Greatrix:
No ide o polovicu vozov ale pri niektorých ako 93 či 94 sa vylepujú na prázdniny nové CP. Avšak stale sa ušetrilo papiera pre CP pre 1/2 spojov a to je nielen ekonomické ale aj ekologické. Okrem papiera sa neminia aj pracovná sila a lepidlo.
Čo sa týka 84, 39, 31 ide o študentské linky a nie je v silách žiadneho DP spraviť normálny interval. Pretože ide o zaťaženie linky návalové a to pred či po prednáškach. Niečo také by zvládala iba elina či metro.
88 by zaslúžila skrátiť interval to určite ale hlavne spravenie prekladu tak aby zo Šafka neodchádzali naraz.
Čo sa týka 32 a 33 všetko by mohlo zmeniť výstavba trolejbusovej i električkovej trate. Tá elinová by bola kapacitne lepšia ale obyvatelia chcú viac trolejbus, tak nech sa tlačia v budúcom trole.
No ide o polovicu vozov ale pri niektorých ako 93 či 94 sa vylepujú na prázdniny nové CP. Avšak stale sa ušetrilo papiera pre CP pre 1/2 spojov a to je nielen ekonomické ale aj ekologické. Okrem papiera sa neminia aj pracovná sila a lepidlo.
Čo sa týka 84, 39, 31 ide o študentské linky a nie je v silách žiadneho DP spraviť normálny interval. Pretože ide o zaťaženie linky návalové a to pred či po prednáškach. Niečo také by zvládala iba elina či metro.
88 by zaslúžila skrátiť interval to určite ale hlavne spravenie prekladu tak aby zo Šafka neodchádzali naraz.
Čo sa týka 32 a 33 všetko by mohlo zmeniť výstavba trolejbusovej i električkovej trate. Tá elinová by bola kapacitne lepšia ale obyvatelia chcú viac trolejbus, tak nech sa tlačia v budúcom trole.
Andrej (Anndy008)
Mam otazku - nexcelo by sa niekomu (kludne sa hlasim, ako dobrovolnik) spisat z toho formalne navrh a zaslat to kompetentnemzu cloveku v DPB (aj ked mozno bude tazke ho najst)?
Mozno som len naivny, tak ma hned nekamenujte
Esteby ma napadlo, ze kludne by to mohlo byt dvoj jazycne - napr. napise cez, ci do, alebo podobne, pripadne - len na vytipovanych linkach.