Reakcia na: 810zssk #205204:
Ale keby hneď po prejazde križovatkou prešla cez spojku na protismernú odstavnú koľaj, tak by to zdržanie mohlo byť menšie... keďže prejazd výhybkou proti hrotu do odbočky je 15 kmh, ale rovno je 20 kmh.. takže to by snáď nebolo o moc viac ako keby išiel priamo.. Ďalšie zdržanie by tam však nastalo kým sa odblokuje výhybka a kým si ju cez kontakt to vozidlo prehodí (keďže rátame že z Molecky smer KV prejdú na signál 2 vlaky..)
fanatikmhd
Otazne je, ked spravis Petrzalku, kade..... tunelom je rychle, no potom sa spustat cez SNp bude dlhsie (viac vzkm). Naopak, po nabrezi je parada (ci cez jesenskeho, alebo rovno po vajanskeho), no v oba pripady idu cez najrizikovejsi usek v BA. Prakticky, permanentne vyluky ci obchadzky. Preto zas, nosnu linky najvacsieho slovenskeho sidliska trasovat tade by nebolo stastne, nakolko by mala kazdu chvilku inu trasu... Ovsem, stale ostava podstatna otazka - Naco spajat Pe a KV? Dobre, sam tade chodim furt, a nadavam ako vrana, ze autom to mam za 8min, a MHD cez week cca 45, to ano, ale prakticky, zo sidliska do sidliska nevidim nijake opodstatnenie. Naopak, pri dokonceni trasy az na janikov dvor ako dokonala nahrada 93 + 95 priamo az na hlavnu. V Pe som nenasiel bod, kde by zastavka 93 ci 95 bola viac, ako dve zastavky vzdialena od trasy elektricky. Kedze vzdialenost jednej zastavky je odslapatelna, a 99 ide doslova vsade.... 15timi 30T v intervale 5min na hlavnu by sa zbuchala linka, ktora odbremeni 3DTPA o dobrych 30 autobusov. Najma MBCC ci NB18. V prvej faze po bosakovu, 95 skratit a otocit ako kedysi 78 cez muchovo, odtial prestup na elebimbam smer hl.st. Fakt do KV/Doombrafky viest salinu z Pe je konina sama o sebe. Niektori ludia si zjavne myslia, ked 83 a 84 idu z Pe do Doombravky, a v oboch smeroch su narvate, tak bude aj elektricka. ALe to, ze ti ludia idu cez centrum okolo hlavnej stanice, kde na SAV a Hodzku sa prakticky skoro cele osadenstvo vystrieda....to uz nikoho netrapi.....