Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: RohtuA #19322:
Čakám, čakám, a mail nikde...
Tak oboch súdruhov vodičov zo 6635 mám preverených, teraz by som ešte potreboval vedieť, o ktorého sa jedná - môžete sem niekto vrhnúť popis?
I.
Reakcia na: COLOR #19397:
Tak to teda nesúhlasím. Prečo by to bolo poľutovaniahodné?
I.
Reakcia na: COLOR #19397:
Tak to teda nesúhlasím. Prečo by to bolo poľutovaniahodné?
I.
Reakcia na: Turbo #19413:
Teraz namietaš, že netvrdíš, že v iných mestách to nebolo, no v článku píšeš, že BA mala ako jediné mesto v ČSSR expresné linky.
Ale dobre, ja sa s Tebou v žiadnom prípade nechcem naťahovať, len som po prečítaní článku chcel veci uviesť na pravú mieru, a to, že expresy sa v tej dobe len v SSR preháňali v Bratislave, Košiciach, Prešove a Nitre, i to, čo len ja viem.
Všetko odo mňa 🙂
Reakcia na: Igorko #19414:
ja sa uz stazujem.. pravidelne 😉
Reakcia na: Andy #19391:
Prvý proste preto, že je to primitív zamastený, ktorý nedokáže ani pozdraviť, ani poďakovať, myslí si, že všetko vie, hoci nič nevie, robí z banalít veľkú vedu, nehanebne klame, nechá na seba písať služby, ktoré odrobili iní, prudko podlieha klientelizmu atď.. A tratí preto, lebo je to typický fanda vo vedúcej funkcii, vĎaka ktorému normálna prevádzka upadá. O všetkých troch osobách môžem pri prípadnom osobnom stretnutí porozprávať zážitky, ktoré, myslím si, môj názor plne zdôvodňujú...
Súdruha vodiča zo 6635 som už nechal preveriť. Osobne by som to riešil nekompromisne sťažnosťami. Neustálymi. Vodič je povinný zastaviť čelom vozidla na úrovni zastávkového označníka a umožniť výstup a nástup všetkými dverami.
I.
Reakcia na: Vladimír #19412:

Ano, napisal som to ja. A tie expresy boli naozaj Bratislavskou specialitou. Netvrdim, ze v inych mestach to nebolo, ale u nas sme na to boli hrdi, expresy vtedy naozaj jazdili perfektne po meste. Jasne, ze to bolo neekonomicke a drahe, ale vtedy este boli na to peniaze.
Reakcia na: Vladimír #19409:

Daj mi link, uvidim, mozno som to napisal ja...
Reakcia na: m@rtin #19363:
Aj ja chcem Apéééx...
Turbo: Práve si čítam na internete nejaké články v denníku Pravda a dostalo sa mi "do rúk" vydanie z 15.7.2003, kde istý Erik Žiak uvažuje nad súčasnosťou a minulosťou bratislavskej MHD. Mám dojem, že to meno a priezvisko je Tvoje, ak sa mýlim alebo ide o menovca, odpusť.
K veci: v článku dotyčný páše:
"Z Bratislavy sa vytratila fungujúca MHD. Kedysi bolo podľa mňa linkové vedenie oveľa lepšie, mali sme dokonca ako jediné mesto v bývalej ČSSR aj expresné linky."
Moja otázka: To bolo myslené akože vážne? JEDINÉ mesto v ČSSR s expresnými linkami? Alebo to bola len taká injekcia pre Bratislavčanov, aby zaspomínali na steré časy? Lebo BA určite jediná s expresmi v ČSSR nebola. To isteže, nie.
Reakcia na: J #19401:
No myslím že by to nepustial adheze.Už teď když řidič našlápne K2, tak i odporovka vyleští kolejnici. A to má využití adheze asi 65% . Natož co by to dělalo se silnějšíma motorama aadhezí 50% ? To by se rozjíždělo z 0 na 50 za víkend a jezdilo by to pouze po nábřeží. Do kopce by to těžko vyjíždělo. Vždyť i u těch T3Var když se jim dávaly 95kW motory , tak se pri použití vlečňáku počítalo s obandážováním některých náprav. NAštěstí je to (doufám) pustilo. Ale i tak ta souprava bude použitelná jenom na některý linky, kde nebude takový stoupání. Tady to možná na tý kresbě tak nevypadá , ale ve skutečnosti, kulatá střecha , rozlamovací dveře, tyhle okna a radši nechci vidět jak to vypadá z druhý strany. Nejspíš je tam taky okno z T3 obklopený plechem . Můj první dojem když sem to viděl , tak byl ted že na to předělali ČD 912 (řídící k 812). To je podobný strašidlo. S tímhle provedením to bude ještě větší díra než KT8D5N , tam když si člověk sedne na sedadlo vedle dveří, tak taky nevidí ven. A tady to bude to stejný.
a este 0 (najdolezitejsie..) VOZIA LUDI!
Reakcia na: COLOR #19397:

1. su to profesionali (mali by byt, takze podla mna maju dodrziavat dopravne predpisy - hlavne ked nemeskaju)
2. si mozes byt isty ze keby len nezastal na STOPke, tak to cez dispecing neriesim, ale ked pred nosom zatvara ludom dvere (a pritom ide +1), tak nieco nie je s kostolnym poriadkom. Ked sa mu nepaci, tak nech vozi strk alebo jazdi s hovnocucom.
3. terminus technicus... zdrbat != vynadat 🙂 Zdrbavat sa da aj slusne.
4. Nie je problem vodica aj pochvalit (napr. ked pomoze nastupit tete s kocikom - napr. aj zavolat na dispecing 🙂 )
Reakcia na: Jenki #19404:

Ja som mal moznost nahliadnut do originalnych projektov K3R-N. Dve varianty boli na vykresoch. 1. to bola klasicka K3R-N so vzdialenostou otocnych capov vsade 6,4 metra. Nechapem preco konstrukter spravil stredny clanok tak pitomo, ze medzi dverami a oknom dal ultra siroku priecku (ako KT8D5). Ked si vezmeme K2, tak to okno oproti 2. a 3. dveram ma presne taky rozmer, aby mohol byt stredny clanok pri vzdialenosti capov 6,4 metra vybaveny presne troma takymito oknami. No proste humus. Druhy variant bol so vzdialenostou capov 7,35 metra (tusim). Bolo to tak, ako je tu nejakom nizsom prispevku dany link. Ale tiez to nie je to prave orechove. Myslim si, ze pre Brno by to mohli robit so vzdialenostou aj 7,5 metra, vsak tam maju uz aj KT8D5, pre Bratislavu by sa to mohlo spravit so 6,7 metrovou vzdialenostou (T6A5). Nase T6A5 maju problemy najma s celom, to trci, nezda sa mi ze by bol problem s tymi 6,7 metrami. U KT8D5 je to asi podobne, vsak tam to celo trci von naozaj velmi.
Reakcia na: PvvS #19392:
zvracení jsem zadržel, ale dostal jsem neodolatelnou chuť použít něco z následující stránky...
http://www.geocities.com/Augusta/8172/panzerfaust.htm
Uz su nejake info o 7927+7928 ?????
Reakcia na: PvvS #19392:
Podľa mňa to nevyzerá až tak hrozne. Mne sa to celkom lúbi. Keď si ešte predstavíš zakryté podvozky bude to fajn.
Minule som sa ti nepoďakoval za vysvetlenie ohľadom K3N takže dik. Ak súčasná K2S má obsaditeľnosť 220 osôb tak je predpoklad, že K3N bude mať 300?
A ešte by som sa spýtal, bolo by to moc lenivé keby boli hnané len prvý a posledný podvozok a to asynchrónom? Veď tie čo kupuje brno (europuls či ako) majú tuším výkon 70Kw. Ak by to jazdilo len na rovinatej L11 alebo L14. Vlastne aj L3 až na ten kúsok pod stanicou po technickú univerzitu.Veď K2S by majú 4 motory a výkone nejakých 45Kw čiže 180. Ak by to boli tie s 70KW tak 4 motory 280Kw.

Inak podmienkou Parsu aby sa do K3N pustil bolo aby aj DPB mal o niečo také záujem.


Dnes som bol kuknúť pri redute a priamo pri budove Reduty nedali VÚIS panely ale vybetónovali dva pásy pre kolaje. Teda jeden pás v jednom smere a druhý v druhom. Výhybka pri casine je už položená ale nie pripevnená, zato kolaje pre smer dúbravka sú už po ten prejazd do Carltonu. Celkom šikovne im to tam ide.

Ten nový font je strašný. Nedokážem povedať či je lepšie čitateľný, ale viac sa mi lúbil ten predtým. Keby sa radšej s fontami hrali so skutočnou potrebou a to vypovedaciou hodnotou busečka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.