Reakcia na: Vladimír #19412:
Ano, napisal som to ja. A tie expresy boli naozaj Bratislavskou specialitou. Netvrdim, ze v inych mestach to nebolo, ale u nas sme na to boli hrdi, expresy vtedy naozaj jazdili perfektne po meste. Jasne, ze to bolo neekonomicke a drahe, ale vtedy este boli na to peniaze.
J
Minule som sa ti nepoďakoval za vysvetlenie ohľadom K3N takže dik. Ak súčasná K2S má obsaditeľnosť 220 osôb tak je predpoklad, že K3N bude mať 300?
A ešte by som sa spýtal, bolo by to moc lenivé keby boli hnané len prvý a posledný podvozok a to asynchrónom? Veď tie čo kupuje brno (europuls či ako) majú tuším výkon 70Kw. Ak by to jazdilo len na rovinatej L11 alebo L14. Vlastne aj L3 až na ten kúsok pod stanicou po technickú univerzitu.Veď K2S by majú 4 motory a výkone nejakých 45Kw čiže 180. Ak by to boli tie s 70KW tak 4 motory 280Kw.
Inak podmienkou Parsu aby sa do K3N pustil bolo aby aj DPB mal o niečo také záujem.
Dnes som bol kuknúť pri redute a priamo pri budove Reduty nedali VÚIS panely ale vybetónovali dva pásy pre kolaje. Teda jeden pás v jednom smere a druhý v druhom. Výhybka pri casine je už položená ale nie pripevnená, zato kolaje pre smer dúbravka sú už po ten prejazd do Carltonu. Celkom šikovne im to tam ide.
Ten nový font je strašný. Nedokážem povedať či je lepšie čitateľný, ale viac sa mi lúbil ten predtým. Keby sa radšej s fontami hrali so skutočnou potrebou a to vypovedaciou hodnotou busečka.