Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #203416:
Z hladiska vyťaženosti nie . No určite na hodnotenie tej linky by bol potrebný dlhší čas. Slabá propagácia + nie moc dobrá finálna trasa. Keby to premávalo aspoň po Slovany resp.Filiálku tak by tá jedna 810 nemusela stačiť...
Reakcia na: Mike #203408:
Kňažko sa motal pomedzi ľudí počas Karloveských hodov v nedeľu. Či aj dni predtým neviem. Rozdávali tam ľuďom jeho knihu a on ju podpisoval.
Reakcia na: david1 #203414:
Takže ak (pri kapacite 810tky 55 sediacich) bolo v najplnšom vlaku v rannej špičke z Východného 29 cestujúcich, bol to úspech alebo nie?
Reakcia na: david1 #203409:
Spojka sa mala prerábať (resp. mala sa vybudovať druhá koľaj) v rámci stavieb TEN-T. Momentálne, aspoň čo ja viem, nie je zdvojkoľajnenie na programe dňa a aj keby, bude sa pravdepodobne hľadať lacnejšie riešenie, takže nepočítaj s ňou skôr ako o 5 rokov.
Reakcia na: Valec #203413:
Ťažko tam hovoriť o vlaku ,keď to bola len sólo 810. Za mňa je slušná obsadenosť cca.75% kapacity.

Reakcia na: david1 #203412:
Ok, tak daj čísla, koľko ľudí na vlak alebo za deň považuješ za úspech a koľko si myslíš, že sa ich tam v skutočnosti odviezlo.

Ja ti to potom doložím číslami z prieskumu.
Reakcia na: Mike #203410:
Keď som s tým ja išiel pár krát tak bola slušne zaplnená. Služobný spoj chodí ako návoz/zvoz zo smien .
L155 premávala cca. v 20 min.intervale počas špičiek.,takže to určite nebol "len"predĺžený služobný spoj.
Reakcia na: Mike #203410:
Ja som ten spoj využil, no dostal som sa k nemu až na štvrtý krát lebo propagácia bola nulová a to nehovoriac o označení nástupišťa a spoja. Motal som sa bezradne medzi koľajami.

Som presvedčený, že ak by tento spoj stál Na Pasekách a následne pri Kremáku (čo je asi 20 krokov od zastávky východné), že by bol spoj riadne využívaný.
Reakcia na: david1 #203409:
Definuj že mala úspech. Koľko z tých cestujúcich boli obyvatelia Rendezu cestujúci do mesta a koľko boli železničiari jazdiaci na režíjky, kvôli ktorým chodila tá 810 ešte ďalej ako na zastávku "Východné" a ktorým to v tomto smere defakto nahradilo ich služobný spoj? (akurát s väčším počtom spojov..)
Reakcia na: Valec #203404:
Spojka medzi stanicami sa má prerábať na dvojkolajnú a asi až pri tej prestavbe tam pripadá zastávka Mladá Garda. Ako to tu bolo už písané nedá sa porovnávať prevádzka vlakov ,ktorá tam bola. Išlo iba o pár spojov.

Vlaková linka 155 mala úspech no stroskotala na financovaní. Je rozdiel ísť z Rendezu 6 min.na Predmestie alebo cca 20 min. keby bola potiahnutá na Slovany alebo Filiálku ako bola pôvodne plánovaná tak by bola časová úspora ešte väčšia.
Reakcia na: mr.lenin #203406:
Tieto predvolebné kortešačky sú taká lacná a priehľadná finta.. ALE
videl niekto osobne Kňažka? Či počas hodov, alebo niekde diskutovať s ľuďmi v meste? čo som ja videl Ftáčnik, Kratochvílová aj Nesrovnal boli osobne v stánkoch na Račianskom Vinobraní, tuším aj na Dúbravských hodoch a majú akcie kde sa prechádzajú/nachádzajú na nejakom mieste v centre. Ale dá sa takto stretnúť aj Kňažko?
Reakcia na: mr.lenin #203406:
No už aspoň viem, že netreba variť guláš ?
Rano na Zochovej Nesrovnalovci rozdavali Moravske kolace... no a potom ho nevolte ?
http://www.ta3.com/clanok/1049597/vlaky-zadarmo-rozhnevali-autobusovych-dopravcov.html

"Ministerstvo dopravy radí SADkám, aby zvážali ľudí na vlaky." (FB TA3) ?
Reakcia na: AAA #203402:
Ak, ak... a ak by sa urbanizovalo územie okolo celej trate, tak by chodili plné aj v 10 min. intervaloch. ? Ale pôvodne bola reč o súčasnom stave.
Mimochodom, Černyševského plánovaná nie je a o Mladej Garde sú tiež dosť veľké pochybnosti (jej existencia na jednokoľajnej trati zabije 15 min. takt RJ).
Reakcia na: AAA #203402:
No neviem, 30 min. interval vlaku na trase, kde autobus chodí každých 4-12 minút a trvá to ním polovicu času, nie je atraktívny. Možno keby tie vlaky premávali v 15-minútovom intervale, tak by to spojenie ľudia brali do úvahy, a počet cestujúcich by sa zvýšil možno aj 10-násobne, ale tých spojov by bolo 20x toľko čo vtedy, takže by boli ešte prázdnejšie. ? S-bahn je super, ale len na trasách, kde jej nemôže konkurovať iný typ dopravy.
Reakcia na: Valec #203400:
Ale ak by sa vybudovali toľko omieľané nové zastávky (najmä v lokalite Čermyšovského a Martinského cintorína a Mladej Gardy) možno by potenciál bol. Ale keďže nemám žiadne údaje z prieskumov a pod., je to len môj názor.
Reakcia na: gejza #203397:
vela ludi teda nie, ale kto si chce hodit sutrom, tak jeden oznam: "Milan Kňažko, Milan Ftáčnik, Ivo Nesrovnal a Miroslav Dragun prídu v stredu o 17:30 debatovať o vážnych témach do kultúrneho domu v Jarovciach. Témami diskusie budú najmä: diaľnica D4, projekt Metropolis, financovanie malých mestských častí a hrozba vedenia ropovodu cez Jarovce. Ak vás zaujíma vzťah budúceho primátora k Jarovciam príďte v stredu o 17:30 do kultúrneho domu." 😃 😃 ? ?
Reakcia na: AAA #203398:
To je síce pravda... preto počítam aj s tým, že by sa počet ľudí zvýšil (dokonca až trojnásobne). Ale keď raz dané spojenie v danom čase vyhovovalo cca 30tim ľuďom, tak ani pri výraznom navýšení počtu spojov nevidím reálne, aby sa dopyt výrazne zvýšil - však tam tí ľudia nezačnú cestovať zrazu len tak len preto, že to jazdí častejšie.
Reakcia na: TeBeCe #203383:
No hádam tá trať (a vlastne všetci) nedoplatí na toto predvolebné šturmovanie, lebo v našich podmienkach to bude dielo na x rokov... Škoda sa nad tým vôbec zamýšľať ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.