Zaujatost tu nie je. Iba porovnanie s vozmi ktorymi som sa kedy v zivote mohol odviezt. Blokovanie dveri za jazdy - toto tu uz bolo, v tom pripúade slo o technicku poruchu na vozidle....toto sa ti moze stat aj na sorke.... Nevsimol som si, zeby sa v sorke tocilo viac ludi / rychlejsie. Na patronke si to porovnal s cim? 25 ktora nabere 5,5 cloveka voci 83 ktora naberie 50? a prekvapivo ta sorka to stihla o pol sekundy rychlejsie?....mam to tu kazdy den pod domom....z kazdej 95 vystuzpuje cca rovnake mnozstvo gastanov....ta NB18 nie je o nic rychlejsia. Mozem ti to stopovat s presnymi cislami. Ci dokonca videozaznamom...
S499.1023 - hadam na to je vodic a kamera....a nie tisic fukncii zabranujucich zatvorit dvere.... A dverove kontakty vo vytahu su k comu? v prechodnom bydlisku mame 3 vytahy, vsetky bez dveri, a za celu historiu sa nikomu nic nestalo..tiez zbytocnost. Obzvlast v nakladnom vytahu, ked prepravujes nieco velke, a tie mamrdy dvere zavadzaju....a bez ich zatvorenia sa neda ist. Toto by som zrovna k prikladu nedaval...
Realne ti staci k bezpecnosti kamera u vozidiel na dvere 3/4/5, a blokovanie dveri od 5km/h.
Dam ti protiotazku - co taky vlak....videl si, zeby sa vlakova suprava nemohla pohnut, pokial niekto nestoji vo dverach?
tie kvalitne dvere sa pocas jazdy ovorili a svokra vypadla pod prave prechadajucu elektricku. Moze byt rada, ze nema iba polku chodidla.
Rozhdone sa vymena cestujucich v SORe deje rychlejsie ako v MBCC. Cestujem nimi denne. A to aj bez zaratania fotobuniek.
Denno denne si to mozes pozriet na Patronke. Co sa SORu tyka si nobjektivny, zaujaty, takze ziadne tvoje argumenty tu nikto nebude brat vazne.
Takže podľa teba sa majú autobusy rozbiehať a ťahať za sebou privretých dobiehačov? Alebo netreba dvere vôbec? A čo také dverové kontakty u výťahu? Tiež zbytočné?
Tak prave v BA by som sirku ulicky neriesil. Pokial viem, vzdy sa stoji pri prvej tyci od dveri.... takze realne je kapacita MBCC aj NB18 rovnaka...a nech sledujem akokolvek, az na cakanie fotobuniek v MBCC prakticky rovnaka doba statia ako s NB18..bez rozdielov.
A to by ma zaujimalo, aky voz dokaze odseknut polku chodidla....bol som privrety neraz aj na gilotine IK280...s poriadne natlakovanym systemom...a bez gumy vo dverach (petrzalske vozy bezna zalezitost)...a som cely...
Pockat, senzory nemal ziaden bus..az do prichodu tychto novotin... Ten tambusacky kusok som uz videl....ale netusil ze to dakto aj aplikoval v realite osobne asi najlepsi kusok bolo "preprogramovanie" chopdu dveri, kedy pri plnom otvoreni vse otvorilo, a jedny zavrelo..a pri zavreti vse zavrelo, a tie jedny otvorilo
Text bol pisany v duchu - kym taketo hluposti na vozoch neboli, tie vozy jazdili rychlejsie. Nie ani tak rychlostou, ako pobytmi v zastavkasch. ROzjazd a dojazd karosy kedy sa otvarali dvere za jazdy, a pri zatvarani uz voz dosahoval 15km/h bol jednoducho brutal cas. Dnes ked pozorujem, ako NB18 pride, pribrzdi, zastavi, odfukne, nakloni, otvori dvere, vyzvana, zatvara, odfukne, a rozbehne sa, bambus aj vrakosa uz boli na dalsej zastavke. Dobre to je vidno na Farskeho kde "zhodou nahod" uz 10 rokov jazdi 84 a 99 zasadne z ovsista a do ovsista spolu. Zastavia naraz, IK na 99 uz odchadza, sorka este sotva otvorila dvere....Ik uz v nedohladne, a NB18 sa pomaly zacne rozbiehat.....
TAM 272 mal skutočne dobré senzory vo dverách... a najmä dopyt, ktorý ak si stlačil zvonka počas otvorených dverí, tak si ich zavrel a privrel nastupujúcich ľudí.
(osobne raz nechtiac vyskúšané)
Ci dokonca neskorsi model Nie je vsetko len o pocte dveri. TAM 272 mal v spicke lepsie zastavkove casy nez ktorykolvek MB ci dokonca SOR....Rychlost zatvarania, otvarania, zastavkova brzda, senzory vo dverach, zvysuje sa ti "bezpecnost" (i ked ziaden vazny ani smrtelny uraz z dovodu dveri nenastal ani na starych vozoch) no na ukor casu....zlate dobre stare autobusy. Isiel si z bodu a) do bodu b) a dostal si sa cca v case aky bol na CP. Dnes je ten cas o polovicu dlhsie, autobus vyhrava vseliake melodie, nedaj boze aby sa dvere skusili zatvorit ked je dakdo v okoli jednoho metra......lebo dnesna doba vobec nie je o case....tych 5 dveri je dan za rychlosti a "bezpecnost"...i ked by bohate stacilo nerobit v busoch take uzke dvere ako ma sorka vpredu....MBCC ma sice 4ks, no dostatocne velkych...a naberie to rovnako rychlo...
A preto tam asi nemaju taky smejd ako MAN, ved ziaden normalny vyrobca by nevyrobil 5 dverovy bus.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
(osobne raz nechtiac vyskúšané)