Teda jeden stlp v stŕede na uchytenie obojstranného trakčného vedenia nestačí !!Kebyže su tam nejaké protiveterné steny...niečo ako protihluchová bariéra,tak možno nepoviem nič..Je to tam dosť otvorené podla mna ..
neviem o nikom, kto by sa vyhlasoval za "sefdomovnika Petržalky". ak tak niekto robí, treba sa na to lepšie pozrieť. ale viem o viacerých samozvaných odborníkoch v oblasti verejnej dopravy, ktorý sa napríklad vo veľkom realizujú na tomto serveri.
Ja mám právne aj morálne právo zastupovať obyvateľov Petržalky a vlastníkov bytov na Rovniankovej 14 v zmysle schválených uznesené domových schôdzí, ktoré podporilo celkovo 64 rôznych vlastníkov, čo je výrazne nadpolovičná väčšina.
Mna tvoje informácie vobec nezaujímaju!! Logika chod s automs plachtou a uvidíš čo tam bude robiť vietor.A potom čo tam chceš aké rozpatie ...to nie je električka ktorá ide vedla seba ..
tak ako teda? stačí, či nestačí? niektorí tu jednoznačne hvoria, že stačí a je pripravené, moje informácie a teraz ty hovoríš, že nie a ani súčasná príprava možno nie je dostatočná.. tak ako je tomu teda??
No pravdpodobobne uchytenie trakčného vedenia by naozaj muselo byť na moste apolo pevnejšie z oboch strán kvoli vetru !Šírka vozovky a mosta ako takého ...tam jeden stlp nestáčí..
a ja som si vždy myslel, že trakčné stožiare na moste Apollo a tiež v časti Košickej ul. (osadené pri rekonštrukcii ulice po otvorení mosta) sú pripravené pre trolejbusy... dokonca fotku takého stĺpa stojaceho na moste Apollo má ELVprodukt senec (výrobca stĺpov) v katalógu trakčných stožiarov ako referenciu... náhodička?
Keď sme už pri mojej obľúbenej stĺpovej problematike, časť niektorých nových stĺpov na Patrónke do výšky asi 1,5 m nastriekali takým drsným sivým maglajzom (podobné je už dávnejšie aj na Štúrovej), nejaká nová inovácia v boji proti korózii? ☺
Nahovorilo sa toho už veľa. Naposledy na jar, že 4-prúdovka nebude a minulý pondelok sa z toho stalo že možnopredsa len bude, lebo inak by električka ekonomicky nevychádzala a nemohli by sme lajznúť EÚ a že sa v tomto duchu už o veľkosti cesty rozpráva s Petržalka city a nie s obyvateľmi.
Ja osobne nevidím dôvod, aby nebol aj Apollo aj Nový most pripravený na trolejbusy.
Informáciu, že Apollo však nie je pripravený na trolejbusy som dostal od ing Kovalčíka, keď bol ešte riaditeľom METRO Bratislava, a.s. (ako investorom a stavebníkom mosta) a bolo to už po otvorení mosta.
čo keby si teda skúsil uviesť všetky súvislosti a celý kontext, aby sme si urobili všetco kompletný a komplexný pohľad?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo