no na vnutorny transparent by som sa vzdy nespoliehal to nieje vzdy tutovka aj ked by mozno mala byt....v podstate asi nechcel zavadzat informaciou keby mu tam naskocilo,,Peknikova,Zatevna,Stepna,Homolova...kedze sa tade momentalne nejazdi tak to prehodil, no na tiez zavadzajuci Technopol.. ?
Posielam srdečný pozdrav vodičovi 83, ktorý dnes poobede nechápavo krútil hlavou na výstupišti Pri kríži, keď mu ostalo vo vozidle asi 8 cestujúcich. Nabudúce buďte taký dobrý a nenahoďte cieľ opačného smeru Technopol na predposlednej zastávke a potom aj takí idioti ako ja si uvedomíme, že máme vystúpiť, lebo si na transparente ešte všimneme názov zastávky Pri kríži. Hanbím sa za to, že za 10 rokov života v BA som ešte nikdy nebol na konečnej Pri kríži a neviem, kedy mám vystúpiť z autobusu. Preto sa zásadne spolieham na vnútorný transparent, lebo akustické hlásenia sú pre DPB nadštandardom v roku 2014.
Veľmi zaujímavá je dnešná anketová otázka, ale podľa mňa je trošku nevhodne postavená... Ak by som mal hodnotiť prácu dispečingu, tak si myslím, že využívajú všetky možné informačné kanály, ktoré im umožňujú šíriť aktuálne informácie smerom k cestujúcim. Určite je cítiť zlepšenie v posledných mesiacoch.
Ak by som však mal hodnotiť komplexne, či DP dokáže promptne informovať o výlukách a to globálne, tak si myslím, že zaostávame a to dosť. Nie je to však vina dispečingu. Smerovanie dopravného podniku žiaľ nenasvedčuje tomu, že je tu snaha odkomunikovať niečo smerom k cestujúcim, ktorí aktuálne čakajú na zastávke.
Koľko máme zastávok, kde nám hrá reklama/rádio?
Koľko máme vozidiel, kde je bezplatné wifi?
Koľko máme vozidiel, kde v telke hrá nejaká reklama?
Koľko máme zastávok vybudovaných elektronickým transparentom, ktorý dokáže okamžite zobraziť informácie o príchode najbližšieho spoja alebo o najbližšej alternatívnej zastávke v prípade výluky?
Ja síce odpovede na prvé tri otázky neviem, ale keď si ich niekto dohľadá, tak mu bude jasné, že aké sú priority DPB. Informačný systém, ktorý je základnou časťou menších aj väčších miest na svete už minimálne 15 rokov, je braný v BA ako nejaký zázrak, ktorý sa ešte musí vymyslieť.
Nedávno keď boli tie výpadky osvetlenia v meste, tak som vodičovi trolejbusu slušne nahlásil zhasnuté svetlo na BUSE, pretože nebolo vidno ani číslo linky. Pozrel na mňa takým pohľadom ako na vraha, ale nakoniec ho zapol. ?
Mne sa zda, ze po forach sa mota vela expertov, ktori ziarlia na zapadne, mnohonasobne vacsie mesta, ze maju nejaku kolajovu dopravu v meste, ci S-Bahn alebo metro. A kedze to maju oni, musime to mat i my, a je jedno ci to je nepotrebne, nezmysluplne alebo financne nezvladnutelne...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
endrucio
Ak by som však mal hodnotiť komplexne, či DP dokáže promptne informovať o výlukách a to globálne, tak si myslím, že zaostávame a to dosť. Nie je to však vina dispečingu. Smerovanie dopravného podniku žiaľ nenasvedčuje tomu, že je tu snaha odkomunikovať niečo smerom k cestujúcim, ktorí aktuálne čakajú na zastávke.
Koľko máme zastávok, kde nám hrá reklama/rádio?
Koľko máme vozidiel, kde je bezplatné wifi?
Koľko máme vozidiel, kde v telke hrá nejaká reklama?
Koľko máme zastávok vybudovaných elektronickým transparentom, ktorý dokáže okamžite zobraziť informácie o príchode najbližšieho spoja alebo o najbližšej alternatívnej zastávke v prípade výluky?
Ja síce odpovede na prvé tri otázky neviem, ale keď si ich niekto dohľadá, tak mu bude jasné, že aké sú priority DPB. Informačný systém, ktorý je základnou časťou menších aj väčších miest na svete už minimálne 15 rokov, je braný v BA ako nejaký zázrak, ktorý sa ešte musí vymyslieť.