Ja voči prestupovaniu nič nemám,ale uniklo ti ,že za električky DPB ako kapacitnú náhradu vytvoril iba nedostatočnú X13 a do súčasnej trasy to trvalo vyše rok a pol.
V smere Račianske a Trnavské mýto sú tebou ponúkané linky preplnené po príchodoch vlakov.
Ja dokonca z praxe neviem o tom, že by okružná nebola. ? Asi nikdy som tam nevystúpil ? I keď to bude len tým, že tú linku využívam prakticky iba na zabíjanie času popri čakaní na vlak na Hl.St. ?
a to nie je zly napad, dat vacsie kolesa, aby to nechytalo nerovnosti na trati ? mohli by to objednat aj pre tie nove elektricky a nemusime opravovat trate ?
Vedro, metla a mop, pokial viem, nikdy neboli "povinnou vybavou", vzdy tam boli ako iniciativa prislusnych vodicov. Vodic nie je povinny vozidlo upratovat.
V stredu 6. 11. 2013 zabezpečoval plánovanú NAD pre Regiojet v úseku "Orechová Potôň - Dunajská streda" dopravca Kálmán týmto: http://www.dopravakalman.eu/img/bus/evadys/1.jpg O ďalších nasadených vozidlách nemám bližšie informácie.
V Dunajskej Strede ma prekvapilo, že do OC Galéria (Tesco hypermarket) premáva zopárkrát denne bezplatná linka. Bola tam nejaká stará zájazdová Karosa s DS "ŠPZ" vo farbách Tesco. Neviem ktorý je to dopravca (foto mám na požiadanie) a nechápem prečo o tej linke na internete nie je zmienka. Trasa je okružná - aj okolo nemocnice ide.
Nová budova AS v Dunajskej Strede je ešte neprístupná (nie je dokončená). V Novej Pake ma zaujalo, že na sklenenom zastávkovom prístrešku je uvedený aj maďarský názov "Nagypaka". To som nestihol odfotiť. To tam dal Regiojet alebo miestni obyvatelia?
AKO SA MÁ POSTUPOVAŤ PRI MENŠOM ZNEČISTENÍ INTERIÉRU VOZIDLA?
V stredu poobede v Lamači v 10,5-metrovom Sore na linke 23 sa cestujúcej vyliala asi krémová polievka do časti priestoru pre kočíky. Išla to nahlásiť vodičovi. On to vzal na vedomie. O dve zastávky ďalej mu to išla ešte raz nahlásiť a ospravedlniť sa. On konštatoval, že môže dať cestujúcich vystúpiť a ísť to dať vyčistiť do vozovne.
Podľa všetkého našťastie ďalej pokračoval v jazde (kde by sa vzalo ZV že áno). Nanešťastie toto bol spoj idúci až na Mláku tak veru netuším ako a kedy to riešil. Viete niekto? Vo výprave to nie je uvedené.
Vodiči už nemajú vedro, pripadne metlu či mop?? Niektorí pristupujúci cestujúci si mysleli, že je to nagrcané a jedna pani do toho nechtiac stúpila.
Ako sa má v takom prípade postupovať? Prepravný poriadok DPB mi pripadá byť v tomto dosť nejednoznačný. Snáď DPB má nejaké interné pravidlá... Verím, že to tu obohatia aj nejakí vodiči svojimi poznatkami z praxe. Vopred vďaka.
V prípade obnovenia trate na HS sa predpokladalo,že tam pojdu L2 ( ZST NM - HS) a L1 (byvala L13) ktora by sa vybudovanim trate do Petrzky predlzila na Bosakovu. No či to ešte plati ?
Zastávka Nové SND (výstupište) bola zrušená. Linka sa stáva okružnou takže Nové SND je už len priebežná konečná?
Takže ľudia z Malej scény na stanicu už nemusia na SND vystupovať a ísť na nástupište.
http://imhd.sk/bb/media/gn/00105164/EMtest.jpg ..prečo nemáme možnosti slobodu výberu a svoje peniaze možeme mať nielen pod kontrolou v prípade PN,alebo íných sukromných vecí,pokial nemožem pravidelne využívať MHD..Pomohlo by to aj BIDke ....!!čo si o tom myslíte ??
No snáď tu trať opravovať nebudú. Teraz je to v porovnaní s električkami na stanicu cez priečnu os super.
Veď na stanicu chodili okrem linky 13 všetky linky takmer prázdne.
Pre cestujúcich z Rače je atraktívnejšie na Račku prestúpiť na 61, 74, 201 (prípadne dostať sa na SAV a z tadiaľ pešo)
Ak zoberieme, že prestup z električky na t-bus/a-bus trvá 2 min. + 3 min. jazda tak z Račka na stanici sme za 5 min. električkou by to bolo za 10 min.
Cestujúci z Ružinova/Vajnorskej na Trnavskom mýte prestúpia na 61, 74, 201 (prípadne idú na SAVku a ptm pešo) Nech prestup trvá opäť 2 min. a jazda 5 min. to je spolu 7 min. s prestupom
električkou by to bolo 13 min.
Pre cestujúcich z centra (Nám.SNP) to je linkou X13 na stanicu 6 min.
Ak by išli bývalou 13tkou tak by to bolo 12 min.
Čiže zhrnutie:
Z Rače (Račianskeho mýta):
električkou 10 min., s prestupom 5 min.
Z Ružinova/Vajnorskej(Trnavského mýta)
električkou 13 min., s prestupom 7 min.
Z centra (Nám.SNP)
električkou 12 min., autobusom 6 min.
Ak by sme išli električkou tak nám cesta z vymenovaných bodov trvá o polovicu dlhšie.
Ak by sa trať na stanicu otvorila, akurát by to rozbilo dobré jednoduché linkové vedenie, na stanicu by to chodilo prázdne a zrušilo by sa rýchle spojenie centra so stanicou (X13)
Zmysel by to malo možno vtedy ak by sa presmerovala iba linka č. 2 (ŽST NM - Trn.mýto - Vazovova - Priečna os - Hl.st.)
Aj tak ide na úseku Trnavské mýto-Nám.Ľ.Štúra poloprázdna, tak by poloprázdna chodila na stanicu.
Ale či kvôli tomu treba za milióny opravovať zbytočnú trať kde električky mali zmysel iba po dostavaní celej Priečnej osi?
Keby sa radšej spravila trať na Štefánikovej, prip. Šancovej...
Dajte radu prosím!! Komu zaslať otázku,čo sa deje s prenájmom autobusov a trolejbusov..))? Kto v to zabrzdil,ked to tak strašne celé potrebujeme a nič sa nedeje))?? To vážne ojazdené vozidlá potrebuju taký,dlhodobý proces prihlasovania,či nebodaj certifikácie,aby mohli jazdiť,ked už raz jazdili,a mali by mať platné osvečenia ...v prípade autobusov je to STK,EK,možno kontrola originality!! to by som pochopil ...ale,aby bud nedošli,či stáli potom niekde vo vozovni,ked maju pridelené čísla ...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Gryzly65