Nei... takto by to nešlo zas tak blbý nie som bez vykázania hodnôt... ale v princípe by to pri spálenom ani nemohlo ísť. Inak podotýkam, že poistky sú tiež v poho....
Ááá, nemáme argument, nastúpi osobný útok. Takže k svetonázoru "nevadí, že sú to svine zločinecké, mafiánske, hlavne, že nejaké odpadky z delenia koristi kvapnú aj Bratislave" sa hlásiš v plnom rozsahu?
A, pán bude isto odborníkom na mechaniku, statiku, dynamiku, odstredivé sily a ich rozklad na jednotlivé zložky, trenie, polomer otáčania a iné, fyzikálne a matematicky exaktné vedné odbory a veličiny.
Len škoda, že pán vtedy, keď to vyučujúci prednášali chýbal...
Už si niekedy počul/čítal slovko autocenzúra? A rozumieš jeho významu?
asi to predĺženie má nejaký zmysel.. neviem pdoľa mňa po vinohrady 6 stačila 5ka má vždy súpravu a 3 súprava/K2, dostačujúce od vinohradov máš ďaľšiu K2... za 8 minút z rače okolo 300 ľudí celkovo či?
Tých 10 súprav je len môj laický pohľad na danú záležistosť. Ak máme ísť s dobou, čo v tomto meste je asi skôr utópiou, ale budiš, tak určite by bolo na mieste keby sme sa v horizonte dajme tomu 7 rokov, postupne zbavili väčšiny starých súprav.
Linky by tam stačili aj dve, ale kapacitu tam treba vyššiu, keďže Račianska je najdlhšia a zároveň tam nie je žiadna iná autobusová doprava (na rozdiel od Dúbravky a Ružinova). Tá L6 tam ráno môže dosť pomôcť a zároveň nerozbije to linkové vedenie v celom meste. Len, či to bude čím vyjazdiť, až sa otvorí Dúbravka a nedaj bože aj stanica.
nepoznam m@rtin-ove nazory na SOR a MBCC. Samozrejme dobre si ho pamatam a tak, kedze Praha nakupuje SOR, tak to je ten nauzasnejsi bus na svete specialne pripraveny pre narocne podmienky v Prahe, atd, atd.
Ja narozdiel od neho (aj teba) mam realne kazdodenne skusenosti s vozenim sa v oboch typoch. Dovody preco to tak je, som uz napisal.
Ja vzdy nastupujem vpredu (prve, druhe, tretie dvere) a vdaka tomu je to v SORe ovela prijemnejsie ako v MBCC. Tam do teba nedrgaju predierajuci sa ludia. Cely ten priestor je v SORe kapacitnejsi a teda pohodlnejsi.
Vypísanie tendra + vyhlásenie víťaza = príchod ďalších nových električiek minimálne až v roku 2020. Čiže dobrých 5 rokov bez ďalších nových vozidiel. Efektívne by bolo keby nám ročne prišlo aspoň zo 10 nových súprav.
Pardon, dalsi nakup elektriciek je planovany na rok 2018, ak mi das do zajtra cas, poviem ti aj z akeho konkretneho dokumentu mam tuto informaciu, pripadne to niekto moze doplnit.
K ostatnym castiam tvojho prispevku sa nevyjadrujem.
A prosim o odstranenie predosleho prispevku, dakujem.
Síce som nezaregistroval, že by sa tu niekto vyhhlasoval za odborníka na motory LIAZ a ich štartéry ale jednu dobrú radu ti dám - je na to taký prístroj, volá sa ohmmeter.
Toto je nejaká nová správa?
1. Využíva sa opcia na jednosmerné električky. Veď to bolo jasné hneď, ako Dopravný podnik vyhlásil tender! Veď tu sa využíva opcia pravidelne a dokonca ešte pred plnením riadnej objednávky. Aj teraz tu nie je nič z električiek, trolejbusy krátke jazdia nepravidelne- stále nikde garantovaná nízkopodlažnosť a na linke 210 sa vyskytujú aj staré- vysokopodlažné trolejbusy, kĺbových jazdí len 7, hoci ich už 18 dní malo jazdiť 15-, trolejbus s APU nejazdí stále, z autobusov je tu len jeden a pritom vo všetkých pŕíopadoch už DP uplatnil opciu. Ináč povedané, žiadna opcia v prípade DP neexistuje. Vždy auomaticky pri DP platí príklad: tender na 15 vozidiel + opcia na 15 vozidiel sa automaticky pri vyhlásení tendra = nákup 30 vozidiel. Takže správa o uplatení opcie na jednosmerné električky je už riadne stará!
2. Opäť DP tvrdí, obnovuje sa polovica vozového parku električiek. Ale ani to nie je nič nové. To tvrdí už dlho, ale ani zmienka o tom, kedy mieni obnoviť ďalšiu polovicu. Pri trolejbusoch hovorí o vyriešení problémov s výpravou na 25 rokov, ale zatiaľ to vyzerá na ďalších 25 rokov problémov. A to ešte chce nejaké autobusové linky zmeniť na trolejbusové. A z autobusov sa síce nakupujú 2/3 z požadovaného počtu, ale pritom jedna z vozovní bude mať v najlepšom prípade obnovenú len 1/3 kĺbových autobusov, kým ďalšie 2 vozovne celú. A zase ani slova o tom, kedy chce pokračovať v obnove vozového parku.
Takže táto správa nie je ani nová a ani dôležitá. O podstatných informáciách DP mlčí! Samozrejme, Marek to nie je tvoja chyba.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike