Primatorove zlyhanie by som videl v zlom vybere timu, pricom nad svojimi podriadenymi nema realnu moc. Otazne do akej miery je to neschopnost a do akej miery su to politicke dohody.
Ty si naozaj myslíš, že napríklad premiér, alebo CEO majú pod kontrolou úplne všetko? Načo potom majú asistentov a podriadených? Je pravda, že dobrý vedúci je dobrý vedúci, ale je mimo schopnosti homo sapiens to všetko robiť.
Naozaj očakávaš,že premiér (teraz si odmyslime konkrétnu osobu, ale berme do úvahy post) bude odborníkom na zdravotníctvo, dopravu, školstvo, kultúru, obranu, vnútro a zahraničné vzťahy? jedine, že by to bol Chuck Norris.
A to si odmyslíme, že primátor (starosta) nie je "premiér mesta" ale skôr "prezident mesta". Samozrejme, že má určite rozhodovacie právomoci a podpisuje dokumenty, no väčšinu rozhodnutí musí schváliť aj mestské zastupiteľstvo.
Jediným spôsobom ako dokáže primátor ovplyvniť rozvoj MHD je to, koho vymenuje za vedúceho dopravnej komisie a ten si potom robí svoju prácu so svojim tímom. A aj to som si teraz nie istý, či sa o tom nehlasuje.
chceš tým povedať, že v hlavnom meste neexistuje jedna osoba, ktorá by mala nepriamo vplyv na všetko čo sa udeje na území mesta? Ja chápem, že primátor nemá kresliť vodorovné značenie na cestu, ale kto iný má povedať Dosť bolo plytvania, keď nie primátor? Pokiaľ primátor nedokáže nepriamo ovplyvniť rozvoj MHD, rozvoj mestských častí atď., tak potom čo vlastne má v kompetencii? ?
vy tu mate strasne naivne predstavy o tom co primator moze a nemoze. Ved je to vazal mestskeho zastupitelstva.
A aj keby nebol, clovek nedokaze kognitivne obsiahnut chod takeho kolosu ako je mesto Bratislava. To proste nie je v ludskych silach.
no ta 41 je dobra hlavne ked sa pokazi sor a dnes som to vyuzil cakam na 64 ktory nedosiel tak aspon predlzena 41 a cela L 64 je blbost namiesto nej cely den 41 na hlavnu
Namiesto hypotetických úvah kandidátov treba do tej stoličky posadiť človeka, ktorý dá dokopy aspoň ten súčasný základ (abus, tbus, električka) aby fungoval tak ako má, potom môžeme rozmýšľať nad integráciou a rozvojom. Kým neuspokojíme cestujúcu verejnosť s tým, čo už máme, je zbytočné budovať niečo nové. Potom len spadneme medzi dve stoličky. Nasledujúce volebné obdobie bude z dopravného hľadiska veľmi zaujímavé, lebo aktuálne sa podarilo ako tak vyriešiť obnovu vozového parku, teraz už len poriešiť, aby vozidlá vozili spokojných ľudí a nestáli v zápchach. Ak to niekto vyrieši, o 4 roky má môj hlas. ?
Čítal som si volebný program kandidátky Tatiany Kratochvílovej na primátorku Bratislavy. Zo srandy som jej napísal ako by vyriešila napojenie petržalskej električky na vlak.
Takáto bola odpoveď: "Základom mestskej hromadnej dopravy v Bratislave sú trolejbusové, autobusové a električkové linky. Do Petržalky sa buduje tiež električková trať. Na železničných tratiach na území mesta sú v územnom pláne zadefinované železničné zastávky. Ich výstavba má pre dopravu význam - ak by bola vybudovaná takáto zastávka napríklad na Patrónke, nemuseli by cestujúci pracujúci v okolí cestovať z inými prostriedkami MHD a strácať tak čas. Pre bezpečný a rýchly prestup z jednotlivých dopravných prostriedkov je dôležité budovať prestupové zastávky a taká by mala byť aj po dobudovaní električkovej trate do Janíkovho dvora."
Dnes okolo 7:30 som videl za Sokolskou smer CMO 41 s 0 ľudmi a v 64 štyroch, teda naozaj bolo to predĺženie prepotrebné.
Inak nedal by sa vybudovať na Brnianskej za zastavkou Hroboňova smer CMO priestor na otáčanie busov do protismeru, čím by sa z 41 dalo prestúpiť na hrane na 63, 83 a 84.
Ta 64 sa tak zhorsila s pridanim sorov ze to neni mozne aspon ma ta 41 nejake opodstatnenie ale nemohli to spravit tak aby chodila cely den rovnako doteraz som vzdicky vedel kedy ide a teraz sa mozem spolahnut na interval 30 min vsetko co je dobre pokazia pevne verim ze dakoho nenapadne tie sory s apu poslat na budkovu ako pokracovanie 64 to by teda dopadlo ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
A aj keby nebol, clovek nedokaze kognitivne obsiahnut chod takeho kolosu ako je mesto Bratislava. To proste nie je v ludskych silach.