Vzhľadom na to, že anténa je po obvode karty neviem si veľmi dobre predstaviť, ako by sa dala zlomiť tak, aby ju to nepoškodilo. Ja mám takto zničenú BMKčku a tým pádom nejdú ani bezkontaktné platby.
Ono to pomôže, ale napríklad mne sa pred týždňom odlepila tá klientská časť (teda kde sú údaje s menom a fotkou) od karty ? takže mám prázdnu kartu a potom priesvitnú nefunkčnú nálepku s údajmi ? A to som to stále nosil v tom obale. Aj teraz. Našťastie nikto nechce, aby som to z obalu vyberal
Si si istá, že nefunkčnosť karty bola spôsobená jej zlomením? Moja karta je tiež zničená a funguje. Pred podniknutím určitých krokov by som ešte vyskúšal funkčnosť karty na aktivačných termináloch (väčšinou umiestnených na fakulte)
Žiaľ neuznajú. Ak škole vydanie náhradného ISICu trvá nekonečne dlho (niekde to zvládajú do dvoch dní), tak máš ešte možnosť dať si prepísať električenku na nejakú inú kartu (ak takú máš).
Každopádne, pri prepise potrebuješ potvrdenie o zablokovaní toho zlomeného ISICu.
K bodu 5: Nestačí len ďalší nákup električiek a trolejbusov, treba aj ďalšie nové autobusy. Tých treba 2x viac ako ich objednáva teraz. Veď Karosy majú viac ako 20 rokov a je ich 60. A nové autobusy idú yase len do Petržalky a ako poznám Belfiho a spol. do Trmnávky, aj keď tam nie je žiadne staré vozidlo. A už dlhodobo sa odmietajú nakupovať nové plynové autobusy (tender na ne mal byť už pred 6 rokmi)!
prosim poradte, pokazil sa mi isic ( je nalomeny, vo vlaku uz nefungoval), mam tam elektricenku este do 22., uznaju mi to revizori (nemaju odkial zistit, ze tam mam platnu elektricenku, nemam ani listok o zaplateni), resp. uznaju to neskor pri dokazovani toho, ze to je skutocne pravda, alebo budem nespravodlivo platit nekrestanske peniaze? do 22. nestihnem mat ani novy isic a naozaj sa mi nechce pri mojich nespocetnych cestach touto skvelou mhdeckou platit za nieco, co som uz raz zaplatila
Trošku to pletieš dohromady. MAN a AEG dodávali jedny a tie isté električky - MAN mechaniku, AEG výzbroj. Tieto firmy potom spadli pod koncern AdTranz (dnes Bombardier).
Siemens v súčasnosti dodáva trocha iné električky, nie tie isté.
Tebou spomínané električky nie sú nové, ich rok výroby je 1994-1997 (2101-2170) a od roku 2009 sa začali modernizovať.
Koncom 80 rokov im dodali prototyp v počte 3ks 2701-2703. Výrobca bol MAN, neskôr AEG, v súčasnosti SIEMENS.
Inak tie električky mám naozaj rád. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max