Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak sa mi vidí, že z trolejbusov to má za sebou aj 6602 ... Ale nové trolejbusy sú sakra kde?
Reakcia na: fanatikmhd #203580:
21 verzus 83
Reakcia na: Ámos #203576:
Zaujatost tu nie je. Iba porovnanie s vozmi ktorymi som sa kedy v zivote mohol odviezt. Blokovanie dveri za jazdy - toto tu uz bolo, v tom pripúade slo o technicku poruchu na vozidle....toto sa ti moze stat aj na sorke.... Nevsimol som si, zeby sa v sorke tocilo viac ludi / rychlejsie. Na patronke si to porovnal s cim? 25 ktora nabere 5,5 cloveka voci 83 ktora naberie 50? a prekvapivo ta sorka to stihla o pol sekundy rychlejsie?....mam to tu kazdy den pod domom....z kazdej 95 vystuzpuje cca rovnake mnozstvo gastanov....ta NB18 nie je o nic rychlejsia. Mozem ti to stopovat s presnymi cislami. Ci dokonca videozaznamom...
S499.1023 - hadam na to je vodic a kamera....a nie tisic fukncii zabranujucich zatvorit dvere.... A dverove kontakty vo vytahu su k comu? v prechodnom bydlisku mame 3 vytahy, vsetky bez dveri, a za celu historiu sa nikomu nic nestalo..tiez zbytocnost. Obzvlast v nakladnom vytahu, ked prepravujes nieco velke, a tie mamrdy dvere zavadzaju....a bez ich zatvorenia sa neda ist. Toto by som zrovna k prikladu nedaval...
Realne ti staci k bezpecnosti kamera u vozidiel na dvere 3/4/5, a blokovanie dveri od 5km/h.
Dam ti protiotazku - co taky vlak....videl si, zeby sa vlakova suprava nemohla pohnut, pokial niekto nestoji vo dverach?
Reakcia na: 810zssk #203577:
Navárali oblúky. Tam sa každý deň niečo deje, keďže tam majú ešte dosť práce pred sprevádzkovaním..
Inak taka drobnost - mozno by stalo za to zmenit obrazok elektricky ( http://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/740/Skoda-30T-ForCity-Plus.html ), kedze uz vieme finalny vzhlad 🙂
Vcera vecer sa nieco robilo na spodnom useku trate na stanicu pri krizovatke s Radlinskeho.
Reakcia na: fanatikmhd #203572:
tie kvalitne dvere sa pocas jazdy ovorili a svokra vypadla pod prave prechadajucu elektricku. Moze byt rada, ze nema iba polku chodidla.

Rozhdone sa vymena cestujucich v SORe deje rychlejsie ako v MBCC. Cestujem nimi denne. A to aj bez zaratania fotobuniek.
Denno denne si to mozes pozriet na Patronke. Co sa SORu tyka si nobjektivny, zaujaty, takze ziadne tvoje argumenty tu nikto nebude brat vazne.
Reakcia na: fanatikmhd #203569:
Takže podľa teba sa majú autobusy rozbiehať a ťahať za sebou privretých dobiehačov? Alebo netreba dvere vôbec? A čo také dverové kontakty u výťahu? Tiež zbytočné?
Reakcia na: fanatikmhd #203572:
MBCC a NB18 urcite nie je rovnaka kapacita, ak sa hrame so slovickami
Reakcia na: Ámos #203571:
Tak prave v BA by som sirku ulicky neriesil. Pokial viem, vzdy sa stoji pri prvej tyci od dveri.... takze realne je kapacita MBCC aj NB18 rovnaka...a nech sledujem akokolvek, az na cakanie fotobuniek v MBCC prakticky rovnaka doba statia ako s NB18..bez rozdielov.
A to by ma zaujimalo, aky voz dokaze odseknut polku chodidla....bol som privrety neraz aj na gilotine IK280...s poriadne natlakovanym systemom...a bez gumy vo dverach (petrzalske vozy bezna zalezitost)...a som cely...
Reakcia na: fanatikmhd #203567:
MBCC sa z prvych dveri pouziva len polovica. Aj keby sa pouzivali cele, tak to nijak nepomohne, z dovodu uzkej uliciky medzi prvymi sedadlami.
Reakcia na: fanatikmhd #203567:
svokra nema polku chodidla vdaka urazu na starych dverach.
Reakcia na: Valec #203568:
Pockat, senzory nemal ziaden bus..az do prichodu tychto novotin... Ten tambusacky kusok som uz videl....ale netusil ze to dakto aj aplikoval v realite 😃 osobne asi najlepsi kusok bolo "preprogramovanie" chopdu dveri, kedy pri plnom otvoreni vse otvorilo, a jedny zavrelo..a pri zavreti vse zavrelo, a tie jedny otvorilo 🙂
Text bol pisany v duchu - kym taketo hluposti na vozoch neboli, tie vozy jazdili rychlejsie. Nie ani tak rychlostou, ako pobytmi v zastavkasch. ROzjazd a dojazd karosy kedy sa otvarali dvere za jazdy, a pri zatvarani uz voz dosahoval 15km/h bol jednoducho brutal cas. Dnes ked pozorujem, ako NB18 pride, pribrzdi, zastavi, odfukne, nakloni, otvori dvere, vyzvana, zatvara, odfukne, a rozbehne sa, bambus aj vrakosa uz boli na dalsej zastavke. Dobre to je vidno na Farskeho kde "zhodou nahod" uz 10 rokov jazdi 84 a 99 zasadne z ovsista a do ovsista spolu. Zastavia naraz, IK na 99 uz odchadza, sorka este sotva otvorila dvere....Ik uz v nedohladne, a NB18 sa pomaly zacne rozbiehat.....
Reakcia na: fanatikmhd #203567:
TAM 272 mal skutočne dobré senzory vo dverách... a najmä dopyt, ktorý ak si stlačil zvonka počas otvorených dverí, tak si ich zavrel a privrel nastupujúcich ľudí.
(osobne raz nechtiac vyskúšané)
Reakcia na: fanatikmhd #203566:
http://imhd.sk/ba/media/gn/00082182/Ykarus-280-Doors.gif

Ci dokonca neskorsi model 🙂 Nie je vsetko len o pocte dveri. TAM 272 mal v spicke lepsie zastavkove casy nez ktorykolvek MB ci dokonca SOR....Rychlost zatvarania, otvarania, zastavkova brzda, senzory vo dverach, zvysuje sa ti "bezpecnost" (i ked ziaden vazny ani smrtelny uraz z dovodu dveri nenastal ani na starych vozoch) no na ukor casu....zlate dobre stare autobusy. Isiel si z bodu a) do bodu b) a dostal si sa cca v case aky bol na CP. Dnes je ten cas o polovicu dlhsie, autobus vyhrava vseliake melodie, nedaj boze aby sa dvere skusili zatvorit ked je dakdo v okoli jednoho metra......lebo dnesna doba vobec nie je o case....tych 5 dveri je dan za rychlosti a "bezpecnost"...i ked by bohate stacilo nerobit v busoch take uzke dvere ako ma sorka vpredu....MBCC ma sice 4ks, no dostatocne velkych...a naberie to rovnako rychlo...
Reakcia na: Jezo #203565:
http://imhd.sk/ba/media/gn/00082253/Ykarus-Doors.jpg

Nahodou aj Ik sledovalo trendy, a neujalo sa to 🙂
Reakcia na: gejza #203564:
Tak, tak, ako si povedal, vobec nesleduju moderne trendy....
http://www.bus.man.eu/global/en/city-buses/man-lions-city-cng/bus-of-the-year-2015/Bus-of-the-Year-2015.html

A preto tam asi nemaju taky smejd ako MAN, ved ziaden normalny vyrobca by nevyrobil 5 dverovy bus.
Reakcia na: Valec #203561:
ani na zvyšných linkách (aspoň na tých, ktoré som mal tú možnosť počas mojich ciest vidieť) nie sú 5-dverové vozy ....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.