Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #195467:
Tak nech mne predlzia L133 po racianske myto minimalne, tiez to mam dlho elektrickou, co som horsi ako oni?
Reakcia na: david1 #195468:
Ja som zažil plnú 34.. kedysi.. aj cez víkend pri intervale 10 min... a to chodila z Ružinova cez Mýtnu a Hodžovo Nám...

Voľná kapacita v električkách je iba od Dúbravky po Molecovu.. potom sú už fakt dosť plné...
Reakcia na: MatejBA #195466:
Taký argument tu nebol.Väčšine sa nepáčilo skoro rovnaké vedenie dvoch liniek z Dúbravky. Iba menšina z L34 končila na Račianskom mýte,kedže tam Bratislava nekončí väčšina išla dalej.
Neviem či si zažil L34 vo vedení do Prievozu . Bola plná až za Drieňovú. Mne nemusíš písať o možnosti prestupov tie dobre poznám.

L5 má o 50% dlhšiu jazdnú dobu. To môžeš zrušiť aj L21 touto logikou. Veď DNV prestúpi na električky v Dúbravke.

Volná kapacita v električkách? Veď Dlhodielčania tvrdili, že bez L133 neprežijú lebo sa nedá dostať do električiek.
Reakcia na: MatejBA #195466:
Ono zas L5 ma oproti 34 myslim o 50% dlhsiu jazdnu dobu..
Reakcia na: david1 #195465:
Hlavny argument je, ze im zrusili "priame rychle" spojenie s racianskym mytom (pricom im ostala 5, ktorou sa mohli odviezt na racko priamo a prestupit dalej ci ist 4 na trnavske) ale prestup na racko maju priamo na hrane (na patronke (21, 63) a sokolskej (64, 204, 209)). Takze bud mozu prestupovat 2x na hrane (hroza, umru vsetci) alebo iba raz (ale to by museli ist tou fuj elektrickou). Podla mna mozu byt radi, ze predlzili 84, lebo DPB by kludne mohol nechat iba 83 s tym, ze elektricky su nedostatocne vyuzivane a maju velku kapacitnu rezervu, tak nech sa presunu cestujuci tam.

By ma zaujimalo, co by robili ti placuci dubravcania, keby museli casto prestupovat (ako ja z DD) 2x. To by asi umreli od namahy...
Reakcia na: Tedomík #195461:
Kam dalej by si chcel ,aby s tou L34 chodili. Prestup na hrane na linky pokracujuce dalej bol iba na NFL.
Reakcia na: Tedomík #195454:
Viem si predstaviť, ako by zneli "nadšené" reakcie slovákov, keby sa raz k takému niečomu pristúpilo u nás.
Reakcia na: volod #195462:
Cválajúci koník, na štíte so šachovnicou? Že by Troliga bus, Levoča?

http://www.troligabus.sk/sk/-home
Trochu na inú tému odomňa teraz....Včera som sa vrátil z Lučenca, z ubytovania výhľad z chodby rovno na rušnú križovatku a hneď zrána ma "prekvapili" 2 kĺbové modrobiele Karosy C744 za sebou vchádzajúce do križovatky, jedna išla do Rapoviec, krátko nato v križovatke krásna tmavočervená (skôr bordová farba) v kombinácií s bielou farbou krátka Karosa B 731 (732) na mestskej linke a poobede v meste videná klasika krátka B 731 (732) bielo-červenej farebnej kombinácií (také aké jazdili v Bratislave) na nejakej mestskej linke. Rovnaký typ vozidla videný aj pred asi 2 týždňami na MHD v Leviciach. Inak v Lučenci z tých novších typov behajú žlté krátke Tedomy, a autobusy neviem aká to je značka, na prednej maske má cválajúceho koňa (asi Novoplan), však nakoniec v Lučenci sa aj vyrábali ak sa nemýlim....No ešte je toho zaujímavého dosť po Slovensku čo jazdí, teda aspoň pre mňa hej, mám na mysli tie staršie typy vozidiel....Škoda, že tu na stránke chýbajú tieto mestá, snáď časom pribudnú.
Reakcia na: Marek1978 #195460:
Mal som namysli Račko pomýlil som sa

Zas celá Dúbravka stažuje tak akoby tú linku aj používala. Sám som ju využíval. Po NFL chodila preplnená od tadiaľ chodila s pár ľuďmi na Račko a od tadiaľ šla takmer prázdna na Hodžovo nám.
Reakcia na: Tedomík #195458:
a kam chodia tie linky, ked nie do centra?
Reakcia na: Tedomík #195456:
To by bolo samozrejme najlepsie
Reakcia na: Rubber38 #195457:
Si kukni diskusie ku článkom o zmenách 34 na nete. Všade sa sťažujú načo sú im 2 linky do Petržalky a žiadna do centra...
Reakcia na: Tedomík #195456:
Nadávali by zas na Ovsišti, že im zrušili spojenie na Hodžko a Dúbrafku. Akákoľvek zmena so sebou prinesie skupinu frflajúcich ľudí, ktorým navýšili na každodennej trase počet prestupov resp. celkovú cestovnú dobu, ale to je pri prestupnom systéme MHD samozrejmosťou. A dve linky v preklade sú OK, na to myslím nikto z Dúbrafky nenadáva, podobne ako na to nikto nenadáva pri preklade šalín na všetkých radiálach.
Reakcia na: Error 0x007 #195455:
Alebo ju zrušiť a posilniť 83 čo by bolo logické a ludia by nenadávali, že im dve linky chodia do Petržalky
Reakcia na: 810zssk #195443:
Ako fakt radsej mal DPB dnesnu 84 nazvat 34, aspon by ludia nenadavali ze sa L34 "zrusila"
Reakcia na: Erui #195450:
http://imhd.sk/ba/doc/sk/12713/DPB-ma-problem-s-vypravovanim-autobusov-a-trolejbusov.html

To isté 133/2 a 133/4. Tiež keď je takáto situácoa by sa mohla linka dočasne zrušiť na úkor iných opodstatnených
Reakcia na: Erui #195450:
no nevydalo... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement