Viem si predstaviť keď sa začne tá linka poriadne riešiť (ako kedysi pri starej trase a kindervajíčkach) že na tú linku maximálne nasadia 12 metrové autobusy čo stačiť samozrejme nebude ako vtedy keď Kinderká nahradili Hrbáče
Čím ďalej tým viac ľudí sa v špičke do busu nezmestí. Sprvu to bolo cca 2-5 teraz sa to pohybuje niekedy aj okolo 30tky a to naštastie začína zima a končia sem chodiť turisti.
V lete to bude ešte horšie
Na tomto videu hoci je tmavé je vidno ako sa do nej nezmestí cca 25 ľudí. Dosť ľudí tam ani nieje natočených čo videli, že nemá zmysel k busu vôbec chodiť. DPB na sťažnosti nereaguje... Čo treba urobiť v takomto prípade?
Mimochodom jedna pani na autobus čakala 30 min. lebo do prvého sa nezmestila, do tohto už vôbec nie a na ďaľsí spoj už radšej nečakala a išla pešo na Hodžovo námestie (je ju počuť na konci videa)
To nebolo celkom jasné ani pred 10rokmi keď bol ten-T 17 trasovaný Paríž - BA. Lebo tá vysokorýchlostná trať mala ísť z Viedne okolo Schwechatu, Goetzendorfskou spojkou a cezBruck a d Leitha a Kittsee do Petržalky. A nikdy nebolo povedané, či by tie medzinárodné vlaky mali ísť cez ten tunel na Filiálku a tam končiť, alebo na Predmestí, prípadne vRači? Alebo by mali ísť rýchlovlaky z Nemecka a Rakúska cez BA do Trnavy, Trenčína a Žiliny?
Aj to bol jeden z dôvodov prečo štruktúry zodpovedné pre TENT17 pri EK neboli nikdy jednoznačne naklonené financovať celý tunel predmestie - Petržalka..
Snáď prvý článok v ktorom sa priznáva, že sieť TEN-T koridorov sa reorganizuje. Len mi teraz nie celkom pôjde do hlavy, ako by spojeniu Wien - Bratislava - Budapest pomohla Filiálka s Tunelom.
to mi je jasné, ale keď už ľudia cestujú MHD, tak riešením preťažených spojov nie je vyhnať 10% ľudí z MHD (takto to totiž vyznelo, že problém je navýšenie počtu cestujúcich). Problémom je skôr to, že prepravná kapacita nie je prispôsobená dopytu a z toho je hneď jasné, u koho je loptička. ?
Chcem podať sťažnosť na pána vodiča autobusu 20 dňa 19.11.2013 o 20.42 na zastávke Damborského. Absolútne bezohladný vodič ma privrel pri vstupe a už aj štartoval, nastupovalo nás viacero a ja som bola posledná.. Pri oznámení vodičovi že ma privrel nech dáva pozor vobec nereagoval.. Keď nechce byť vodič tak nech si nájde iné zamestnanie a nie takto sa správať k ľuďom!!!
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Snáď prvý článok v ktorom sa priznáva, že sieť TEN-T koridorov sa reorganizuje. Len mi teraz nie celkom pôjde do hlavy, ako by spojeniu Wien - Bratislava - Budapest pomohla Filiálka s Tunelom.