Ámos ti to už vysvetlil po lopate, tak to hádam pochopíš aj bez VP "C". Vieš, prečo sa v Škandinávii nemusí soliť a prečo tí, ktorí to isté presadzujú tu, sú rohaté zvieratá?
zaujímavá aplikácia, otázne je reálne využitie... súhlasím s Ondrejom, ako to okomentoval - majitelia takýchto hodiniek sa v našich zemepisných šírkach nevozia MHD-čkou ?
u nas na toto mesto nema pravomoci a uroven dodrziavania zakonov v SR je tak mizerna, ze by to aj tak nikto nerespektoval.
Okrem toho v NY ocakavali 90cm snehu a nie 15-20cm
samozrejme ze na kase pri teplote okolo 1°C sa jazdi horsie ako na ujazdenom snehu v tatrach pri -6°C v ktorom je este aj primrznuty strk z posypu bez soli.
Zákon č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, § 38 osobitosti premávky v zimnom období, Podľa § 38 ods. 2 zákona ustanovenie odseku 1 neplatí: c) pre motorové vozidlo používané v obci v súvislosti s plnením úloh na základe zmluvy o výkone vo verejnom záujme podľa osobitného predpisu (§ 15 zákona č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave)
Ono pri 44 este chapem ak sa neda jazdit v useku Na Revine - Koliba, tam by som sa v takomto pocasi nevybral ani s osobakom (nie az tak kvoli tomu ze by to nepresiel, ale ist dole takym strmym kopcom na neupravenej ceste sa mi velmi nechce).
pokiaľ navalí toľko snehu za tak krátku dobu ako dnes, asi by na Kramároch ani zimné gumy nepomohli, na druhej strane dnes doobeda na zástavke Tuhovská odvisol nejaký Tedom na rovine a so zimnými gumami by sa určite vyhrabal bez problémov, inak dielňa ho odtiahla až poobede po piatej...
Mám pocit, že väčšinou ani pri najlepšej vôli všetkých zložiek ten posyp a odhŕňanie nefunguje až tak dobre, aby mohli autobusy s kľudom jazdiť s univerzálnymi pneumatikami. ?
Ale ja som na tieto veci laik a možno niekto napíše, že trolejbus by nevyšiel v takom počasí na Kramáre ani s najlepšími pneumatikami na svete ak na ceste bude pár cm snehu. Potom nebudem mať protiargument.
Dobré ťažké preplnené kĺbové autobusy problém zvyčajne nemajú, lebo sú ťažké a dobre sedia na cestem takže sa nešmýkajú ani na snehu. Problém majú prázdnejšie kĺbové autobusy, ktoré nemá čo poriadne zaťažiť a preklzuje im náprava (alebo aj viac..)..
A 44 (147): niekedy je to aj o tom že sa za jedno - dve kolá pár krát pošmykne a potom vodič pre istotu prestane premávať až kým neprídu posypať cestu. Lebo v niektorých uličkách sa jazdí na centimeter od zaparkovaných igk a tam môže hocijaké vychýlenie spôsobiť už škodovú udalosť s vinou vodiča DPB.. Tak kým nemá úplnu istotu, tak nikam nejde. A nikto ho za to sankcionovať nebude...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy
Ale ja som na tieto veci laik a možno niekto napíše, že trolejbus by nevyšiel v takom počasí na Kramáre ani s najlepšími pneumatikami na svete ak na ceste bude pár cm snehu. Potom nebudem mať protiargument.