možno hlúpa otázka, ale nevie niekto, kde sa strácajú ranné 196, čo chodia 05:55 z Prokofievovej ? minulý týždeň pondelok až streda nič, štvrtok zázračne išiel, a tento týždeň pondelok nič a ani dnes nič ..
Gratulujem tomu kto povolil rozkopávku na Botanickej ulici. Keby tam aspoň pracovali, ale veď prší tak asi nemôžu. Spôsobili tým len zapchanie kompletne celej Karloveskej radiály až do Dúbravky, upchali všetky výjazdy z Dlhých dielov a napr. sa stálo až od kameňolomu z Devína. A to celé malo za následok meškajúce 28, takmer nejazdiace 33, 32 a 133. V zápche som zhliadol aj nejaké školské spoje a trochu meškali aj električky kvôli autám stojacím a snažiacim sa zaradiť do kolóny na prejazdoch. ? Obdobný scenár je možné predpokladať aj zajtra a možno aj pozajtra keďže keď prší sa tam nepracuje... ?
a ad 810zssk:
- zlúčenie zastávok Kapucínska / Zochová je fajn návrh, no nie výmyslom nového skoro neznámeho pomenovania Župné námestie. Viem že sa to tak volá, ale keď každý používa jedno, alebo druhé, tak týmto novým by si mal to tvoje spomínané negatívum oveľa väčšie.
- čo sa týka Nám. Franza Liszta / SAV = tam by som viac preferoval keby to bolo Predstaničné námestie, nakoľko je to viac výstižné... podľa môjho názoru sa zastávky nemusia 100% držať názvov ulíc, priestranstiev...
1.) Toto nie su stranky DPB a.s.
2.) Prestup sa da riesit z DNV linkou 21 + trolejbusy 211 a 212, z Dubravky 83+84 + 211 a 212.
3.) Nizkopodlaznost trolejbusov je problem, ale nove trolejbusy uz boli vysutazene a mali by prist coskoro
4.) Viem, ze vozickari maju tiez rovnake pravo cestovat ako my, bezni obcania, ale kolko ich denne cestovalo na kramare, aby bola opodstatnena cela linka popri trase 2 (resp. 3) autobusovych liniek a 2 trolejbusovych? Ak sa vyriesi bod 3, tak nebude dovod na staznosti, kedze vozickar vystupi z autobusu/trolejbusu na patronke a na rovnakej zastavke nastupi na svoj dalsi spoj a nebude sa musiet nikam presuvat.
5.) To iste aj na 34 - tiez sa na na 1 prestup (ci dokonca priamo linkou 5) dostat tam, kde jazdila 34.
Bývam v Dúbravke a zrušenie autobusu 34 mi nesmierne chýba a nielen mne ale určite aj iným. Skúste sa zamyslieť či by Vami daný spoj 84 mohol miesto rovno na Hodžovo námestie cestou do Petržalky ísť po pôvodnej trase cez Mýtnu ulicu a spoj do Dúbravky by išiel už z Petržalky rovno okolo Hodžového námestia do Dúbravky.
No a zrušenie autobusu 22 je ďalšia rana pre obyvateľov DNV a Dúbravky. Zadajte si do Vášho systému spojenie na Kramáre s nízkopodlažnými spojmi, aby sa pacient na vozíku dostal na Kramáre. Váš systém napíše , že spoj pod stanicu a tam prejsť na druhú stranu a využiť spoj 32. To je choré !!!!
Nech sa niekto kompetentný nad tým zamyslí. Ďakujem predom
V prvom rade si treba uvedomiť, že každá zmena názvu zastávky je pre cestujúceho istým spôsobom mätúca a preto sama o sebe nesie isté zhoršenie imagu dopravcu a systému verejnej dopravy. Preto je vhodné názvy meniť čo najmenej a to len tam kde je na to dobrý dôvod - teda kde pozitíva zo zmeny (zlepšenie orientácie) prebijú negatíva (krátkodobé zmätenie zákazníkov). Z môjho pohľadu sú tie dôvody (a z nich vyplývajúce zmeny) tieto:
ZLÚČENIE NÁZOV V JEDNOM UZLE kde sú dnes používané rôzne názvy:
- Kapucínska/Zochova (navrh. spoločný názov Župné námestie)
- Kollárovo nám./Vysoká (Kollárovo námestie)
- Kamenné nám./Nám. SNP (Námestie SNP)
- Čachtická/Detvianska (Detvianska)
- Americké nám./Odborárske nám. (Americké námestie)
- Svätoplukova/Košická (Košická, variantne Gymnázium Jura Hronca)
- Kremencová/ŽST DNV (ŽST Devínska Nová Ves)
- v uzle Námestie Franza Liszta/SAV použitie názvu Námestie Franza Liszta (variantne nejaky nový názov s odkazom na hlavnú stanicu) pre zastávky na Šancovej a SAV pre zastávky na Štefánikovej.
ZASTÁVKY KDE JE VÝZNAMNÝ ORIENTAČNÝ BOD/BOD GENERUJÚCI PREVAŽNÚ ČASŤ DOPYTU PO DOPRAVE z danej zastávky, napr.:
- Vlčie hrdlo -> Slovnaft
- Nové SND -> Eurovea (teoreticky aj pre Malú scénu)
- Einsteinova -> Incheba
atď.
ZASTÁVKY S PRÍLIŠ VŠEOBECNÝM POMENOVANÍM (spravidla len názov MČ, pokiaľ zastávka nie je v strede danej MČ), napr.: Karlova Ves (nový názov by mohol byť napr. Púpavová), Čunovo (Novosadná) a pod. Naopak, napríklad pri Jarovciach je ten názov poriadku, keďže zastávka tam má centrálnu polohu.
No a napokon zastávky s neaktuálnymi názvami, tie si samozrejme vždy vyžadujú aktualizáciu.
Súhlasim že sú názvy ktoré mohli byť zvolené lepšie (napr. Floriánske nám. by skutočne mohol byť radšej Blumentál), ale už raz boli nazvané ako boli a nie je dôvod aby sme cestujúcim komplikovali orientáciu tým že ich budeme samoúčelne meniť, pretože v týchto prípadoch nový názov neprinesie výraznú výhodu ktorou vykompenzujeme negatíva.
Námestie 1.mája - STU alebo ponechať súčasný názov
Malá scéna - Pribinova
Námestie Franza Liszta - zjednotiť zastávky SAV do názvu Nám.Franza Liszta
Námestie Ľudovíta Štúra - buď ponechať alebo zmeniť na SNM
*miesto Nám.hraničiarov by som premenoval Starohájsku na Dostihová dráha
Mohol si si odpustiť tie blbosti typu Yuventa,Kúpalisko Rosnička,YMCA,Sloboda zvierat,Slovnaft,River park,Kaskády,Rajská (zmena na Nám.SNP),Zimný štadión Dúbravka, OC Glavica Figaro a iné?
Ty by si ho mohol napr. využiť na učenie slovenčiny, aby ti pani učiteľka nedala guľu z diktátu. Lebo ak máš taký pravopis ako v tomto príspevku, isté riziko tu je.?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Predstanicne namestie: Kedze taketo namestie uz neexistuje, skor si viem predstavit nejaky polopatisticky navrh typu Pod stanicou...