus nedokázal prísť k zastávke no aspoň neboli vytvorené len koridory na nástup. Problémom zimnej údržby zastávok je aj to, že nie je zväčša priestor kam ten sneh odhrnúť tak ho nahrnú na jednú miesto čo je chyba. V tomto prípade by ho mali odvážať preč tak ako sa to robilo veeeľmi dávno... Lebo potom vzniká presne to čo teraz príde pluh sneh nahrnie k zastávke, príde zimná údržba sneh nahrnie na cestu, príde znova pluh... ?
Možno trocha provokatívna otázka, ale mesto je v pohode s tými mantinelmi na zastávkach? Napr. zastávka Červený kríž, asi 0,5 m mantinel zmrznutého snehu a v ňom vydlabané tri otvory pasujúce na dvere 14Trky. Škoda, že tam teraz dosť jazdí štvordverová 30Tr a ani tá 14Tr nezastaví vždy presne dverami lícujúcimi s otvormi. Navyše tieto vozy stoja dosť ďaleko od nástupnej hrany, čím sa úplne neguje podstata NP vozidiel. Dnes som videl jednu starenku ako vďaka tomu spadla pod trolejbus (stojaci).
Reakcia na: endrucio #205416:
Tak, ako napísal frenky.
Avšak otázka je, načo sú takéto "inovácie" dobré, keď len komplikujú život cestujúcim a vodičom.
V súčasnosti sa preveruje, či je možné zmeniť citlivosť tlačidiel.
Reakcia na: 6608 #205418:
Mne tento týždeň vodič jednej 31Tr povedal že rukavicami to nejde potom čo mi otvoril dvere
Reakcia na: frenky #205417:
Len nie silou ako to robí väčšina ludí.. A niekedy nereaguju ani na rukavice!! Ale vraj da sa pozriet na googli/ toto mi povedal 1...../
Reakcia na: endrucio #205416:
Potrebuje citit vacsiu plochu. Stlacaj ho teda opakom dlane, alebo viacerymi spojenymi prstami.
Chcel by som sa opýtať, na akom princípe funguje vonkajšie tlačidlo dopytového otvárania dverí na nových trolejbusoch? Na autobusoch som nikdy nemal problém otvoriť dvere, ale na trolejbusoch s tým mám neskutočný problém, prakticky nikdy sa nepodarí na prvýkrát a čo som sledoval, tak s týmto problémom netrpím iba ja. Nechcel by som nosiť so sebou kladivo ☺
Reakcia na: Dezerter #205414:
Od mesta väčšinou prejde bez zastavenia. Neplatí to ak idú za sebou v cca.30-40s rozostupe. Prípadne prejde za taký čas predtým vozidlo v protismere.Vtedy na krátku dobu musí zastaviť. /predpokladám že ide o dobeh zelených signálov z hlavných smerov/

To platí aj pre Peknú cestu a Vinohrady čo mám odsledované.
Na Vinohradoch to ovplyvňujú aj chodci na priechode pred stanicou Predmestie,ktorý tiež zastavia dopytovo hlavný smer IAD.
Reakcia na: VLK #205411:
Krizovatka na puchovskej nema nahodou nejake detektory na slpoch pri predzvesti? nieco take som tam videl no neviem ci to sluzi ako detekcia vozidiel. Zial zatial vzdy som tam videl ako tesne pred krizovatkou zastavi kazde vozidlo elektricky cize silne pochybujem ze by tam bola preferencia zapnuta jedine ze by doslo k zmene
Reakcia na: Petto #205412:
No ale tým pádom neplatí že "bez toho, aby prepravca redukoval svoje služby pre cestujúcu verejnosť." ..Tých neodjazdených vozokm bolo...
Reakcia na: Michal111 #205409:
Mozu byt tie kladne cisla, ved taka 33/4 nebola vypravena aj 20x za rok 2014 ? a to je len 1 linka ?
Reakcia na: david1 #205405:
pri Komisárkach je to postavené ešte na starej technológii (slučky)... preferencia funguje (a fungovala) na niektorých miestach, teraz sa našiel vhodný systém pre jej rozširovanie (bez nutnosti inštalácie detektorov do koľajiska a pod.)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.