Tak spravte
Ty kokos, že toto
Argument- žiadna elektriČka lebo keď sa pokazí musí sa tlačíť a preto by som dal radšej trolejbus
Pri registrácií na fóre imhd by mali byť nejaké testy a nielen otázka akému DP patrí imhd.sk
Však to tu upadá... Pamätám sa na časy keď sa tu pomali bál niekto niečo napísať lebo....
Marcel, ja tak badám, že ty ani trochu nemáš schopnosť dedukcie ani len na úrovni sedliackeho rozumu, nehovoriac o tom, že práve pri most Apollo sa snáď odjakživa rátalo s trolejbusmi a afaik je trať do Ovsisťa súčasťou plánov, ale keď sa aj na tie mosty pozrieš, vidíš, že tie prepotrebné trakčné stĺpy na Apollo viac menej bez ťažkostí umiestniť pôjdu, kdežto na SNP veľmi ťažko a na Starý detto, spolu s dosť iracionálnyn dvojitým vedením s električkou na novom starom.. O nič iné ako zviditeľňovanie ti v takýchto prípadoch nemôže ísť, keďže tomu nielen nerozumieš, ale nie si schopný si overiť ani základné fakty a čo i len náznakovo ich priradiť k realite.
"Nový most a Apollo údajne nie sú prispôsobené na to, aby mohli byť upravené na trolejbusy." neviem, ako Nový, ale: "Z výhľadových projektov taktiež stojí za zmienku prepojenie Košickej ulice s Petržalským Ovsišťom. S týmto sa rátalo už aj pri výstavbe mosta Apollo, na ktorom sú stĺpy pre trakčné vedenie. " http://www.bakurier.sk/courier/view/v-buducnosti-by-mohli-trolejbusy-jazdit-az-do-petrzalky
A ak by si nemal selektívnu pamäť, tak už v 9/2005 pri otvorení sa hovorilo, že Apolloje pripravené na natiahnutie drátov...
preco sa s tym, onym, este bavite. Ved nevidite, ze po par rockoch ticha si len pred bliziacimi volbami zacal robit kampan. Prosim nereagujte na neho, nech da pokoj.
Otázka na telo! Prečo tu musím čítať také nezmysli,ako doprava v Pertžalke..a električka. Komu vadí?? Opýtal sa niekto niekedy ako to je,ked na Gagarinke hučia autá,od rána trolejbusy ...a čo máme robiť?Ziť sa musí,a kto nechce nech sa odsťahuje.Doprava a mesto a jeho problémy,vždy pratria k sebe
? ? ? Podľa čierno-bielej nenávisti Ftáčnika a adorovania Ďurkovského mám skôr pocit, že by rád do politiky a rozhodol sa aj tu robiť svoju kampaň ?. Momentálne uviazol vo vesmíre "mimo-reality", ale stále nie je v úzkom kruhu vyvolených politikov. Vykrúcať sa vie, vytrhávať z kontextu tiež a potápať súperov a prišívať im kauzy (ako tu nedávno predviedol s VLKom) tiež. Treba mu len popriať veľa šťastia.
Ja som ponal podozrenie, ze Lolo je len presah signalu z nejakeho paralerneho vesmiru v ktorom tie jehoblidy davaju zmysel a kedze mu v nom ziskali sialenu popularitu, jeho ziarenie je tak silne ze v nasom vesmire sa zjavuju jeho projekcie a sem-tam sa niekde z vedlajsieho vesmiru omylom publikuju tie bludy.
Myslel som že samozvaný expert na dopravu pochopil, že trolejbusy sú len doplnkovým spôsobom dopravy. No dobre, keď myslíš, že za trolejbusy v zápche miesto autobusov Ti petržalčania poďakujú ?
Veľmi správny postreh a vybudovanie trolejbusových tratí v Petržalke sme navrhovali už pred 6 rokmi v týchto smeroch: Hodžovo nám - Nový most - Panónska - Budatínska - Jasovská - Dolnozemská - Apollo - Prievozská, potom urobiť osmičku tak že krížom spojíme po trase Kutlíkova - Pajštúnska. Ďalšia trasa by šla z tak ako chodí dnes 95 s tým rozdielom, že by po Starom moste sa dostala na Šafko. Začlenenie ďalšj by sa riešilo následne.
Nový most a Apollo údajne nie sú prispôsobené na to, aby mohli byť upravené na trolejbusy. Na Starom moste sa s týmto tiež neuvažovalo.
Pekny den.
Radsej by som dal do Petrzalky trolejbusy. Ked sa pokazi trolejbus, neprekaza prevadzke. Elinu by musela tlacit alebo tahat dalsia a to je zdrzanie premavky. Bolo by to lacnejsie.
My sme otvorene povedali, že podporujeme projekt električky za predpokladu splnenia uvedených podmienok a nikdy tomu nebolo inak. Primátor Ďurkovský sa s nami stretol v tejto súvislosti a povedal, že s tým nemá najmenší problém a akceptoval nás jednak ako partnera a rešpektoval aj naše pripomienky. Nie inak tomu bolo aj na Miestnom zastupiteľstve v Petržalke alebo na mestskom zastupiteľstve Bratislava.
Bol to Milan Ftáčnik, ktorý najprv ako starosta Petržalky a neskôr ako primátor Bratislavy tento spor hrotil; obyvateľov mesta nerešpektoval a donútil, aby podali na svoje mesto pod jeho vedením sťažnosť na EK a v konečnom dôsledku aj súdne napadli príslušné rozhodnutia. Právna, politická a aj morálna zodpovednosť je teda predovšetkým na ňom.
No to je krava, zle datumy uviedla. A vyrok roka - Linka 22 bolo dlhodobo povazovana za docasne riesenie kym nebude vybudovana ELEKTRICKOVA TRAT" ? ? ?
"Je potom otázkou, prečo si mesto takýchto ľudí znepriateľuje miesto toho, aby im podľa možností vyhovelo a dokonca ich aj využilo na prospech veci."
Mesto chce električku do Petržalky.. v cieľovom stave až po Janíkov Dvor.
"Takíto ľudia" nechcú električku v Petržalke za žiadnu cenu. Všetky kroky mesta budú stále napádať na všetkých možných úrovniach.
To sú dve nepriateľské strany.. jednoduchá logika.
A potom tu boli aj "iní ľudia" ktorí napr. na jednej z diskusií v Zrkadlovej sieni predložili za 5 občanskych iniciatív pripomienky k projektu (územná rezerva pre prestupnú zastávku Einsteinova, priblíženie prestupných zastávok bus-el., nie Jantárovej ceste v úseku medzi Romanovou a Jiráskovou, atď..)
Ďakujem za pochopenie; veľmi jemne si pomenoval to, na čo ja mám oveľa silnejšie slová.
• nehovorme iba o preferencii električiek ale o stave tratí. Havarijný stav, niektoré úseky musia byť dokonca vylučované. totálna neschopnosť mesta s tým niečo urobiť. totálna neschopnosť niečo spraviť s preferenicou. Možno veriť, že sa zrazu všetko ako šibnutím zázračného prútika zmení? Alebo treba byť skôr skeptický a opatrný? Nevyznieva teda snaha o ignoráciu a umlčanie Rovniankovej 14 ako aktívneho subjektu ako snaha o zakrytie a zahmlenie vážnych nedostatkov v projekte, ktoré nevedia a nechcú riešiť a zvládnuť?
• Trestný zákon v §221 definuje trestný čin podvodu: "Kto na škodu cudzieho majetku seba alebo iného obohatí tým, že uvedie niekoho do omylu alebo využije niečí omyl, a spôsobí tak na cudzom majetku malú škodu, potrestá sa odňatím slobody až na dva roky." Ak sa spôsobí škoda veľkého rozsahu alebo ak sa podvodu dopustí organizovaná skupina, trest je ešte väčší a ťažší.
Nesnaží sa niekto Európsku komisiu uviesť do omylu, aby získal eurofinancovanie na mestské projekty? Jedná sa naozaj o modernizáciu trate na Hlavnú stanicu, alebo len o slovné eskamotérstvo umožňujúce čerpanie eurofondov, avšak bez obsahovej náplne? Jedná sa naozaj o budovanie nosného systému do Petržalky alebo integrovaného tramtrain systému, alebo sa jedná zase len o slovné spojenia bez reálneho obsahu, ktorým sa však mesto uchádza o europeniaze? Nejedná sa len o spôsob ako zrekonštruovať Starý most, keďže na rekonštrukciu samotnú nárok z eurofondov nemáme? A nesnažia sa aj správne orgány vyvolať zdanie zákonnosti svojimi rozhodnutiami, hoci nekonali tak by ako mali? Nebude realizáciou projektu električky spôsobená ujma na majetku vlastníkov bytov v Petržalke tým, že im bolo uprené práva v rozhodovacom procese, že boli upreté práva na životné prostredie tým, že sa nerešpektovala EIA? Nebude spôsobená aj ujma EÚ tým, že dostaneme peniaze, na ktoré v skutočnosti nemáme nárok?
• ja tvrdím, že mestu hrozí v dôsledku realizácie projektu električky do Petržalky nútená správa na cca 15 rokov. Vybudovanie električky bude stáť cca 70mil EUR. Ak sa potvrdí, že to nebude financovateľné z EÚ, ale priebežne sa to bude preplácať, tak to máme 140mil EUR (70 dodávateľom a 70 naspäť EÚ). To samo o sebe je už taký prúser, ktorý mestu zláme väz. A nebodaj by bolo treba nezákonnú stavbu odstrániť...
Mesto stratí nielen schopnosť niečo financovať a robiť nejaké projekty, ale stratí aj rozhodovaciu kontrolu, o všetkom rozhoduje nútený správca a mestský kontrolór.
A verte tomu, že sa zrazu ukážu samaritáni, ktorí mestu radi pomôžu. Samozrejme,
za lkratívne pozemky... a podporu ich plánov...
• Marčello len nesníva, ale dáva návrhy, ktoré sú reálne. A ukazuje, že má za sebou veľa kvalitných a dobrých výsledkov. O kvalite svedčia, ako som už spomínal, ústredné orgány štátnej správy: MŽP SR, MVRR SR, NS SR. Je potom otázkou, prečo si mesto takýchto ľudí znepriateľuje miesto toho, aby im podľa možností vyhovelo a dokonca ich aj využilo na prospech veci.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo
Nový most a Apollo údajne nie sú prispôsobené na to, aby mohli byť upravené na trolejbusy. Na Starom moste sa s týmto tiež neuvažovalo.