Prave naopak, ja celkom verim ze sa v doprave vyzna, napokon v tej oblasti robi dlhe roky. Otazne ovsem je ake zaujmy bude presadzovat a aky je jej "filozoficky pohlad na dopravu". Ale ak by to bolo take ako prejavila v kampani tak super.
Ano, Ujo Zamocnik odchadza a strieda ho (neviem ci vhodna ) neuspesna kandidatka na primatora p. Kratochvilova. Hoc mi pani bola sympaticka, ci sa vyzna v doprave pochybujem. No myslim si, ze stale je lepsie je cusat ako cim dalej tym viac sa splachovat do vieme coho - co bolo v pripade Uja.
Dávnejšie som započul, že tak či onak tie pneu sú na štýlom brzda plyn jazdiacich vozoch tak pár mesiacov (určite tu znalejší potvrdia či 2 a pol, 3 či 4) pred ich výmenou za nové. A tak som si pár krát hovoril, že čo stojí v ceste dajme tomu od nejakého októbra do januára obúvať zimné pneu a mať aspoň časť parku pripravenú na každoročne opakujúce sa situácie.(ale asi spotreba, a bla bla).
Veď tomu rozumiem ? Ale celý čas sa bavíme o zimných pneumatikách a nie o solení, či hej? Bez ohľadu na konkrétny stav vozovky si dovolím tvrdiť, že výmena pneumatík redukuje relatívny výskyt mimoriadnych situácii v MHD v súvislosti s poveternostnými podmienkami (hoci jedným dychom dodávam, že to nie je všeliek). Do akej miery a či sa to oplatí, to Ti povedať neviem. Očakával by som, že DPB zavedie systémovú pokusnú pilotnú premávku na vybraných linkách a zhodnotí či je zvýšenie nákladov hodné zvýšenia spoľahlivosti.
Zhodneme sa, že v súčasnej sieti existujú linky, kde by zimné pneumatiky boli zbytočný luxus.
No však univerzálne = celoročné = M+S - nepotrebujú ani tú výnimku/nevýnimku zakotvenú v zákone, čo si citoval. Na tú by mohli pokojne jazdiť na letné.
Ako naznačil S499.1023, pravdepodobnosť uviaznutia v rôznych kritických úsekoch bude rôzna. Aj keby však bola rovnaká, ten vzorec by bol asi trochu zložitejší:
pravdepodobnosť uviaznutia vozidla na trase = 1 - (1 - pravdepodobnosť uviaznutia v kritickom úseku)^(počet prechádzaných kritických úsekov).
Tento vzorec berie do úvahy, že ak raz vozidlo uviazne, tak už je uviaznuté a neuviazne znova. Tvoj vzorec dáva očakávaný počet uviaznutí vozidla, ak by z každého uviaznutia bolo nejako vyslobodené. To je aj dôvod, prečo tvoj vzorec môže dať výsledok väčší ako 1 (resp. "100%").
To je prvá časť môjho nepochopenia. Druhá je, že sa tu celý čas bavíme nie o letných ale o celoročných pneumatikách. A tie majú značenie M+S, takže sa môžu v zime používať bez výnimiek.
Ámos ti to už vysvetlil po lopate, tak to hádam pochopíš aj bez VP "C". Vieš, prečo sa v Škandinávii nemusí soliť a prečo tí, ktorí to isté presadzujú tu, sú rohaté zvieratá?
ja síce mám smart watch ale SONY cize mam smolu ? ale vyuzil by som
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207