Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #202471:
Pokiaľ ten nosný nadradený systém predbehnem pomaly ja na bicykli, pričom nie som žiadny profi športovec, tak asi tá električka taká úžasná nie je.
Reakcia na: Ike #202470:
Zaujímavý pohľad. Ja pri návštevách Bratislavy električkou bežne cestujem a až na vozidlá z roku dva nemám pocit, že by niečo nefungovalo.
SOLARIS 1210 sa este spojazdni alebo je to uz zdroj nahradnych dielov ? Nejazdi uz takmer rok od 25.9.2013 podla imhd.
Reakcia na: Ike #202470:
" Nie je ani bezkolízna, ani preferovaná a už vôbec nie nosná, či nadradená." - Tvoj uhol pohľadu.
Reakcia na: S499.1023 #202466:
V tomto s tebou úplne súhlasím. Úvahy o mačkopsovi sú na úrovni bezdomovca, ktorý rozmýšľa, či si raz v dome dá do kúpelne platinové pákové batérie, alebo zlaté kohútiky. A navyše si myslím, že nemožno prepájať niečo, čo nefunguje. Lebo električková doprava v Bratislave v podstate nefunguje. Nie je ani bezkolízna, ani preferovaná a už vôbec nie nosná, či nadradená.
Reakcia na: 810zssk #202462:
8 je pre mna dlhy interval na cakanie, pri 5 min.intervale to uz nepotrebujem
Reakcia na: S499.1023 #202466:
Samozrejme ak by to vyslo ako drahe riesenie tak urcite ho nebudem podporovat 🙂
Reakcia na: Ámos #202461:
Nie je to jedno? Aj tak je to uplne nevolitelny kandidat (na primatora).
Reakcia na: 810zssk #202423:
Mačkopes je krásna vec, akurát, že sa už ďalej nebuduje ani v Nemecku, lebo ani bohaté Nemecko na to nemá. Navyše žiadne električkové vozidlo nemá šancu splniť normu TSI Crash, taktiež už dnes vieme, že nie je racionálne, aby mačkopes vozil so sebou päťtonové trafo. Obzvlášť smiešne sú tieto predstavy v Bratislave, ktorá nie je schopná (prostredníctvom svojho DPB) udržať v riadnom stave ani obyčajnú električkovú trať priebežne ale jedine balkánskym spôsobom "necháme rozpadnúť a potom za cudzie peniaze postavíme znova".
Reakcia na: TomJ #202416:
RegioJet plánuje zdvojkoľajnenie trate do DS? Možno by bolo dobré si vyjasniť, čo robí prevádzkovateľ dráhy (ŽSR) a čo robí prevádzkovateľ dopravy na dráhe (RegioJet). Inak je tvoje vyjadrenie ekvivalentné tvrdeniu "SAD Dunajská Streda plánuje vybudovanie diaľnice Bratislava - Dunajská Streda".
Reakcia na: Ámos #202461:
Zase nie je koho volit 😃
Reakcia na: Error 0x007 #202456:
Samozrejme ze ono by to malo zmysel len ak by to bolo lacne riesenie 🙂
Reakcia na: Petto #202451:
Naco si potrebujes pamatat odchody pri 8 minutovom intervale?
Reakcia na: 810zssk #202434:
Veď nakoniec čo bude brániť predĺženiu z električkovej trate z Janikovho ďalej ? Nehovoriac o tom, ze imo nikto nemá predstavu o systéme a riešení, ktoré by príslušný urad aj (možno) odobril.
Reakcia na: Error 0x007 #202456:
Nie su hendikepovani, ale ked sa im da priame spojenie, mozno nechaju cmudiace auta doma . Nevravim ze vsetci.
Reakcia na: Error 0x007 #202457:
aha dik 🙂
Reakcia na: marek31122 #202455:
Urcite nie.
Petto,Tester a ostatni...

Mam taku otazku: Su vsetci ludia z Rusoviec, Jaroviec, Pezinka a inych satelitov tak telesne hendikepovani, ze potrbuju priame spojenie do centra? To ich jeden prestup zabije?
Podla mna by sa malo radsej investovat do kapacitnych, bezbarierovych prestupnych uzlov namiesto do nejakeho mačkopsa, ktory bude pravdepodobne niekolkonasobne drahsi, a nebude treba ani vymyslat nejake skvosty, ako nejake stvorkolajky pri zastavkach a 270-stupnove kolotoce pre vlak a co ja viem co vas tu este napadlo...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.