Dopravný podnik má povolenie ale je to na niečo iné, ja nechápem tomu prečo sprevádzajú kamión po diaľnici s pustenými majákmi. Čo sa báli že im ten trolejbus niekto ukradne?
Tak isto, ako dopravny dispečing ma modre majaky, pritom sa nejedna o zlozku zachranneho systemu, a nepatria pod vynimku v podobe vozidiel s pravom prednostnej jazdy Bohvie, co to za stvorenia bolo, ci sa jednalo o taketo vozidla.
No neda sa vsetkym vyhoviet a radsej zastavime dalej od snehu než by sme rozbili trolejbus..plast praskne velmi rychlo.. a Po dnesšku som uz stratil vsektore iluzie o normalnosti ludí../ vidiet 70-80r dedka čo kope do dverí SOR-ky... ..no koment..
Dnes som 6:45 videl na návese ďalšiu Škodu 31Tr. Čo ma ale prekvapilo bolo to že ten kamión sprevádzal Mercedes triedy E s modrými majákmi v mriežke a za čelným sklom a zo zadu nejaký Roomster tak isto s modrými majákmi. Ako je možné že takýto kamión sprevádzajú vozidlá s právom prednostnej jazdy???
Problém je skôr v tom, že časť zastávok spravuje v zimnej údržbe DPB a časť A.R.K. Nedivil by som sa keby tie zastávky, ktoré majú odhrnutý len priestor na dvere spravoval práve A.R.K. Napr. na Dlhých dieloch zimná údržba v podaní DPB frézovala zastávky aj keď sneh dávali na cestu takže trolejbus nedokázal prísť k zastávke no aspoň neboli vytvorené len koridory na nástup. Problémom zimnej údržby zastávok je aj to, že nie je zväčša priestor kam ten sneh odhrnúť tak ho nahrnú na jednú miesto čo je chyba. V tomto prípade by ho mali odvážať preč tak ako sa to robilo veeeľmi dávno... Lebo potom vzniká presne to čo teraz príde pluh sneh nahrnie k zastávke, príde zimná údržba sneh nahrnie na cestu, príde znova pluh... ?
Možno trocha provokatívna otázka, ale mesto je v pohode s tými mantinelmi na zastávkach? Napr. zastávka Červený kríž, asi 0,5 m mantinel zmrznutého snehu a v ňom vydlabané tri otvory pasujúce na dvere 14Trky. Škoda, že tam teraz dosť jazdí štvordverová 30Tr a ani tá 14Tr nezastaví vždy presne dverami lícujúcimi s otvormi. Navyše tieto vozy stoja dosť ďaleko od nástupnej hrany, čím sa úplne neguje podstata NP vozidiel. Dnes som videl jednu starenku ako vďaka tomu spadla pod trolejbus (stojaci).
Tak, ako napísal frenky.
Avšak otázka je, načo sú takéto "inovácie" dobré, keď len komplikujú život cestujúcim a vodičom.
V súčasnosti sa preveruje, či je možné zmeniť citlivosť tlačidiel.
Chcel by som sa opýtať, na akom princípe funguje vonkajšie tlačidlo dopytového otvárania dverí na nových trolejbusoch? Na autobusoch som nikdy nemal problém otvoriť dvere, ale na trolejbusoch s tým mám neskutočný problém, prakticky nikdy sa nepodarí na prvýkrát a čo som sledoval, tak s týmto problémom netrpím iba ja. Nechcel by som nosiť so sebou kladivo ☺
Od mesta väčšinou prejde bez zastavenia. Neplatí to ak idú za sebou v cca.30-40s rozostupe. Prípadne prejde za taký čas predtým vozidlo v protismere.Vtedy na krátku dobu musí zastaviť. /predpokladám že ide o dobeh zelených signálov z hlavných smerov/
To platí aj pre Peknú cestu a Vinohrady čo mám odsledované.
Na Vinohradoch to ovplyvňujú aj chodci na priechode pred stanicou Predmestie,ktorý tiež zastavia dopytovo hlavný smer IAD.
Krizovatka na puchovskej nema nahodou nejake detektory na slpoch pri predzvesti? nieco take som tam videl no neviem ci to sluzi ako detekcia vozidiel. Zial zatial vzdy som tam videl ako tesne pred krizovatkou zastavi kazde vozidlo elektricky cize silne pochybujem ze by tam bola preferencia zapnuta jedine ze by doslo k zmene
pri Komisárkach je to postavené ešte na starej technológii (slučky)... preferencia funguje (a fungovala) na niektorých miestach, teraz sa našiel vhodný systém pre jej rozširovanie (bez nutnosti inštalácie detektorov do koľajiska a pod.)
Na križovatkách Vajnorská/Bojnická, Račianska/Pekná cesta a Vinohrady sa odskúšal vďaka podpore z UNDP nový typ preferencie, kre komunikuje vozidlo priamo s križovatkou, tento typ preferencie sa bude ďalej rozširovať. Aktuálne sa ešte dolaďujú križovatky v Dúbravke, kde je tiež nasadený tento typ preferencie MHD... pre rozšírenie je nutné nielen preprogramovanie križovatky (čo je rádovo v tisícoch EUR na križovatku), ale aj osadenie radiča komunikačným zariadením (komunikácia s vozidlom), čo niektoré zastaralé radiče CSS neumožňujú
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK