Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Takyto plagatik, ( http://imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=obr_ine/zmeny&no=285 ) len z inymi cislami (namiesto 9 -> 2 ) by som prijal v devinskej.... ale sere ma na nom ta posledna linka, myslim ze PRECISLOVANIE bol len kryci manever obmedzenia vozov a liniek
OTAZKA DO PLENA:

Na podstranke vozidla - elektricky - Elektricky Tatra - CKD T3 ( http://imhd.sk/ba/index.php?w=f334ef212c24293a2f36 ) sa uvadza, ze seria, r.v. 1982, ev.c. 717 az 736, sa uvadza ako typ T3SU.

Literatura i vyrobca udavaju take informacie, vsak tvrdia, ze ide o typ T3SUCS. A to z toho dovodu, ze ide o subeznu vyrobu pre Ceskoslovensko a zaroven pre ZSSR. Nieco som napisal aj do kosickeho fora iMHD ( http://imhd.sk/ke/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea ), kde sa priklanam k oznacovaniu T3SUCS.

Co si o tom myslite?
Reakcia na: Igorko #19663:
vsetko je u nas zvratne, co uz :-|

hm andy, to je rozumne, inac ta 25 vobec nepomaha, co sa tyka poobednajsej spicki... dnes bola 21 tak narvata, ze ani dvere nesli zavret :-|

inac ten tercik "25" na zastavke SAV je fakt esteticky skvost 😛
Reakcia na: Igorko #19664:
LOL. tak to je pre mna for na tento tyzden.
Reakcia na: d3k0 #19643:
Platia pamätné slová súdruhov zo (myslím, že vtedy ešte) Železničného staviteľstva, keď odovzdávali totálne poxxxvenú Karlovku po veľkej rekonštrukcii. "Však tie vozy si to vyjazdia".
Grrrr....
I.
Reakcia na: Vladimír #19567:

Už aj tak stačí, že dnes používa malými a veľkými písmenami písané texty presne naopak
Okrem iného niektoré DP (nielen BA ale napr. aj Praha majú opačne značené meškani a predchádzanie voči grafikonu. Čo narobéš, vždy sa to tak robilo...
I.
Reakcia na: Papyr #19564:
Heh, z prešovskej Mandaly mám flanelovú podšitú košeľu a masážnu kefu na chrbát, tam sa dá všeličo kúpiť:-).
I.
TURBO, d3k0> skus sa mrknut na kosice a porad z T3
Nevie niekto vysvetlit aku ma vlastne vyhodu, ze na 25 chodia o 13:05 dva autobusy za sebou? Nebolo by lepsie, keby jeden siel 13:05 a druhy 13:08 napriklad?
Vcera som si pozrel odchody 78-cky zo zastavky "Stavbarska" a na internete je nieco ine a na zastavke tiez. Rano sme skoro zmeskali skolu.Prosim, napravte to.
hram sa s CP MHD Nitra a zistil som, ze na dojazdy liniek do garaze od jednej zastavky maju zavedenu zvlastnu linku...takze niekolko liniek konci na tej zastavke, tam sa precisluju na linku 35 a pokracuju az do garaze...takze ocividne sa to da vyriesit aj bez toho, ze by cestujuci dojazdy nepochopili...
Reakcia na: Martin Fundárek #19656:
e #19656 > No len keby sa vsetky solo T3 pospriahali... nevidim dovod vytvorenia novych suprav. Pravda, ale kaciciek je dost aj na spickove 12tky.
Reakcia na: d3k0 #19644:
Zrazu nie je dosť vozov? Veď sa oproti jari viac-menej nič nezmenilo. Vtedy jazdilo 22 kačíc, 68 súprav a 14 sólo T3 (3/6 a 3/7 rátam za jednu, pretože jedna jazdila len rannú špičku a druhá len poobednú). Keď prerátame 14 sólo T3 na 7 súprav, máme 22 kačíc a 75 súprav. Dnešný stav by mal byť 19 kačíc a 78 súprav (nerátam 11/9, ktorú môže odjazdiť súprava z niektorej dennej služby). Furt je to 97 vlakov, ako pred zmenami. Je pravda, že Krasňany by mali dávať o 5 vlakov menej a Trnávka o 5 viac, ale to je detail. Aj pred zmenami jazdili kačice za súpravy najmä na sedmičke, nevidím dôvod, prečo by dnes nemohli robiť napríklad 3 ranné dvanástky...
Reakcia na: si #19652:
To vies, serbel nVidia 🙂 Ja osobne stahujem v robote tak 1x do mesiaca nove ovladace na vacsinu veci, takze s tymto problem nemam.
Avsak co sa tyka ovladatelnosti, realistickeho modelu a hratelnosti, tak sa priklanam k Andymu 😛
Cafte vospolok.

Dnes idem zase prec asi tak na tyzden. Vratim sa 9. septembra.

P.S.: To len aby ste vedeli, co sa deje so mnou.
Reakcia na: Andy #19642:
mas blbu kombinaciu grafiky a ovladacov a blbne ti tzv. "z-buffer", riesenim by mohlo byt napriklad zmena z HW renderovania na SW...
Reakcia na: d3k0 #19643:
Takych kuskov je tam viac. Aj ked viditelne to hadze najviac u toho prejazdu. Dalsi kusok je tam hore kopcom, cca. 1m. Ja osobne by som tam dal miesto kusku kolaje radsej dilatacku, nech sa to pri extremnych teplotach nekruti 🙂

Inak v Karlovke by som prijal este vacsie prevysenie, ale inak je to pouzitelne. Je to asi standart zlej trate v inych europskych mestach 🙂
galiyosha: Máš aj Midtown madness. Ak áno aj to by som bral 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.